БҚО Бөрлі ауданы
« Григорьев мектеп-балабақша кешені» КММ
І санатты бастауыш сынып мұғалімі
Умбеталиева Турсынай Рахметоллиевна
Әдебиеттік оқу 14.11.2016ж | |||||
Сабақ тақырыбы | Халық қорғаны. (Ел аузынан.) | ||||
Жалпы мақсаты | Мәтінді дұрыс, түсініп оқу арқылы Қабанбай батырдың өмірін үлгі ету.
|
||||
Оқу нәтижелері | Сабақ соңында оқушылар:
Мәтін мазмұнын меңгереді, батырлармен танысады |
||||
Оқытуда пайд әдіс-тәсілдер | Топтық жұмыс, жеке жұмыс, ой шақыру, мәтінмен жұмыс, сөздік жұмыс.
|
||||
Сабақ кезеңдері уақыты | МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ | ОҚУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ | БАҒАЛАУ
|
РЕСУРСТАР | |
Кіріспе
3 минут |
1.Амандасу
2. Қару жарақтар, батырлар, батырлар тұлпары аттары арқылы 3 топқа бөлінеді |
Қошемет көрсету
Берілген сөздер арқылы 3 топқа бөлінеді |
Қошемет көрсету |
Топқа бөлетін парақшалар | |
Үй тапсырмасын тексеру
8 мин |
Үйге қандай тапсырма берілді?
-Біз өткен сабақта қандай бөлімді аяқтадық? «Туған елім-туған жерім» бөлімін аяқтадық. «кубизм» әдісі арқылы бөлімді қайталау *«Достық өлкесінің заңы» өлең вторы? (М.Шаханов) *Рәсім дегеніміз не? (салт д,Қаныштың амандасу әдеті) *Д.Әбіловтың қандай өлеңімен таныстық? *М.Мақатаевтың қандай өлеңімен таныстық? *Елтаңбаның авторы *Тудың авторы? *Әнұранның авторы *Қандай бөлімді ақтадық?
|
«Кубизм» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді
|
Кретериялдық бағалау |
«Кубизм » әдісі |
|
Қызығушылықты ояту
5мин |
Балалар, туған елімізді, жерімізді қорғап, бізге мұра етіп қалдырған қандай батырларларды білесіңдер?
-Мына суретте кімдер бейнеленген? -Батырлар екенін қайдан білдің? -Бұл суреттке қандай ат қояр едіңдер? -Кім суретке қарап әңгімелеп береді? -Дұрыс балалар бүгін біздер «Ата-баба тарихы-менің тарихым» атты жаңа бөліммен танысамыз. |
Мақтау, қолпаштау | Интерактивті тақта, суреттер | ||
Мағынаны тану
12 мин
|
Оқулықпен жұмыс
Дәптерге күннің жадын жазады, тақырып жазылады. 1. Оқушылар іштей оқиды . Түртіп алу (түсініксіз сөздердің астың сызу) Дәптермен жұмыс А) сөздік жұмысы Ә) талдайды 2. Әр топтан 1 оқушы түсіндіреді |
Кретериялдық бағалау | Түртіп алу стратегиясы
|
||
Бекіту.
10 минут |
Топтық жұмыс
І. Топ . -Қарт жырау Қабанбай батыр туралы не дейді? Ассосация Қабанбай ІІ топ. Мәтін бойынша жоспар құру. ІІІ топ. Батырлар туралы 4 жол өлең |
Оқушылар бірлесе топта бірлесе жұмыс жасайды. | Кретериялдық бағалау | Постер қорғау, топтық жұмыс
«Интервю» әдісі |
|
Қорыту
5мин |
-Балалар өздеріңіз батыр болсаңдар халықты жауға қарсы күреске шақыру үшін не істер едіңдер?
«Ел қаруы-бес қару» Қылыш, садақ, шоқпар, айбалта, найза.
|
Өз ойларын айтады |
Бағалау парағындағы белгілерді санау. | ||
Үй тапсырмасы
2 мин |
Бұқар жыраудың жырын жаттап ал күнделіктеріне жазып алады | ||||
Әр оқушы жинаған ұпайларына қарай бағаланады.
[bws_related_posts]