Ашық сабақ
Тақырыбы: «Ауа»
Пәні: Дүниетану
Сынып:3 «Ғ»
Пән мұғалімі: Мубаракова Н.А.
Сабақтың тақырыбы | Ауа | |||||
Сабақтың мақсат | Ауаның тіршілік үшін маңыздылығын түсіну. | |||||
Міндеттері | 1. Оқушылардың ауа және оның қасиеттері туралы білімін бекіту;
2. Бақылау қабілетін, талдау және қорытынды жасау білігін дамыту; 3. Табиғатқа қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу; |
|||||
Сілтеме | Дүниетану 3-сынып Алматыкітап 2014ж. ғаламтор желісі | |||||
Кіріктірілген модуль | 1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; 3. Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау; 4. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу; 5. АКТ |
|||||
Әдіс-тәсілдер | топтық әңгіме,жеке жұмыс, жіңішке-жуан сұрақтар, талдау, бақылау. | |||||
Табыс критерийлері | ||||||
Барлық оқушылар | Көпшілік оқушылар | Жекелеген оқушылар | ||||
а) Ауа туралы біледі.
ә) Ауа түрлерін ажырата алады. б) Ауаның пайдасын біледі.
|
а) Ауаның қасиетін ажыратады.
ә) Зертханалық жұмысты бақылап, қорытынды жасай алады.
|
а) Өз бетінше тәжірибе жасай алады.
б) Өмірдің әртүрлі жағдайларында дұрыс көзқараспен қарауға, дұрыс шешім қабылдауды түсінеді. |
||||
Сабақтың барысы | Тапсырма | Мұғалім не істейді | Оқушы не істейді | Күтілетін нәтиже | ||
І. Ұйымдастыру кезеңі
|
Сәлемдесу.
Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Сәлем беріп бәріміз, Бас иеміз біз. |
Сәлемдесу.
|
|
Сабаққа назар аударады. |
||
Ынтымақтастық
орта қалыптас- тыру
|
Табиғат біздің анамыз, Табиғатқа баламыз. Табиғатты қорғайтын, Біз әдепті баламыз. Жер байлығы көп екен Меңгеруді қалайды. Осының бәрін білдірген, Дүниетану сабағы. |
Сәттілік тілеу. |
Өлең шумақтарын айтады |
Жақсы көңіл-күй орнайды. |
||
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
|
Денелер. Заттар
-Дене деген не? -Денелер қандай түрге бөлінеді? -Дене неден тұрады? -Денелер қандай қасиетке ие? -Табиғи денелерге нелер жатады? -Жасанды денелерге не жатады? |
Оқушылар жауабын тыңдайды, пікір айтады
Тыңдайды, бақылайды. |
Сұрақтарға жауап береді.
Қосымша ақпарат арқылы білімдері толығады |
Берілген тапсырмаларды белсене орындайды. | ||
Ойшақыру
|
Тәжірибе жасау.
1.Ауызды жауып, танауыңды қысып ішіңнен сана. Тұншығасың. -Сонда адамға демалу үшін не қажет? |
Бағыт-бағдар беріп, бақылайды
Тыңдайды, бақылайды |
Берілген тапсырманы орындайды. | Өз ойларын еркін жеткізе біледі.
|
||
ІІІ. Жаңа сабақ
|
Оқулықпен жұмыс 1-топ. «Ауа бүкіл Жер шарын қоршап ………. — ауа келді»
2-топ. «Ауа табиғатта үнемі ………….. – өзгеріп тұрады. »
3-топ. «Түнде су қоймаларының ……… құрлыққа қарай соғады»
4-топ. «Желдің соғу бағыты ……… жел бағар арқылы өлшейді.» Іштей оқу Дауыстап оқу Дәптермен жұмыс |
Жаңа тақырыппен, мақсатымен таныстырады. ●Мәтінді өз беттерінше оқып шығуға уақыт береді. ●Зертханалық жұмыс жасайды. ●Топпен жұмыс жасауға бағыт береді.
|
Жаңа тақырыппен, мақсатымен танысады.
●Мәтінді өз беттерінше оқиды.
Зертханалық жұмыстың нәтижесін анықтайды.
●Топпен жұмыс жасап, ортақ шешімге келеді.
|
а)Өзінің ойы мен пікірі құнды екенін біледі.
ә)Өмірдің әртүрлі жағдайларында дұрыс көзқараспен қарауға, дұрыс шешім қабылдауды түсінеді.
|
||
Қолдану
(постер қорғайды) |
Топпен жұмыс.
