1 сыныпта сауат ашу пәнінен ашық сабақ жоспары
Күні:
Сынып: 1 «Ә» |
Пән: Сауат ашу
Мұғалім: Мурат Шынаргуль Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Ас-адамның арқауы. Дауысты және дауыссыз дыбыстар. Қайталау
|
||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||||||||||||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||||||||||||
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | ||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Аудио жазба, таныстырылым. | ||||||||||||
Тілдік құзыреттілік | Тағам-питание-food, сусын-пить- drink, дауысты-гласные-vowel, дауыссыз-согласные-mute. | ||||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||||||||||
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Қуан шаттан алақай,
Қуанатын күн бүгін, Қайырлы күн апайлар, Қайырлы күн балалар. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! -Алма ағашына көңіл күйлерін жазып ілу. «Топтау стратегиясы» арқылы өткен сабақты еске түсіру. -Сауат ашу пәні бізге нені үйретеді? -Дыбыс дегеніміз не? -Әріп дегеніміз не? -Сөздер нелерден тұрады? (дыбыстардан) -Дыбыстарды немен белгілейміз? (әріппен ) -Дыбыстар нешеге бөлінеді? Үш тілде айтып өту. Дауысты-согласные- vowel,, дауыссыз- гласные- mute. |
Шаттық шебері
Оқушылар шеңбер болып тұрып, бір біріне доп беру арқылы өткен сабақты естеріне түсіреді.
|
|||||||||||
Сабақтың ортасы
16 минут
|
Тағам және сусын бөліміне саяхатқа шығамыз. Саяхатқа шығу үшін көптеген кедергілерден өтуіміз қажет. Ол үшін біз, Ғалым ағаның тапсырмаларын орындаймыз. Ғалым аға, бізге хат жіберіпті.
Тапсырмалар орындау: Ол үшін тақтадағы суреттерді назар аударайық, атын айтып, үш тілде айту.
1-жаттығу Суреттердің атын айту және қандай дыбыстан басталып тұрғанын әңгімелеу. Алма-яблоко-apple, балмұздақ-мороженое- ice cream, қызанақ-помидор — toamto, сәбіз-морковь — carots, асқабақ-тыква — pumpkin, нан-хлеб-bread. Дәптермен жұмыс. 3-жаттығу Мақалды көркем жаз. 2-жаттығу Мәтінді түсініп оқы. Тізбектеп оқиды. Әріптер тобы түсінгенін айтады, Дауысты мен дауыссыздар тобы сұрақ қояды? Кубизим стратегиясы бойынша. Әріптер атасының тапсырмалары: 1. Мына сөздерді тиісті әріптермен толықтыр. Алм…рт, өр..к, көш…, ж…зім, көз…лдірік. 2. Берілген сөздерде буынға бөліп жаз? Көгершін, қызғалдақ, алма, бала, дала, раушан. 3. Дауысты дыбыстан басталатын сөз ойла, дауыссыз дыбыстан басталатын сөз ойлап жаз. Сауаттылық ағаның тапсырмалары: 1. Ана, балалар, дала, алма, нан, картоп, айран, сүт сөздерін әріп таңбаларымен жаз. Көктем айлары:_________________________________ Жаз айлары:____________________________________ Күз айлары: ____________________________________ Қыс айлары_____________________________________ 3. Мына сөздерді топтап жаз. Күшік, алма, шағала, бұлбұл, ілгіш, бүркіт, әже. Жуан айтылатын сөздер: Жіңішке айтылатын сөздер: Үйге: Еңбек туралы 5 мақал жаттау. |
Таныстырылым, тақтамен,оқулықпен жұмыс.
Оқушылар тақтадағы суреттерді үш тілде айтады.
Мақалды көркем жазады.
Мәтінді оқиды.
Планшетке тапсырмаларды орындайды.
Үйге тапсырмасын алады. |
|||||||||||
Сергіту сәті
1 минут |
Орнымыздан тұрамыз,
Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ
|
|||||||||||
Аяқталуы
16 минут
Қызықты тапсырма 8 минут
|
4-жаттығу Кестемен жұмыс: «Кір жаяу» стратегиясы.
Дыбыстарды дауыссыз және дауысты дыбыстарға топтап жаз.
|
Әр топ киімдерге сабақта меңгерген білімдерін жазады, кір қысқышқа жаяды.
|
|||||||||||
Сабақтың соңы
2 минут
|
Рефлексия | Кеменің суреттері
|
|||||||||||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Біз бүгін қандай тақырыппен таныстық?
Дыбыс дегеніміз не? Әріп дегеніміз не? Дыбыстар нешеге бөлінеді? Дауысты дыбыстарды ата? Дауыссыз дыбыстарды ата? Қай топ жақсы сабаққа қатысты? Спикерлер жауап берсін? Кімге не түсініксіз? Кімге сабақ ұнады? «Кемені» егер барлығын сәтті орындасаң жасыл түспен, белгілі бір қиындық кездессе сары түспен, тапсырмаларды орындау қиын болса қызыл түске боямыз тәсілі арқылы бағалайық. |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері бояған желкендерді қарап бір-біріне сабақты түсінгендерін айтады. Топ басшылары бағалау парақшасына, топтағы барлық оқушылар сабаққа қалай қатысқанын айтады. | Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||
[bws_related_posts]