Жамбыл облысы
Жамбыл ауданы
Абай орта мектебі
Жолтаева Шынар Кажимукановна
Пәні: Дүниетану
Тақырыбы: Су қоймасы өсімдіктері мен жануарлары
Сабақ
негізделген оқу мақсаты: |
Өсімдіктер мен жануарлардың тіршілік мекенжайларына бейімделуі жайлы жалпы түсінік беру.Су қоймасы деген ұғымды түсіндіру.Еліміздегі көлдер,өзендер,тоғандар туралы білімді еске түсірту.Су ішіндегі тіршілік жағдайлары,өсімдіктері,жануарларының алуан түрлілігі туралы білімдерін кеңейту. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ
мақсаттары |
Тақырыпты топпен бірігіп меңгереді.Су қоймасы өсімдіктері мен жануарларын,олардың ерекшеліктері мен тіршілігі туралы мағлұмат алады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат | Барлық оқушылар:Мәтінді түсініп оқиды,талдайды
Оқушылардың басым бөлігі:Шөл өсімдіктері мен жануарларымен салыстырады Кейбір оқушылар:Өз бетінше жұмыс жасай біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | әдебиеттік оқу,бейнелеу өнері | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу | Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарлары. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дереккөздер мен ресурстар | оқулық,суреттер,А-4 формат,маркерлер,сараптамалық тапсырма | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқытуда қолданылатын әдістер | Қарлы кесек, сұрақ –жауап,топтық жұмыс,сараптамалық тапсырма.СТО стратегиялары | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру | Психологиялық дайындық жасату
Түрлі түсті стикерлер таңдау арқылы топтарға бөлу |
Оқушылар сергіту сәтін жасайды
Түрлі түсті стикерлер таңдау арқылы топтарға бөлінеді |
стикерлер | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кезеңдері | Жоспарланған жаттығулар,
әдіс -тәсілдер |
Оқушы іс-әрекеті | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын сұрау
|
Топтық жұмыс. СТО
Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарлары туралы білімдерін пысықтау. «Қарлы кесек» ойыны арқылы сұрақтарға жауап алу» 1.Еліміздегі орман алқаптары қай өңірлерде кездеседі 2.Орманда өсетін ағаш түрлерін ата 3.Қайың туралы әңгімеле.оның пайдасын айт 4.Орман жануарларын ата 5.Орман құстарын ата.Тоқылдақ туралы әңгімеле 6.Орман мен тоғайда өсімдіктерге қолайлы жағдайларды ата. 7.Орман-тоғайдың адам үшін маңызын айт. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарлары туралы білімдерін пысықтайды
«Қарлы кесек» ойыны арқылы сұрақтарға жауап береді
|
«Қарлы кесек»,СТО,ҚБ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ | «Ой қозғау»
ДО, Топтық жұмыс |
Аяғы жоқ, қолы жоқ,
Бірақ тыныш тұрмайды. Сақтамасаң қорын тек. Барша тірлік құрайды. (Су) |
Жұмбақ шешіп,су қоймаларына сызба құрастырады
|
А-4,маркер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ДО,
топтық жұмыс,
|
—Су дегенде ойларыңа не түседі? -Сумен нені байланыстырамыз?
-Бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбы: «Су қоймасы өсімдіктері мен жануарлары» деп аталады. 1) «Су қоймасы» дегенді қалай түсінеміз?
мұхиттар Су қоймасы теңіздер өзендер көлдер |
Оқушылар топпен сұрақтарға жауап беріп, сызба құрастырады | А-4,маркер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жеке, топтық жұмыс
|
1.Мәтін төрт бөлікке бөлінеді.
2.Оқушылар топпен оқиды 3.Мәтін бойынша мазмұндайды |
Мәтінді бөліктерге бөліп оқып, мазмұндайды.
|
оқулық
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Постер жасау.
Топтық жұмыс |
Сурет салу, сызба жасау т.б 1-топ. Құндыздың тіршілігі? 2-топ. Инелік қандай жәндік оның дәрнәсілі қайда тіршілік етеді? 3-топ. Тұңғиықтардың тамыры қайда бекиді? 4 -топ. Сүңгуір қоңыз қандай жәндік? |
Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындап, таныстырады.
«Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды. |
А-4,маркер | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1сұрақ-1 балл 2-сұрақ-2 балл 3-сұрақ-3балл |
Сараптамалық тапсырмалар
1. Су қоймасында қандай өсімдіктер өседі? —1 балл 2.Суаршынның дене бітімі қандай? 2 -балл 3. Су өсімдіктерінің құрлық өсімдіктерінен қандай ерекшіліктері бар?- 3 балл Әрбір оқушы өз мүмкіндіктері мен қабілетіне қарай тапсырма алып,дайындалып, жауап береді. |
Оқушылар жеке сараптамалық тапсырмаларды орындайды
Әрбір оқушы өз мүмкіндіктері мен қабілетіне қарай тапсырма алып,дайындалып, жауап береді |
кеспе қағаздар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | формативті,суммативті,жеке,топтық | Бағалау парағындағы ұпайларды есептейді.Мұғалім ұпайларды бағаға айналдырады | өздерін-топты бағалайды |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс | Мені қызықтырған…. | Оқушылар сабақ бойынша ойларын стикерге жазып,Білім ағашына жапсырады. жазады. | стикер,білім ағашы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма | Оқу,түсінік айту,сурет салу | Күнделікке жазып алады | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия
Сабақ\оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім,неліктен? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау:
Қандай екі нәрсе табысты болды? 1.
2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? 1.
2. Сабақ барысында мен сынып н\е жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|