Ақмола облысы Есіл ауданы «Свободный орта мектебі » КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Ержан Төлеужан
Сабақтың тақырыбы: Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдай
Сабақтың мақсаты: Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдай туралы білу.
Күтілетін нәтиже:
- Оқушылар топтық жеке жұмыс жасау барысында, білім алмасып, бір бірінен үлгі алады.
- Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдай туралы толық біледі.
Әдістер:Құрал жабдықтар: оқулық, жануарлар суреттері, маркер, интераткивті тақта, флипчарт,
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын сұрау
Қызығушылықты ояту.
Мағынаны тану.
Оқулықпен жұмыс.
Ой толғаныс.
Қорытынды
Үйге тапсырма:
Бағалау:
Рефлексия: |
Оқушылармен амандасу, оқу құралдарын тексеру.
Психологиялық дайындық: Көңілді әуенмен би билету.
Топқа бөліп отырғызу жануарлар суреттері арқылы
Топ ережесін қайталату · Бірін бірі мұқият тыңдау · Ойланып тиянақты жауап беру. · Топта ынтымақтастықта болу. · Уақытты тиімді пайдалану.
«Жануарлар әлемінің алуан түрлілігіне» сұрақтар құрастырып келу.
Реферат құрастыру.
Оқушылар назарын тақтаға аударып
Видеороликті көрсету.
Галерияға саяхат страгегиясы. Рөлдерге бөлу. Мәтінді үш топқа бөліп жеке оқу, жұпта , топпен талдайды, талқылау. постерге салу
Бағалау критерий: · Тақырып толық ашылсын · Таза қатесіз жазылсын · Мәтінне ауытқымай толық жеткізу · Жүйелі сұрақ қоя білу.
Симантикалық картаны толтыру.
«Автор орындығы»
Сөзжұмбақ жасап келу, Жануарлар суреттерін салу
Қай топ көп бағдаршам жинады санап бағалау.
Түрлі -түсті стикерлерге екі жұлдыз бір тілек жаздырып
|
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.
Оқушылар көңілді әуенді тыңдап тұрып, интербелсенді тақтаға қарап тұрып қайталайды Оқушылар топтарға бөлінеді. I-топ Топырақ арасында тіршілік ететін жануарлар тобы II-топ, суда тірішілік ететін жануарлар тобы III-топ. Шөлде тіршілік ететін жануарлар тобы
«Өрмекші торын құру» арқылы топтар құрап келген сұрақтарын бір біріне қойып жауап береді. Оқулықтан тыс шағын рефератын қорғайды.
Өз ойларын стикерге жазып апарып жапсырады. (су, жылу, тамақ, жарық,ауа,т.б) Әр топтан екі тоқушы жазғандарын оқиды.
(Видеороликті көре отырып, өздеріне керекті мәліметтерді түртіп алады.
Оқушылар мәнтінді жеке оқиды, жұпта, топпен талдайды. Постерге салады Баяндаушы: (салған постерді қорғап келген екі топқа түсіндіреді) Сұрақ қоюшы: сұрақтар қояды. Бағалаушы: баға қояды. (қорытынды сөз бағалаушыда) бізге мына екі топ мынандай бағалар қойып кетіпті, мынадай сын пікірлерін қалдырыпты, Уақытқа қараушы:
А үш парағына берілген картаны толтырады.
сұрақтар қойылып жауаптар алынады.
көңіл күй дидарына иледі |