Ертегілер

Әдебиет Байтасова Гүлзат Қуандыққызы 5-6  сыныптар

 

Сабақ тақырыбы: Ертегілер.
Жалпы мақсат: Ертегілерді оқи отырып, шешен сөйлеуге, өз ойларын әдемі баяндауға, ойлау қабілеттерін дамытады.Логикалық ойлау қабілеттері артады. Шапшаңдық пен тапқырлыққа үйренеді.Ссыни тұрғыдан ойлай білу қабілетін дамыту; топтық жұмыс арқылы ынтымақтастықта, ұжымдаса  отырып, шешім қабылдауға үйрету.  Көру арқылы сын тұрғысынан ойлау, есту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын дамыту.Ертегілердің түрлері және олардың композициялық құрылымы,сюжет желісі,көркемдік ерекшелігі туралы білім қалыптастыру.

Ертегілердің бір бірінен айырмасын таниды,көркемдік ерекшеліктері мен құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

Өздері ертегі құрастыруға әрекет етеді.Ертегі түрлерінің тақырыптық ерекшеліктері мен байланысын анықтайды.

Күтілетін нәтиже:  Өз ойларын ынтымақтаса  отырып, ойын ашық айта алады. Жаңа сабақты өз ізденістерімен  топтасып айтып талдайды. Сабақтың көрнекілігін өздері жасап шығарады.Ертегілерге танымдық баға береді,олардағы халық арманының көрінісі туралы ойын түйіндейді
Оқыту әдістері: Топтық жұмыс

СТО үйрету

АКТ

Оқыту үшін бағалау

Жеке жұмыс

Топтық жұмыс

Диалогтік оқу

Ойтолғау

 

 

Сабақ

кезеңдері

            Мұғалімнің іс-әрекеті       Оқушының іс-әрекеті

 

Негізгі дерек көздері
Сабақтың барысы: 

 

І. Кіріспе.

Жағымды ахуал.

 

ІІ. Топқа бөлу  ЖЖжжоЖағТопқа бөлуымды ахаоооооІ11111

 

ІІІ.Үй тапсырмасын сұрау і

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІY.Жаңа сабақ.

 

Негізгі бөлім

1кпе

 

 

 

 

 

Балалар ,ендеше шатық шеңберін құрып бір-бірімізге жақсы тілек айтайық.

 

Топқа бөлу

І топ «Тұрмыс салт ертегілері»

ІІ топ «Қиял-ғажайып ертегілері»

 

 

 

Үй тапсырмасын сұрау үшін диалог әдісін қолданамын.

1.Ауыз әдебиетінің түрлерін ата.

2.Тұрмыс сат жырлары деп қандай өлең жырларды айтады?

3.Тұрмыс салт жырлары неше түрге бөлінеді?

 

4.Наурыз жырының қандай маңызы бар?

5.Батаны әдетте ақсақалдың беруінің сыры неде?

6.Жұмбақ жанрының ерекшелігі неде?

 

Миға шабуыл.

«Ғажап құс»ертегісін экраннан

көрсетемін.

 

Жаңа сабақ критерилері:

1.Қандай ертегілерді білесіңдер?

2.Ертегілердің халықтың тұрмыс- тіршілігімен байланысы неде?

3.Ертегілерді қандай түрлерге топтастырады?

4.Қандай ертегіні білесің,ол ертегінің қай түріне жатады?

5.Ертегілерді қандай құрылымдық белгілер ерекшелейді?

6.Ертегінің өзге жанрлардан қандай көркемдік ерекшелігі бар?

 

Слайд №1

Ертегілерге жалпы сипаттама

Ертегі фольклордың ең көне әрі негізгі жанрларының бірі.

Ертегінің құндылығы халық тұрмысының,ой -арманының көрінісі.

Ертегі- қиял мен арманға ,аңызға негізделген эпикалық шығарма.

Слайд   №2

Ертегі құрылымы

Сөйлем құрылысында синтаксистік қайталаулар болады

Бар екен де ,жоқ екен,

Аш екен де тоқ екен…

Ерте,ерте,ерте екен,

Ешкі жүні бөрте екен.

Күндерден күн өткенде,күн артынан күн жеткенде,айлардан ай,жылдардан жыл өті,темір етік теңгедей,темір таяқ тебен инедей болы,өлдім- талдым, өштім- жандым дегенде…

Кейпкерлердің жеңіске жетуі

Барша мұратына жетіпті деп аяқталады

Топтық жұмыс, Постер қорғау,

 

 

 

 

Балалар барлығы қол ұстасып бір-біріне жақсы тілек айтады.

 

 

Топтарға бөлінеді,топ ережесін сақтайды. Оқушылар өз тобымен жұмыс істейді.

 

 

 

 

 

Оқушылар өткен сабақтарды бір-бірінен сұрап , пысықтайды.

 

«Серпілген сауал»әдісі

Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында бір біріне сұрақтар лақтыру

 

 

 

«Болжау» әдісі. Сұрақты оқушылар жұппен,топпен талқылайды.Бір шешімге келіп жауаптарын айтады.Постер қорғайды.

 

Топтық жұмыс, Постер қорғау, «Калория жина» тарсырмасын орындау

 

 

Түрлі-түсті қағаздар,плакат тар, қайшы, жабыстырғыш, маркерлер

 

 

 

Слайдтар, оқулық, интербелсенді тақта, мәтін, постер, маркер, стикерлер, сергіту сәті («Қара жорға биі»).

 

 

 

 

 

Критерийлер көрсетілген плакат

 

Сергіту сәті.

 

Ритмикалық бейнематериал арқылы  қаражорға биіне билейді. Слайдтар, оқулық, интербелсенді тақта, мәтін, постер, маркер, стикерлер, сергіту сәті («Қара жорға биі»).
Қорытынды:

Бағалау:

 

 

 

Кері баланыс

 

 

 

Ұпай санына қарай жеңімпаз топты анықтаймын.

 

«Инсерт» әдісімен

 

Оқушылар  бағалау парағына   жапсырмақ қағаздарды жапсырып өзара бағалайды.

 

 

БББ парағын толтырады

 

 

 

Слайдтар, оқулық, интербелсенді тақта, мәтін, постер, маркер, стикерлер, сергіту сәті («Қара жорға биі»).
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *