Ауа

Ашық сабақ

Тақырыбы: «Ауа» 

Пәні: Дүниетану

Сынып:3 «Ғ»

Пән мұғалімі: Мубаракова Н.А.

 

 

Сабақтың тақырыбы Ауа
Сабақтың мақсат Ауаның тіршілік үшін маңыздылығын түсіну.
Міндеттері 1.     Оқушылардың ауа және оның қасиеттері туралы білімін бекіту;

2.     Бақылау қабілетін, талдау және қорытынды жасау білігін дамыту;

3.     Табиғатқа қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу;

Сілтеме Дүниетану 3-сынып Алматыкітап 2014ж. ғаламтор желісі
Кіріктірілген модуль 1.     Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

2.     Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

3.     Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау;

4.   Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу;

5.   АКТ

Әдіс-тәсілдер топтық әңгіме,жеке жұмыс, жіңішке-жуан сұрақтар, талдау, бақылау.
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар Көпшілік оқушылар Жекелеген оқушылар
а) Ауа туралы біледі.

ә) Ауа түрлерін ажырата алады.

б) Ауаның пайдасын біледі.

 

а) Ауаның қасиетін ажыратады.

ә) Зертханалық жұмысты бақылап, қорытынды жасай алады.

 

а) Өз бетінше тәжірибе жасай алады.

б) Өмірдің әртүрлі жағдайларында дұрыс көзқараспен қарауға, дұрыс шешім қабылдауды түсінеді.

Сабақтың барысы Тапсырма Мұғалім не істейді Оқушы не істейді Күтілетін нәтиже
 

І. Ұйымдастыру кезеңі

 

Сәлемдесу.

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз.

Сәлем беріп бәріміз,

Бас иеміз біз.

 

Сәлемдесу.

 

 

 

 

Сабаққа назар аударады.

Ынтымақтастық

орта қалыптас-

тыру

 

 

 

Табиғат біздің анамыз,

Табиғатқа баламыз.

Табиғатты қорғайтын,

Біз әдепті баламыз.

Жер байлығы көп екен

Меңгеруді қалайды.

Осының бәрін білдірген,

Дүниетану сабағы.

 

Сәттілік тілеу.

 

Өлең шумақтарын айтады

 

Жақсы көңіл-күй орнайды.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

 

Денелер. Заттар

-Дене деген не?

-Денелер қандай түрге бөлінеді?

-Дене неден тұрады?

-Денелер қандай қасиетке ие?

-Табиғи денелерге нелер жатады?

-Жасанды денелерге не жатады?

 

Оқушылар жауабын тыңдайды, пікір айтады

 

 

Тыңдайды, бақылайды.

Сұрақтарға жауап береді.

Қосымша ақпарат  арқылы білімдері толығады

Берілген тапсырмаларды белсене орындайды.
Ойшақыру

 

Тәжірибе жасау.

1.Ауызды жауып, танауыңды қысып ішіңнен сана. Тұншығасың.

-Сонда адамға демалу үшін не қажет?

Бағыт-бағдар беріп, бақылайды

 

Тыңдайды, бақылайды

Берілген тапсырманы орындайды. Өз ойларын еркін жеткізе біледі.

 

 

ІІІ. Жаңа сабақ

 

 

Оқулықпен жұмыс

1-топ. «Ауа бүкіл Жер шарын қоршап ………. — ауа келді»

 

2-топ. «Ауа табиғатта үнемі ………….. – өзгеріп тұрады. »

 

3-топ. «Түнде су қоймаларының ………        құрлыққа қарай соғады»

 

4-топ. «Желдің соғу бағыты ………    жел бағар арқылы өлшейді.»

Іштей оқу

Дауыстап оқу

Дәптермен жұмыс

 

Жаңа тақырыппен, мақсатымен таныстырады.

●Мәтінді өз беттерінше оқып шығуға уақыт береді.

●Зертханалық жұмыс жасайды.

●Топпен жұмыс жасауға бағыт береді.

 

 

Жаңа тақырыппен, мақсатымен танысады.

 

●Мәтінді өз беттерінше оқиды.

 

Зертханалық жұмыстың нәтижесін анықтайды.

 

●Топпен жұмыс жасап, ортақ шешімге келеді.

 

 

 

а)Өзінің ойы мен пікірі құнды екенін біледі.

 

ә)Өмірдің әртүрлі жағдайларында дұрыс көзқараспен қарауға, дұрыс шешім қабылдауды түсінеді.

 

Қолдану

(постер қорғайды)

Топпен жұмыс.

I топ: Ауаның қозғалуы

II топ: Ауаның қасиеттерін анықтау

III топ: Зертханалық жұмыс жасау

IV топ: Көкжиек тұстарын анықтау

Тыңдау, бақылау Тапсырманы топпен талқылап орындайды.

Пікір алмасады, бірін-бірі бағалайды.

Топта бірлесіп жұмыс атқарады.
ІҮ. Сергіту сәті

 

 

«Құбылыстар»

 

Бағыт-бағдар  береді. Оқушылар қимылмен жасайды.

 

Сергіту сәтінің маңыздылығын түсінеді.

 

Ү. Қорытынды

«Ой  жинақтау»

 

-Балалар, біз қандай топтарға бөліндік?

-Осы мезгілдерде ауа қозғалысы бірдей бола ма?

-Қыста ауа қалай өзгереді?

-Ал, көктемде ше?

Бейнежазба көрсетеді.

Сұрақ  қояды, бақылайды, бағалайды.

 

 

 

 

 

Бейнежазба тамашалайды.

Әртүрлі ойларын айтады.

 

 

 

 

 

Өз ойын жүйелі жеткізе алады.
ҮІ. Бағалау

 

Топ басшыларына сөз беру.

 

Топ басшының есебін тыңдайды, бағалайды. Әрбір топ мүшесі өзінің жинаған балдарын біледі.  
ҮІІ. Үйге тапсырма

 

 

Мәтін бойынша мазмұндау.

 

Үй тапсырмасын түсіндіру Күнделіктеріне жазады

 

 
ҮІІІ.Кері байланыс «Білім ағашына» түрлі- түсті жемістерді ілу Не үйрендің?

Не білдің?

Бүгінгі сабақ туралы пікірін жазады

 

 Қысқа мерзімді жоспарлау  бойынша есеп

Сыныбы: 3 «Ғ»  Дүниетану

Сабақтың тақырыбы: Ауа

Сабақтың мақсаты:   Ауаның тіршілік үшін маңыздылығын түсіну.

1.      Міндеттері: Оқушылардың ауа және оның қасиеттері туралы білімін бекіту;

2.      Бақылау қабілетін, талдау және қорытынды жасау білігін дамыту;

3.Табиғатқа қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу;

Оқыту нәтижесі:  Сабаққа назар аударады.

Жақсы көңіл-күй орнайды.

Берілген тапсырмаларды белсене орындайды.

Тақырыпты өмірмен байланыстыра алады;

Өз ойын еркін жеткізеді;

Сабақ барысында

орындалған

жұмыстар

Оқушының белсенділігі Қолданылған модульдер Тиімділігі Туындаған кедергілер Оқушы нені үйренді? Мұғалімнің үйренгені Қорытынды
Сабақ  келген қонақтармен өлең шумақтары арқылы амандасудан басталды.

Оқушыларды топқа бөліп, топ ережесін қайталап өттік.

Топ басшыларына бағалау парақтарының есебін жүргізу тапсырдым. Топқа бөлініп, топ басшыларын сайлайды.

 

 

Оқушылар

топта бірін – біріне көмектесіп отырды. Өзара қарым-қатынас орнады.  Оқушылардың жаңа  оқыту тәсілдері арқылы оқуға белсенділігі артты. Белсенділігі төмен оқушылардың сабаққа деген ынтасын байқадым. Берілген тапсырмаларды белсене орындады.

 

1)  Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

 

2) Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.

 

3) Ақпараттық коммуникациялық технология

 

4) Жас ерекшеліктерін ескере отырып оқыту.

5)Білім берудегі басқару және көшбасшылық

Тақырып толық ашылды және оқушылар жаңа әдістер арқылы бір-бірінен үйренеді. Әр оқушының тақырып туралы  көзқарастары пайда болды.

Оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады.

Сабақ барысында

алған әсерлерін, ойларын стикерге жазды.

Оқушылардың сабаққа толық қатыспауы. Кейбір оқушылардың өз ойын дәлелдей алмауы.

Тапсырманы орындау барысында уақытты үнемдей алмау сияқты болашақта шешімін табуға болатын бірнеше кедергілер кездесті.

 

Оқушылар бірін-бірі тыңдауды. Бірлесіп жұмыс істеуді.

 

Берілген әр сұраққа сыни ойлау арқылы жауап беруді үйренді.

 

Жекелеген оқушылар өз еркін айтуды үйренді.

 

 

 

 

 

 

Сабақта жаңа  әдіс – тәсілдерді пайдалана отырып, оқушылардың өз ойын еркін айтуға мүмкіндік беруді, тапсырмаларды жүйелі, нақты әрі тиянақты бере білуді үйрендім.

 

 

 

 

 

 

Нәтижесінде тақырып толық ашылды және мен оқушылардың осы әдісті пайдалану арқылы бір-бірінен үйренетінін , белсенділіктерінің артатынын түсіндім.

 

 

 

 

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *