Басы » Кембридж бағдарламасы » Ә.Ысқақ «Жүректегі жазулар»

Ә.Ысқақ «Жүректегі жазулар»

«Келісемін»                                                                                                                               «Бекітемін»

Мектеп директорының                                                                                                            Мектеп директоры:

тәрбие ісі жөніндегі                                                                                                                                 А.Нұрбай

орынбасары:

Тұрысбекова.А

Пәні: қазақ әдебиеті Күні:  28.10.2015ж 11 «а» — сынып
Сабақтың тақырыбы:  Ә.Ысқақ «Жүректегі жазулар»
Мақсаты: 1. Қаламгер шығармашылығының тақырыбы мен идеясын ұғындыру.

2.   Оқушылардың тіл байлығын арттыру, сөздік қорын молайту, жүйелі баяндауға, тұжырымдама жасауға дағдыландыру;

3. Елжандылыққа,туған жерін сүюге,туған жердің тұғырлы тұлғаларын  құрметтей білуге баулу.

4.Адамгершілік ізгі қасиеттерін дамыту

Күтілетін нәтижелер:

 

       — Ақынның өмірі және шығармашылық жолын біледі.

—           Шығармаларының тақырыбы туралы білімдерін кеңейтеді.

—           Оқушылар сабақ кезінде жеке және топта  жұмыс жасай алады

—          Топпен жұмыс істеу барысында өз ойларын еркін айтады және толық жеткізе алады;

—          Жаңа тақырыпқа байланысты мәселелерді топта талқылап, дұрыс шешімін табу жолдарын қарастырады;

—          Топта жұмыс істеу барысында бір-біріне үйретуді, бір-бірін оқытуды  жүзеге асырады

Ресурстар: Флипчарт, маркерлер,ноутбук,интербелсенді тақта,таратпа қағаздар
7 модульдің қолданылуы

Әдіс –тәсілдер

 

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,

«Мұнара», «Фиш-боун», «6 неліктен?», «Екі түрлі түсініктеме күнделігі

Уақыты Сабақтың барысы Мұғалім әрекеті  Оқушы әрекеті
5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І.Қызығушылықты     ояту

 

 Оқушыларға «Менің қасиетім» тапсырмасы бойынша берілген жүрекшеге үш жағымды және   үш жағымсыз қасиеттерін жазып,жағымды қасиеттерін қалтасына  салып алуды,жағымсыз қасиеттерін жыртып қорапқа салуды тапсырамын. Қалталарына салған жүрекше сыртындағы «Ізгілік», «Мейірім», «Парасат» деген атаумен 3 топқа бөлемін.

Оқушылардың қызығушылығын ояту,ойын қозғау мақсатында Ә.Ысқақтың «Жүректегі жазулар»кітабынан алынған нақыл сөздерді слайдтан оқытып,мағынасын сұраймын.Авторының кім екенін табуды тапсырамын.

 

Ә.Ысқақ туралы слайд көрсетемін.

Оқушылар берілген жүрекшелерге үш жағымды,үш жағымсыз қасиеттерін жазады. Жағымды қасиеттері жазылған жүрекшені қалталарына, жағымсыз қасиеттері жазылған жүрекшені жыртып, қорапқа салады.Қалталарына салған жүрекше сыртындағы «Жылы жүрек», «Нұрлы ақыл», «Ыстық қайрат» сөздерімен топтасады.

 

 

Оқушылар интербелсенді тақтадан нақылсөздерді оқып,мағынасын айтады.Авторын табады.Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.

 

 

 

 

 

Оқушылар слайдты көреді,қызығушылықтары оянады.

20 минут

 

 

ІІ.Мағынаны тану

 

1.«Мұнара» әдісі арқылы  жерлес жазушы,ақын-сазгер Әкім Ысқақ туралы кім көп біледі? тапсырмасын орындатамын.Оқушылар білетіндерін берілген уақыт ішінде жазып,санау керектігін түсіндіремін.Қай топ көп жазса, сол биік мұнараның жобасын жасаған архитектор  атағына ие болатындығын айтамын. «Жүректен- жүрекке» тренингі арқылы  оқушылар «Жоба архитекторы» атағын алған сыныптастарына тілек білдіреді.

3. Топтарға талқыланатын тақырыптың мәтінін таратып беремін.

 «Парасат» тобы «Жақсы мен жаманның айырмасы» тақырыбында «Екі түрлі түсініктеме күнделігі» стратегиясымен жұмыс жасайды.

