Ақтөбе қаласы Үш тілде оқытатын

№21 орта мектеп-гимназиясының бастауыш класс мұғалімі

Умарова Н.Н.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1A бөлім: Мен зерттеушімін. Ғылым мен зерттеушілердің рөлі. Табиғатты тану әдістері Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1 Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы  Мен зерттеушімін
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Ғылым мен зерттеушілердің рөлі
Оқу  мақсаттары 1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
Бағалау  критерийлері Көрсетілген экспериментті жасайді және түсіндіре алады;
Ойлау деңгейінің дағдылары Біледі, түсінеді, қолданады
Тілдік мақсаттар

 

Пәнге тән лексика мен терминология:

Тәжірибе, шар, ауа, су, майшам

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

—          Бұл ненің суреті?

—          Оны қайдан білдіңдер?

—          Осыған ұқсас тәжірибе жасағыларың келе ме?

—          Өздерің бұрын  балабақшада немесе үйде осындай тәжірбе жасап көрдіңдер ме?

—          Неге су толтырылған шар жарылмады ?

—          Бүгінгі сабақ саған қандай  жаңалық ашуға көмектесті?

Құндылықтарды дарыту Жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік   құндылықтарын қалыптастыру
Пәнаралық байланыстар Сауат ашу, өзін-өзі тану, физика
АКТ қолдану дағдылары Слайд
Бастапқы білім

 

Оқушылар қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу туралы білетін тәжірибесіне сүйенеді.
 

 

 

 

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

 

Шаттық шеңбері

(С) Қуанамын мен де

Қуанасың сен де

Қуанайық, достарым

Арайлап атқан күнге!

 

Оқушыларға түрлі тәжірибе жасап жатқан суреттерді көрсету.

 

 

 

—          Бұл ненің суреті?

—          Оны қайдан білдіңдер?

—          Осыған ұқсас тәжірибе жасағыларың келе ме?

—          Өздерің бұрын  балабақшада немесе үйде осындай тәжірбе жасап көрдіңдер ме?

—          Олай болса, біз бүгінгі сабақта тәжірибе жасап үйренеміз.

—          Бүгінгі сабақта алға қойған мақсатымыз:

Көрсетілген  тәжірибені (экспериментті) түсіндіру

 

Қауіпсіздік ережесімен таныстыру.

Слайд

 

 

 

 

 

 

Тақырыптық суреттер

Балаларға көрсетуге тұрарлық 5 қарапайым тәжірибе:

http://www.adme.ru/zhizn-nauka/5-prostyh-opytov-kotorye-stoit-pokazat-detyam-897310/

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Бағалау критерийі (ҚБ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау

 

(Т, ОТ) Оқушыларға топта судың жылуды жұтып алуы бойынша тәжірибе жүргізуді ұсынамын.

Ол үшін әрбір топқа екі әуе шарынан таратамын. Біреуін үрлеп, екіншісіне су толтырады. Оқушылар майшамның үстіне бірінші ауа толтырылған шарды ұстап бақылайды, содан кейін майшамның үстіне суы бар шарды ұстайды. Су толтырылған шардың жарылмайтынын балалар атап өтеді.

—          Неге су толтырылған шар жарылмады ?

( Ойлануға және өз пікірлерін негіздеуге уақыт беріледі.)

 

Шардың ішіндегі су майшамның жылуын жұтып қоятынын айтады. Сондықтан шар өртенбейді, демек жарылмайды.

(Егер оқушы толық жауап бере алмаған жағдайда, мұғалім түсіндіреді)

 

Дескриптор:

  1. Бір шарды үрлеп, майшамның үстіне ұстайды.
  2. Екінші шардың ішіне су толтырып, оны майшамның үстіне ұстайды және бақылайды.
  3. Қандай шардың жарылмағанын анықтайды.
  4. Не себепті су толтырылған шардың жарылмағанын түсіндіреді.

 

Шарлар, су, сіріңке, майшам

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

Рефлексия

—          Балалар, сендерге сабақ ұнады ма?

—          Бүгінгі сабақ саған қандай  жаңалық ашуға көмектесті?

—          Олай болса, бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бас бармақ салынған суреттер  арқылы бағалайық.

Бармақтар салынған суреттер
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *