І санатты бастауыш сынып мұғалімі
Умбеталиева Турсынай Рахметоллиевна
« Григорьев мектеп-балабақша кешені» К ММ
БҚО , Бөрлі ауданы
Математика 15.11.2016ж | |||||
Сабақ тақырыбы | Қайталау. Кестелік көбейту және бөлу. Есеп шарты бойынша теңдеу құру және шешу. | ||||
Жалпы мақсаты | Кестелік көбейту және бөлуге берілген есептерді орындау арқылы есеп шарты бойынша теңдеу құру және оны шешуге берілген есептерді қайталау. | ||||
Оқу нәтижелері | Кестелік көбейту және бөлуге берілген есептерді өзбетімен орындай алады, түсінеді.
|
||||
Құрал-жабдықтар | Интерактивті тақта, электронды оқулық, сызғыш, қарындаш. | ||||
Оқытуда пайд әдіс-тәсілдер | АКТ, СТО, бағалау, «Ала доп» әдісі, Кел ойнайық-бұлттар ойыны, топтық, жеке жұмыстар, дарынды оқушымен жұмыс. | ||||
Сабақ кезеңі | МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ | ОҚУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ | БАҒАЛАУ | РЕСУРСТАР | |
Психологиялық ахуал | Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | Қолпаштау | Шеңбер | |
Үй тапсырмасын тексеру
5 мин |
-Балалар, үйге қандай тапсырма берілді?
№6,82 бетте 72 56 22 38 48 36 17 42 49 24 56 16 «Ала доп» әдісі сұрақ-жауап
Есептерді шешу, «Бұлттар көшкіні» арқылы топқа бөлінеді,
|
«Ала доп» әдісі арқылы өткенді қайталау сұрақтарын әзірлеп, жауап береді.
«Бұлттар көшкіні» арқылы 3 топқа бөлінеді
|
Кретериялдық бағалау | «Бұлттар көшкіні » әдісі | |
Қызығушылықты ояту
8мин |
«Кел ойнайық!» ауызша есептеулер
Электронды оқулық арқылы тесттер мен тапсырмаларды орындау |
Мақтау, қолпаштау
Кретериялдық бағалау |
Интерактивті тақта, суреттер
|
||
Мағынаны тану
15 мин
|
Оқулықпен жұмыс
№1, Тақтамен жұмыс
№2, Өзбетімен орындалатын жұмыс
А) Шешуі: А) 9 см+2см жауабы: 1 дм1см Ә) 1. 8 см кесінді сызу 2. 8:4 2см кесінді сызу 3. 2см+3см 5 см кесінді сызу. |
Кретериялдық бағалау
Мадақтау |
Оқулық |
||
Сергіту сәті | 1-ден 5 ке шейін үш тілде санау, қимылмен көрсету | Оқушылар сергіп алады | мақтау | 3 тілде айту | |
Бекіту.
5 минут |
Оқулықпен жұмыс. №3. Ауызша талдау, түсіну
Шешуі: (4+5) +3 Жауабы: 27 алма №4. Ауызша талдау, түсіну
№ 5 есепті оқу, теңдеу құру арқылы шешу
|
Берілген тапсырмаларды толықтай түсіне отырып орындайды
А) х:3=6 Ж: 6*3 барлығы 18 мысал
Ә) х: 5= 12 Ж: 12*5 Барлығы 60 метр мата |
Кретериялдық бағалау | Оқулық | |
Қорыту
7 мин |
— Сабақ ұнады ма?
— Бүгінгі математика сабағында нені үйрендік? Кері байланыс |
Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
Смайлик белгішесімен көрсету. |
смайликтер
|
||
Үй тапсырмасы
2 мин
Бағалау |
Оқулықта .№7, 85 б
Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды |
күнделіктеріне жазып
алады
|
Жинаған ұпайларын санау.
|
Стикер
|
|
Математика 09.03.2017ж | |||||
Тақырыбы | Ашық сабақ. Көбейту және бөлу | ||||
Мақсаты | Ойындар арқылы көбейту және бөлуге берілген есептеулерді меңгерту. | ||||
Оқу нәтижелері | Көбейту және бөлуге берілген есептерді өзбетімен орындай алады, түсінеді. | ||||
Құрал-жабд. | Интерактивті тақта, электронды оқулық, сызғыш, қарындаш. | ||||
Оқытуда пайд әдіс-тәсілдер | АКТ, СТО, бағалау, «Ала доп» әдісі, жұптық, жеке жұмыстар, дарынды оқушымен жұмыс. | ||||
Сабақ кезеңі | МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ | ОҚУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ | БАҒАЛАУ | РЕСУРСТАР | |
Психологиялық ахуал | Біз балдырған баламыз, Дүниені аралап,
Құстай қанат қағамыз. Оқып білім аламыз.
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | Қолпаштау | Шеңбер | |
Үй тапсырмасын тексеру
5 мин |
-Балалар, үйге қандай тапсырма берілді?
№6, 60 бетте Жауабы: 66; 0 «Ала доп» әдісі сұрақ-жауап
|
«Ала доп» әдісі арқылы өткенді қайталау сұрақтарын әзірлеп, жауап береді. | Кретериялдық бағалау | «Ала доп» әдісі | |
Қызығушылықты ояту
5мин |
«Кел ойнайық!» ауызша есептеулер
Электронды оқулық арқылы тесттер мен тапсырмаларды орындау |
Мақтау, қолпаштау
Кретериялдық бағалау |
Интерактивті тақта, суреттер
|
||
Мағынаны тану
15 мин
|
Оқулықпен жұмыс
№1, Тақтамен жұмыс
№3, Өзбетімен орындалатын жұмыс Түсіндіре отырып шығар
42 * 5 = 40 + 2 * 5 = 40 * 5 + 2 * 5= 210 210\5 = 200+10=200 \ 5 + 10 \ 5 = 42 95*2= 90+5 *2= 90*2 +5*2 = 190 т,с,с №2, 1 қатар А) нұсқасы Ш: 60+ (60+27):3 = 31 км 2 қатар Ә) нұсқасы Ш: (82+70): 4=38км Лепсі қаналы |
Кретериялдық бағалау
Мадақтау |
Оқулық |
||
Сергіту сәті
3 мин |
1-ден 5 ке шейін үш тілде санау, қимылмен көрсету
Ойын : Мақсаты көбейту және бөлуге арналған есептеулерді шапшаң есептеу |
Оқушылар сергіп алады
Кезектесіп берілген есептерді тез шығарады |
Мақтау
Қолпаштау |
3 тілде айту | |
Бекіту.
10 минут |
Оқулықпен жұмыс. №4. Ауызша талдау, түсіну. Р=12 см-ге тең болатын 2 кесінді сыз.
№5. А) дм –мен өрнекте 1м 2\1 = 5дм 1м 10\1 = 1дм Ә) см-мен өрнекте 1м 5\1 = 20 см 1м 10\1 = 10 см Б) Ауызша талдау 6 см*2=12 см 12\3 =4 см 6 см; 12 см; 4 см кесінділерді сызу |
Берілген тапсырмаларды толықтай түсіне отырып орындайды
|
Кретериялдық бағалау | Оқулық | |
Қорыту
6 мин |
— Сабақ ұнады ма?
— Бүгінгі математика сабағында нені үйрендік? |
Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
Смайлик белгішесімен көрсету. |
смайликтер
|
||
Үй тапсырмасы
1 мин Бағалау |
Оқулықта .№6, 62 б
Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды |
күнделіктеріне жазып
алады
|
Жинаған ұпайларын санау.
|
Стикер
|
|
[bws_related_posts]