Маңғыстау облысы
Жаңаөзен қаласы
№21 «Назерке» балабакшасы
Ашық оқу-қызметі
«Достығымыз жарасқан»
Орындаған:№12 «Назерке» ересек
тобының тәрбиешісі:
Нургожаева.С.
2017-2018оқу жылы
Білім беру саласы: «Қатынас», «Шығармашылық»
Ұйымдастырылған оқу іс-әректі: «Тіл дамыту».
Тақырыбы: Достығымыз жарасқан
Мақсаты: 1-мамыр-халықтар достығы мерекесі туралы түсіндіру.
Білімділік: Қазақстанда тұратын ұлттар мен ұлыстар туралы айту.
Дамытушылық: Әңгімені тыңдай, әңгімелей білу дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелілік: өз еліне, туған жеріне деген сүйіспеншілікті арттыру. Өзге ұлттарға деген құрмет сезіміне тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Сурет бойынша әңгімелеу, көрсету,түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын, мадақтау, қорытындылау.
Керекті құралдар: Әр ұлттың киімдері, шар.
Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы |
Шаттық шеңбер: Ортақ мекен жер шары, Төбемізде бір аспан. Барлық ұлттың баласы, Достығымыз жарасқан. Туыспыз біз бәріміз, Бір Отанды сүйеміз. Бақытты елде туған соң, Бақытты өмір сүреміз.
Ұйымдастыру кезеңі: Жыл мезгілін, ай, апта атауларын сұрап, естеріне түсіру. -Қазір жылдың қай мезгілі? -Көктем мезгілінде неше ай бар? -Қалай аталады? -Қазір көктем мезгілінің қай айы? -Дұрыс айтасыңдар.
|
Балалар көңілді күйде шаттық шеңберін жасайды.
-Көктем мезгілі.
-Үш ай бар. -Наурыз, сәуір,мамыр.
-Мамыр айы. |
Іздену ұйымдастырушы | Негізгі бөлім:
Әңгімелесу. Біздің отанымыз-ұлан байтақ. Онда сан мыңдаған халықтар мен әр түрлі ұлт өкілдері тұрады. Олар бір-бірінен туысқан, дос, бауыр, жолдас. Осының өзі үлкен бақыт емес пе! Қазақстан Республикасында 130 ұлт өкілдері тұрады. Барлығымыз бөлінбей тату-тәтті отбасы сияқты өмір сүру керекпіз. Біз Қазақстан Республикасында тұрғаннан кейін әрбіразамат қазақ тілінде сөйлеуі тиіс.
-Балалар сендер отан туралы тақпақ білесіңдер ма?
Тәрбиеші алдын ала ұлттардың киімін киген қуыршақтарды дайындап алады. -Балалар назарын үстел үстіндегі әр ұлт өкілдері болып киінген қуыршақтарға аударады. Біздің елімізде қазақ, орыс, кәріс, т.с.с. ұлттар өздеріне тән киімдері де бар. Д.О:»Қуыршақтың киімін ата!» -Мынау қай ұлттың киімі? деп үш ұлтты кезектесіп көрсетеді. -Сендер қандай ою-өрнекті білесіңдер? -Жарайсыңдар, әр ұлттардың киімдеріндегі ою-өрнектері де өзгеше.
Сергіту сәті: Біз кішкентай баламыз, Өніп-өсіп толамыз. Күнге қарай талпынып, Көкке қолды созамыз.
«Досыма сыйлық» тақырыбына мүсіндеу.
Шарлармен ойын-жаттығу. Тәрбиеші балаларға жақында мейрам болатынын, мерекеде балалар ата-аналарымен бірге алаңға шығатынын айтады. Барлық тұрғындар мерекенің көңілді өту үшін өздері тұратын қаланы әдемілеп безендіретінін айтады. Мейрамда барлық адамдар көшеге қолдарына түрлі-түсті ту, шарлар, гүлдер ұстап шығады. Қарапайым математикалық ұғымдарды бекіту. » біреу, көп, түс, көлем.» Бір көк шар, көп қызыл шар; үлкен біреу, кішкене көп. Шарлардың көлеміне сәйкес жіптер таңдау; үлкен шарға -ұзын жіп, кішкентай шарға -қысқа жіп.
|
Балалар мұқият тыңдайды.
Балалар тақпақтарын айтады.
Балалар жауап береді.
Ойланып сұраққа жауап береді.
Балалар өз достарына қалаулары бойынша сыйлық мүсіндейді.
|
Рефлексті коррекциялаушы | Қорытындылау.
-Қазақстанда орыстар,кәрістер, немістер т.б ұлттар мекендейді. -Әр ұлттың өзіне тән киімдері болады. -Қазақстанда көп ұлт өкілдері тату-тәтті өмір сүреді. -Біз досымызға сыйлық жасауды ұнатамыз.Біз доспыз. -Іс-әрекет соңында» Әрқашан күн сөнбесін!» әнін айту. |
Оқу іс-әрекетінен алған әсерлерімен бөліседі. Балалар қорытынды сұрақтарына толық жауап береді.
Әнді орындайды.
|
Күтілетін нәтиже: Тәрбиешнің айтқандарын есте сақтап түсіне білу.
Білуі керек: Жыл мезгілдерін сурет бойынша әңгімелеу.
Болуы керек: Шар, әр ұлттың өзіне тән киімдері.
Баланың қолынан келуі: Қойылған сұрақтарға толық жауап беруі.
[bws_related_posts]