І санатты бастауыш сынып мұғалімі
Умбеталиева Турсынай Рахметоллиевна
« Григорьев мектеп-балабақша кешені» К ММ
БҚО , Бөрлі ауданы
Әдебиеттік оқу 16.11.2016ж | ||||
Сабақ тақырыбы | Алмас қылышты ардагер (ел аузынан) | |||
Жалпы мақсаты | Алмас қылышты ардагер, мәтінді дұрыс, түсініп оқу арқылы Бөгенбай батырдың өмірін үлгі ету.
|
|||
Оқу нәтижелері | Сабақ соңында оқушылар:
Мәтінді дұрыс, түсініп оқиды, батыр өмірімен танысады. |
|||
Оқытуда пайд әдіс-тәсілдер | Топтық жұмыс, жеке жұмыс, ой шақыру, мәтінмен жұмыс, өзіндік жұмыс.
|
|||
Сабақ кезеңдері уақыты | МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ | ОҚУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ | БАҒАЛАУ
|
РЕСУРСТАР |
Кіріспе
3 минут |
1.Амандасу
2.Тренинг «Сәттілік шуағы» 3. Батырдың есімдері арқылы 3 топқа бөлу 1.Қабанбай 2.Наурызбай 3. Бөгенбай
|
Қошемет көрсету
Бір-біріне сәттілік тілейді Топқа бөлінеді |
Қошемет көрсету |
Суреттер
Интерактивті тақтада топтың аты жазылады. |
Үй тапсырмасын тексеру
8 мин |
Үйге қандай тапсырма берілді?
1-2 оқушыдан үй тапсырмасын сұрау «кубизм» әдісі арқылы сұрақтар қою -Бұқар жыраудың Қабанбай батырға жыры -Қабанбай туралы не білесің? -Жоңғарлардың ойы не еді? -Жоңғар шапқыншылығы тағы қандай елді жаулады? -Қандай батырларды білесің? -Отан, туған жер туралы мақал-мәтелдер |
«Кубизм» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді
|
Кретериялдық бағалау |
«Кубизм » әдісі |
Қызығушылықты ояту
5мин |
Балалар, мен қазір жырдан үзінді оқимын. Мұқият тыңдап отырыңдар.
Батыр болып киелі, Қайратымен жасқапты. Батыр болып бір кезде. Батырлар ғой, батырлар! Батырлар бастапты. Жауға қарсы шапқанда Қарсыласқан дұшпанды Халқын оңға бастапты. -Балалар, бұл жыр кімдер туралы? Сендер батыр деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? Қандай қазақ батырларын білесіңдер? Ерлік жасаған, елін, жерін сыртқы жаудан қорғаған ер жүрек батырларды айтамыз. Қабанбай, Бөгенбай, Наурызбай, Алпамыс, Қобыланды, Амангелді, Исатай, Махамбет деген көптеген батырларымыз бар. Абылай, Қабанбай, Бөгенбай, Наурызбай, Баян, Райымбек, Ханкелді, Малайсары сынды халқы үшін ерліктің өшпес ізін қалдырған батырлардың ерлік істерінің қайнар көзі – елін, жерін сүю, халқының ар- намысын қорғау, мемлекеттік тәуелсіздікті сақтау еді. Әлбетте, сол көп батырдың ішінде де дарасы, батырларға да батырлықтың өнегесін көрсететіндері болады. Сондай дарабоз батыр — Бөгенбай батыр. |
Мақтау, қолпаштау | Интерактивті тақта, суреттер | |
Мағынаны тану
10 мин
|
Оқулықпен жұмыс
1. Оқушылар іштей оқиды . Түртіп алу (түсініксіз сөздердің астың сызу) Дәптермен жұмыс А) сөздік жұмысы Ә) талдайды 2. Әр топтан 1 оқушы түсіндіреді Топтық жұмыс: Әр топтан 2 сұрақ әзірлейді
|
Кретериялдық бағалау | Түртіп алу стратегиясы
|
|
Бекіту.
10 минут |
-Бұқар жырау Бөгенбай батыр туралы не дейді?
Ассосация Бөгенбай |
Оқушылар Бөгенбай батыр туралы өлеңнен оқығандары бойынша жазып шығады | Кретериялдық бағалау | Постер қорғау, топтық жұмыс
Веен д-сы «Интервю» әдісі |
Қорыту
7 |
Веен диограммасы
7-тапсырма 84 бет
-Балалар өздеріңіз батыр болсаңдар халықты жауға қарсы күреске шақыру үшін не істер едіңдер? |
Тақтада салыстырады, тапсырманы орындайды.
Өз ойларын айтады |
Бағалау парағындағы белгілерді санау. | |
Үй тапсырмасы
2 мин |
Бұқар жыраудың жырын жаттап ал күнделіктеріне жазып алады |
[bws_related_posts]