Жамбыл облысы Қордай ауданы Гвардейский қалашығы
Б.Момышұлы атындағы №43 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі:
Уакапова Ляззат Амантаевна
Сыныбы: 2 «Д»
Пәні: дүниетану
Сабақтың тақырыбы: «Жабайы және үй жануарлары»
Сабақтың мақсаты: Жабайы және үй жануарлары тіршілігі жайлы мәлімет беру.
Сабақтың міндеті: 1. Жануарлар туралы мәлімет беру,мәтіннің мазмұны арқылы қосымша біліммен толықтыру.
- Ойлау қабілеттерін арттыру,шығармашылықпен жұмыс
істеуге үйрету.
- Табиғатты қорғауға адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Ресурстар: 1.Дүниетану «Атамұра» 2013
- Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
- Мәтінге байланысты суреттер
4.Слайд көрсетілімдері,стикер,мозайка.
Күтілетін нәтиже: Жабайы жануарлар туралы түсінік алады,ойын еркін айтады,есте сақтайды.
Әдіс-тәсілдер: «Мозайка», «Венн диаграммасы», «Сен маған, мен саған» диалог әңгіме, «Сәйкестендіру», «Шынжыр әдісі». Топтастыру.
Блум кезеңдері | Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі | Психологиялық ақуал | « Кірпі шешен» биі | Слайдтан биді қайталап орындайы. |
«Мозайка» | Сыныпты 5 топқа бөлу | Жабайы жануарардың суреттері бойынша мозайканы құрастырады.
Құрастырылған сурет бойынша топтарға бөлінеді. |
|
Білу | « Сен маған,мен саған» | -Жырқыштарға қандай жануарлар жатады?
-Оларды неге жырқыштар дейді? -Жануарлар қалай қорғанады? |
Әр топқа допты тосып алу арқылы сурақтарға жауап береді. |
Түсіну
Қолдану
|
«Қызығушылықты ояту»
Кітаппен жұмыс.
Топтық жұмыс |
Тақтадағы суретке назар аудар. Бұл суреттен нелерді көріп тұрсындар?Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың айырмашылықтарын қалай түнінесіндер? Үй жануарларының адам өміріне пайдасы қандай?Қандай үй жануарларын өздерін үйде өз кутімдеріңе алып көрдіңдер?
Оқушыларға тақырыпты тізбектей оқыту. Мәтінді екі бөлікке боліп,әр бөліктің жігін табу. 1. Жабайы,жыртқыш жануарлар 2. Үй жануарлары «Жылқы –ер қанаты»
5 топ Венн диаграммасы Жабай және үй жануарларын ажырату |
Тізбектей оқиды
Мақал-мәтелмен жұмыс
Әр топ жұмыстанады |
Сергіту сәті.
«Қаңқалар биі» |
Барлығы бірге орындайды | ||
Талдау |
Түйінді сөздер | *Ат бәйгесі
*Қыз қуу *Аударыспақ *Көкпар |
Барлық топ өз ойларымен бөліседі |
Жинақтау | «Сәйкестендіру» әдісі | Суреттегі жануарлардың қайсысы қайда тұратынын анықтап сәйкестендіріңдер. | Әр топ өз жұмысын қоргайды. |
Бағалау | Кері байланыс. | 5 топ стикермен бағалады | Барлық оқушылар «екі жұлдыз,бір тілек арқылы бағалады. |
Үй тапсырмасы: | 1)Мәтінді оқу,түсінік айту | 2) сүйікті жануалардың суретін салу |
[bws_related_posts]