I топ: Ауаның қозғалуы II топ: Ауаның қасиеттерін анықтау III топ: Зертханалық жұмыс жасау IV топ: Көкжиек тұстарын анықтау |
Тыңдау, бақылау | Тапсырманы топпен талқылап орындайды.
Пікір алмасады, бірін-бірі бағалайды. |
Топта бірлесіп жұмыс атқарады. | ||
ІҮ. Сергіту сәті
|
«Құбылыстар»
|
Бағыт-бағдар береді. | Оқушылар қимылмен жасайды.
|
Сергіту сәтінің маңыздылығын түсінеді.
|
||
Ү. Қорытынды
«Ой жинақтау»
|
-Балалар, біз қандай топтарға бөліндік?
-Осы мезгілдерде ауа қозғалысы бірдей бола ма? -Қыста ауа қалай өзгереді? -Ал, көктемде ше? |
Бейнежазба көрсетеді.
Сұрақ қояды, бақылайды, бағалайды.
|
Бейнежазба тамашалайды.
Әртүрлі ойларын айтады.
|
Өз ойын жүйелі жеткізе алады. | ||
ҮІ. Бағалау
|
Топ басшыларына сөз беру.
|
Топ басшының есебін тыңдайды, бағалайды. | Әрбір топ мүшесі өзінің жинаған балдарын біледі. | |||
ҮІІ. Үйге тапсырма
|
Мәтін бойынша мазмұндау.
|
Үй тапсырмасын түсіндіру | Күнделіктеріне жазады
|
|||
ҮІІІ.Кері байланыс | «Білім ағашына» түрлі- түсті жемістерді ілу | Не үйрендің?
Не білдің? |
Бүгінгі сабақ туралы пікірін жазады | |||
Қысқа мерзімді жоспарлау бойынша есеп
Сыныбы: 3 «Ғ» Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Ауа Сабақтың мақсаты: Ауаның тіршілік үшін маңыздылығын түсіну. 1. Міндеттері: Оқушылардың ауа және оның қасиеттері туралы білімін бекіту; 2. Бақылау қабілетін, талдау және қорытынды жасау білігін дамыту; 3.Табиғатқа қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу; Оқыту нәтижесі: Сабаққа назар аударады. Жақсы көңіл-күй орнайды. Берілген тапсырмаларды белсене орындайды. Тақырыпты өмірмен байланыстыра алады; Өз ойын еркін жеткізеді; |
|||||||
Сабақ барысында
орындалған жұмыстар |
Оқушының белсенділігі | Қолданылған модульдер | Тиімділігі | Туындаған кедергілер | Оқушы нені үйренді? | Мұғалімнің үйренгені | Қорытынды |
Сабақ келген қонақтармен өлең шумақтары арқылы амандасудан басталды.
Оқушыларды топқа бөліп, топ ережесін қайталап өттік. Топ басшыларына бағалау парақтарының есебін жүргізу тапсырдым. Топқа бөлініп, топ басшыларын сайлайды.
|
Оқушылар
топта бірін – біріне көмектесіп отырды. Өзара қарым-қатынас орнады. Оқушылардың жаңа оқыту тәсілдері арқылы оқуға белсенділігі артты. Белсенділігі төмен оқушылардың сабаққа деген ынтасын байқадым. Берілген тапсырмаларды белсене орындады.
|
1) Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
2) Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.
3) Ақпараттық коммуникациялық технология
4) Жас ерекшеліктерін ескере отырып оқыту. 5)Білім берудегі басқару және көшбасшылық |
Тақырып толық ашылды және оқушылар жаңа әдістер арқылы бір-бірінен үйренеді. Әр оқушының тақырып туралы көзқарастары пайда болды.
Оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады. Сабақ барысында алған әсерлерін, ойларын стикерге жазды. |
Оқушылардың сабаққа толық қатыспауы. Кейбір оқушылардың өз ойын дәлелдей алмауы.
Тапсырманы орындау барысында уақытты үнемдей алмау сияқты болашақта шешімін табуға болатын бірнеше кедергілер кездесті.
|
Оқушылар бірін-бірі тыңдауды. Бірлесіп жұмыс істеуді.
Берілген әр сұраққа сыни ойлау арқылы жауап беруді үйренді.
Жекелеген оқушылар өз еркін айтуды үйренді.
|
Сабақта жаңа әдіс – тәсілдерді пайдалана отырып, оқушылардың өз ойын еркін айтуға мүмкіндік беруді, тапсырмаларды жүйелі, нақты әрі тиянақты бере білуді үйрендім.
|
Нәтижесінде тақырып толық ашылды және мен оқушылардың осы әдісті пайдалану арқылы бір-бірінен үйренетінін , белсенділіктерінің артатынын түсіндім.
|
[bws_related_posts]