 

«Ізгілік»тобы «Өзіңді тәрбиелеуді тоқтатпа!» тақырыбында «6 неліктен?»әдісімен

«Мейірім»тобы «Фиш-боун» әдісімен балық қаңқасының суретін салып,ортасын бөліп,жоғары жағына мәтіннен туындаған сұрақтарын жазып,төменгі бөлігіне жауаптарын жазатынын түсіндіремін.Сұрақ -жауап түрінде жасаған жұмыстарын ортада қорғауды тапсырамын.

Оқушылар Әкім Ысқақ туралы білетіндерін берілген уақыт ішінде

жазып,санайды.Көп жазған топ  «Жоба архитекторы» атағын жеңіп алады.

 

 

 

 

 

 

 

«Жоба архитекторы» атағын жеңіп алған оқушыға жүректерінен шыққан тілектерін білдіреді.

 

 

 

 

Оқушылар мәтінді жеке оқып,топта талқылап, берілген таратпа қағаздың оң жағына өзіне қатты әсер еткен тұсын,сол бөлігіне әсер еткен  жағдайға өз пікірін жазады. Топта оқиды.Ортада белгіленген оқушылар оқиды.

Оқушылар «6 неліктен?» әдісімен берілген сұрақтарға мәтіннен  жауап іздеп табады.Ортада оқиды. Түйінді ойларын айтады.

Оқушылар флипчартта балық қаңқасының суретін салып, бас сүйегіне тақырыпты жазады.Балық қаңқасының жоғарғы бөлігіндегі қабырғаларға тақырыпқа байланысты  өздеріне-өздері қойған сұрақтарын, төменгі бөлігіндегі қабырғаларға сұрақтардың жауаптарын, балықтың құйрығына түйінді ойларын жазады.Топтар осы жазған жұмыстарын ортада сұрақ-жауап түрінде қорғайды.

10 минут

 

ІІІ.Ой-толғаныс   «Өз елі,өз ерлерін ескермесе,ел тегі алсын қайдан кемеңгерді» Ә.Ысқақ байқауынан орын алған оқушыға өлең оқытамын.Қонақтарға естелік ашықхат таратамын. Ә.Ысқақтың жыр байқауында жүлделі орын алған Тасполат Бақдәулет «Отаным -Қазақстаным» өлеңін оқиды.Оқушылар қонақтарға естелік –ашықхаттар таратады.
2 минут Бағалау,мадақтау Топтарды  бағалау.
5 минут Кері байланыс Оқушыларға кері байланыс парағын таратамын. Оқушылар кері байланыс парағына сабақтан алған әсерлерін жазады..

 

Пән мұғалімі:               Алтынбекова.Г

 

 

 

 

 

 

 

,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыныбы: 11а Күні: 28.10.2015ж Пәні: қазақ әдебиеті
Тақырыбы:

 

Жүректегі жазулар
Мақсаты:

 

Ақын шығармашылығының тақырыбы мен идеясын ұғындыру.
Күтілетін нәтиже А.Өлеңдердің тақырыбы мен идеясын біледі.

 

Ә.
В.Мәнерлеп оқуға дағдыланады.

 

С.Топта ынтымақтасып жұмыс жасай алады.

 

Дереккөздер, құрал-жабдықтар ,слайд,үнтаспа,бейнежазба,

Суреттер,флипчарт,маркер

Сабақтың барысы Уақыты Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық жағымды ахуал тудыру

І Қызығушылықты ояту

 

 

 

Ой қозғау

 

1 минут

 

 

 

 

 

3минут

 «Сыйласайық адамдар!» өлеңін үнтаспадан  тыңдауды ұсынамын.

 

 

 

 

6 неліктен?» тапсырмасын орындату арқылы үй тапсырмасын сұраймын.

1.Неліктен М.Жұмабаев туған жерін жырына арқау етті?

2.Неліктен ақын лирикаға көп көңіл бөлді?

3. Неліктен

 

 

Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларды  «Жұбын тап!» суреттердің жұбын тапқызыу арқылы топқа бөлемін.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

25 минут
Қорытынды

 

 

 

8 минут
Сабақтың талдауы

 

 

 

 

 

Сабақ бойынша өзгертулер

 

 

Психологиялық  дайындық

Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріп көріңдер. Бір — біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет!

Ендеше сабағымызды бастайық

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *