Пән:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Күні: Сынып: 1 «А» |
Мектеп: Алматы қаласы. Әуезов ауданы.
№72 ЖББМ Мұғалімнің аты-жөні: Базилова Фарида Жамиевна Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақ тақырыбы | Белгісіз азайтқышы бар теңдеуді шешу | |||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.1.1. Белгісіз азайтқышты табу туралы ережені қолданып, белгісіз азайтқышы бар теңдеуді шешу дағдысын қалыптастыру. Осындай теңдеуді шешу алгаритмін құрау | |||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: таңдау әдісімен және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешеді;
Көптеген оқушылар: қосу мен азайту арасындағы байланыс негізінде теңдік құру үшін әріпті өрнектер қолданады; есепті сурет, сызба түрінде модельдейді
Кейбір оқушылар: қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдайды және шығарады; кері есеп құрастырады және шығарады |
|||
Жетістік критерийлері | Өрнек компоненттерін ажыратады.
Белгісіз азайтқышы бар теңдеуді сандық сәуленің көмегімен шешеді. Есептен теңдеу құрастырады және оны шешеді. |
|||
Тілдік мақсаттар
|
«Сөздер тақтасына» көңіл бөліп, өткен сабақтағы тірек сөздерді дұрыс айтып, қайталайды және компонентердің атауларын атайды (8-х=5) | |||
Құндылықтарды дарыту
|
Белгісіз азайтқышы бар теңдеуді шешу | |||
Пәнаралық байланыстар | Музыка, Жаратылыстану | |||
Ресурстар | АКТ, суреттер, оқулық, сандық сәуле, сандық калейдоскоп | |||
Сабақ барысы: | ||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар | ||
Сабақтың басы
|
Психологиялық дайындық:
Шырылдады қоңырау, Біз сабақты бастаймыз Табыс тілеп тек қана Өзара көз тастаймыз Жаңа білім алуға, Алға қадам аттаймыз Оқушылардың құрал-жабдықтарын түгендету Топқа бөлу
|
АКТ | ||
Сабақтың ортасы
|
«Ой шақыру» сатысы арқылы алдыңғы сабақты естеріне түсіру
Слайд арқылы теңдеуді талдау (сурет арқылы теңдеу құрастыру және талдау) -Теңдеудегі белгісіз азайтқышты табу үшін не істейміз?(белгісіз азайтқышты табу үшін, азайғыштан айырманы азайтамыз. Осы теңдеуді түсіндіре отырып шығарып жіберу) 1. Оқулықпен жұмыс Ойлан-жұптас-топтас а) Сандық сәуленің көмегімен теңдеулерді шешу (теңдеулерді топқа бөліп беру) І топ: 9-а=4 ІІ топ: 13-в =10 ІІІ топ: 20-с=12 І V топ: 9-d=8 V топ: 17-а =12
ә) Есептен теңдеу құрастыру: І топ: Теңдеу құрастыр және оны шығар: Бөшкеде 40 литр су бар еді. Гүлдерді суарғаннан кейін бөшкеде 10 литр су қалды. Гүлдерді суаруға қанша литр су кетті? ІІ топ: Есепті шығар: Бөшкеде 40 литр су бар еді. Гүлдерді суарғаннан кейін бөшкеде 10 литр су қалды. Гүлдерді суаруға қанша литр су кетті?
ІІІ топ: Азайту амалына теңдеу құрастыр және оны шеш: Ілияста 7 кәмпит болған. Ол бірнеше кәмпитті жеді. Онда 5 кәмпит қалды. Ілияс неше кәмпит жеді? І V топ: Есеп шығар Ілияста 7 кәмпит болған. Ол бірнеше кәмпитті жеді. Онда 5 кәмпит қалды. Ілияс неше кәмпит жеді?
V топ: Мына теңдеу бойынша есеп құрастыр 18-х=12
2) Сергіту сәті
3) Дәптермен жұмыс а) Қыздар және ұлдар тобына бөлу (Ағашқа қыздарға алмадағы тапсырма; ұлдарға жапырақтағы тапсырма) Теңдеуді оның жауабымен қос және теңдеуді шығар ә)Сандық сәуленің көмегімен теңдеуді шешу Өзіндік жұмыс. (жауаптарын тақтаға шығарып өздеріне тексерту) «Сандық калейдоскоп» (әр топ 2 теңдеуден шығару)
Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады |
АКТ | ||
Сабақтың соңы | Рефлексия
Оқушылар өздерінің бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөлісіп, сабақтағы көңіл күйлеріне қарай желкенді (жасыл, сары, қызыл түске бояйды) |
|||
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау-оқушылардың материалды меңгерту деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||
Кейбір оқушылар: Алған білімді қолдана алады. Есептен теңдеу құрастыра алады. Теңдеуді шеше алады | Мадақтау, «Үш шапалақ», «Басбармақ», «Екі жұлдыз бір тілек» әдістері арқылы бағалау | Сергіту | ||
Сабақ бойынша рефлексия
|
||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||