Басы » Бастауыш сыныптар » Халық қорғаны. (Ел аузынан.)

Халық қорғаны. (Ел аузынан.)

БҚО Бөрлі ауданы

« Григорьев мектеп-балабақша кешені» КММ

І санатты бастауыш сынып мұғалімі

Умбеталиева Турсынай Рахметоллиевна

Әдебиеттік оқу                                                     14.11.2016ж
Сабақ тақырыбы Халық қорғаны. (Ел аузынан.)
Жалпы мақсаты Мәтінді дұрыс, түсініп оқу арқылы  Қабанбай батырдың өмірін үлгі ету.

 

Оқу нәтижелері Сабақ соңында оқушылар:

Мәтін мазмұнын меңгереді, батырлармен танысады

Оқытуда пайд әдіс-тәсілдер Топтық жұмыс, жеке жұмыс, ой шақыру, мәтінмен жұмыс, сөздік жұмыс.

 

Сабақ кезеңдері уақыты МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ  ОҚУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ

 

РЕСУРСТАР
Кіріспе

3 минут

1.Амандасу

2. Қару жарақтар, батырлар, батырлар тұлпары аттары арқылы 3 топқа бөлінеді

Қошемет көрсету

Берілген сөздер арқылы

3 топқа бөлінеді

 

Қошемет көрсету

Топқа бөлетін парақшалар
Үй тапсырмасын тексеру

 

8 мин

Үйге қандай тапсырма берілді?

-Біз өткен сабақта қандай бөлімді аяқтадық?

«Туған елім-туған жерім»  бөлімін аяқтадық.

«кубизм» әдісі арқылы бөлімді қайталау

*«Достық өлкесінің заңы» өлең вторы? (М.Шаханов)

*Рәсім дегеніміз не? (салт д,Қаныштың амандасу әдеті)

*Д.Әбіловтың қандай өлеңімен таныстық?

*М.Мақатаевтың қандай өлеңімен таныстық?

*Елтаңбаның авторы

*Тудың авторы?

*Әнұранның авторы

*Қандай бөлімді ақтадық?

 

«Кубизм» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді

 

Кретериялдық бағалау  

«Кубизм » әдісі

Қызығушылықты ояту

5мин

Балалар, туған елімізді, жерімізді қорғап, бізге мұра етіп қалдырған қандай батырларларды білесіңдер?

-Мына суретте кімдер бейнеленген?

-Батырлар екенін қайдан білдің?

-Бұл суреттке қандай ат қояр едіңдер?

-Кім суретке қарап әңгімелеп береді?

-Дұрыс балалар бүгін біздер «Ата-баба тарихы-менің тарихым» атты жаңа бөліммен танысамыз.

Мақтау, қолпаштау Интерактивті тақта, суреттер
Мағынаны тану

12 мин

 

Оқулықпен жұмыс

Дәптерге күннің жадын жазады, тақырып жазылады.

1.      Оқушылар іштей оқиды . Түртіп алу (түсініксіз сөздердің астың сызу)

Дәптермен жұмыс

А) сөздік жұмысы

Ә) талдайды

2.      Әр топтан 1 оқушы түсіндіреді

Кретериялдық бағалау Түртіп алу стратегиясы

 

 

Бекіту.

10 минут

 Топтық жұмыс

І. Топ .

-Қарт жырау Қабанбай батыр туралы не дейді?

Ассосация                       Қабанбай

ІІ топ.

Мәтін бойынша жоспар құру.

ІІІ топ.

Батырлар туралы 4 жол өлең

Оқушылар бірлесе топта бірлесе жұмыс жасайды. Кретериялдық бағалау Постер қорғау, топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

«Интервю» әдісі

Қорыту

5мин

-Балалар өздеріңіз батыр болсаңдар халықты жауға қарсы күреске шақыру үшін не істер едіңдер?

«Ел қаруы-бес қару»

Қылыш, садақ, шоқпар, айбалта, найза.

 

 

Өз ойларын айтады

Бағалау парағындағы белгілерді санау.
Үй тапсырмасы

2 мин

Бұқар жыраудың жырын жаттап ал                                    күнделіктеріне жазып алады

Әр оқушы жинаған ұпайларына қарай бағаланады.

 

 

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *