Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Бүтін көрсеткішті дәреже (12 сағ) Мектеп: «М.Әуезов атындағы орта мектебі»КММ Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Еликенова Г.Р. Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.1.2.4
Бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау және берілген сандарды дәреже түрінде көрсету; 7.1.2.6 Көрсеткіші 0-ге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушы: бүтін көрсеткішті дәрежені, бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін біледі, көрсеткіші 0-ге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табады;
Оқушылардың басым көпшілігі: бүтін көрсеткішті дәрежесі бар өрнектердің мәнін таба алады; Кейбір оқушылар: бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін күрделі есептерді түрлендіруде қолдана алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу, түсіну, қолдану, талдау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін қолданады | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттері анықтамасын айта алады.
Лексика мен терминология: бүтін сан, натурал көрсеткішті дәреже, натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттері, өзара кері сандар, бүтін көрсеткішті дәреже Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестер: — -n бүтін теріс көрсеткішті дәреже деп… — Нөлге тең емес кез келген санның нөлінші дәрежесі… — Өзара кері сандар …
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу | Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Еңбек және шығармашылық | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Физика | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Сандарды көбейтуді біледі, сандардың дәрежесін, квадратын, кубын біледі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
(8 мин) |
Ұйымдастыру:
1) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу 2) «Сен білесің бе?» топқа бөлу. «Дәреже» тобы: формуласына келтірілген тапсырма «Көпмүше» тобы: формуласына келтірілген тапсырма
«Бүтін» тобы: формуласына келтірілген тапсырма
«Натурал» тобы: формуласына келтірілген тапсырма жіктеу 3) «Өз-өзіңді бағала» әдісі.
Экранда үй тапсырмасын жауаптары бойынша әр оқушы өзін тексереді. Саралау: тапсырма Бағалау: өзін-өзі бағалау
|
Таратпа материалдар
Экран |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
( 29 мин) |
1- Тапсырма.
«Математикалық банк» әдісі тапсырмалары: 1) 2) 3) 4)
тапсырмалары: 1) 2) 3) 4)
тапсырмалары: 1) 2) 3) 4)
Саралау: жіктеу Бағалау :
Денсаулық сақтау мақсатында оқушыларға «Дәрумендер» сергіту сәтін жүргіземін, зейінін шоғырландырамын.
2-тапсырма «Семантикалық карта» әдісі
Саралау: тапсырма, қарқын Бағалау: топтар өзара бағалау
|
Оқулық-пен жұмыс
Семантикалық карта
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
( 8 мин) |
«Кім жылдам?» тест
1. дәрежесі неге тең? A. B. C. D. 2. A. 1 B. 0 C. 5 D. шешімі жоқ 3. = A. B. C. D. 4. = A. B. C. D. 5. 40000 санының стандарт түрі? A. B. C. D.
|
https://kahoot.com/ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау: қарқын
Бағалау: kahoot бағдарламасы бойынша бағалайды, топ басшысы жинақтайды |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс. «Бес саусақ» әдісі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қарқын
Бағалау Тапсырма Жіктеу қорытынды |
Жұлдызша, смайлик, өзін-өзі бағалау | Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау. Топқа бөлінген кезде қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы ескертіледі. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаты шынайы. Оқушылар сабақтың мақсатына жете алады деп ойлаймын. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау парағы
№ | Оқушының аты-жөні | Бағалау әдісі | |||
«Өз-өзіңді бағала» | «Математикалық банк» | «Семантикалық карта» | «Кім жылдам?» | ||
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | |||||
5 | |||||
6 |