Басы » Математика » Бөлінді разрядтарының  бірі нөл болатын жағдайдағы көп таңбалы сандарды бөлу. 

Бөлінді разрядтарының  бірі нөл болатын жағдайдағы көп таңбалы сандарды бөлу. 

OҚО

Шымкент қаласы

№83 жалпы орта мектеп

Иманбердиева Айгуль Карабековна

Сабақтың тақырыбы: Бөлінді разрядтарының  бірі нөл болатын жағдайдағы көп таңбалы сандарды бөлу.

Сабақтың мақсаты:а)бөлінді разрядтарының бірі нөл болатын жағдайда үш таңбалы сандарға бөлу амалдарын көрсету;балаларды «кесінділерді нүкте арқылы бөліктерге бөлу» жөніндегі геометриялық түсінікпен таныстыру.                                                                                     ә)талқылауға, талдауға, қорытынды жасауға біліктілігін дамыту, есептеу дағдысын және логикалық ойлауын дамыту;                                                 б)ұқыптылыққа және өздігінен жұмыс істей білуге баулу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.                                                                                            Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, іздену, талдау, қорыта білу.

Сабақтың көрнекілігі: плакат, үлестірме, суреттер.                                    Сабақтың барысы:   І. Ұйымдастыру кезеңі.

Жаңа ғана ояндық,                                                                                                   Керілдік те созылдық.                                                                                                   Есінедік ақырын,                                                                                                              тұру бізге тым қиын.

Оң жақтағы көршіге,                                                                                                                          сол жақтағы көршіге,                                                                                                       Сәлем бердік ал енді,                                                                                                          бастау керек сабақты.

Алақанды соққылап,                                                                                           Табанменен  тепкілеп,                                                                                                 Иықты да қозғаймыз.                                                                                                     Содан кейін бәріне:                                                                                                        «Қайырлы таң» дейміз біз.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 5, 6.

ІІІ.  Жаңа сабаққа дайындық:                                                                                  -Қысқы олимпияда жайлы не білесіңдер?                                                                          -Қазақ елінің қысқы спорт түрінен көк туды биікке самғатып жүлделі орындарға ие болған спортшылардан кімдерді білесіңдер ?                                                                                      -22 қысқы олимпияда қай қалада өтіп жатыр?

Ал, балалар енді сендерді топқа бөліп әр топқа ат қойып алайық.                                    Әр топ өз топ басшысын сайласын.                                                                                     І-топ Мәнерлеп сырғанау.                                                                                                             ІІ-топ Шаңғышылар.                                                                                                           ІІІ-топ Биатлон.

ІҮ.   Жаңа материалды түсіндіру:   

№1 а) тапсырманы түсіндіре отырып  орындау.

115710/285=406           204480/568=360

Бірінші толымсыз бөлінгіш 1157.1157 –ні 285-ке бөлемін,                                         бөліндінің мәніне тиісті цифр таңдаймын. Ол үшін 285-ті 4-ке көбейтемін. Екінші толымсыз бөлінгішке екі цифрды түсіремін. Бөлінгіштің мәніне нөл жазамын. Өйткеніекінші толымсыз бөлінгіш 171-ді 285-ке бөлген кезде нөл саны пайда болады және қалдық 171-дің  қасына бөлінгіштегі нөлді түсіремін.1710-ды 285-ке бөлеміз.

Әр бағандағы амалдарды үш топқа бөлемін.

ә) 150756:739=204          81900:234=350             137712/456=302

132184:164=806              60032:896=67               300490/995=302

264750:375=706              195780:753=260             228912/456=502

№ 2 тапсырмада шамаларды салыстыру.

Уақыт, ұзындық, масса өлшем бірліктерін еске түсірейік.                                                  Әр бағанды үш топқа бөлу.

Ү. Білімін бекіту:    №4 тапсырма өткен материалмен жұмыс болғандықтан, оқушыларға өзіндік жұмыс ретінде орындатылады.

А)  24 кг жүзімнен 6 кг мейіз жасалады. 840 кг мейіз жасау үшін, неше килограмм жүзім керек?

Ә)   Балабақшаға 92 теңгеден 26 кг қант және 450 теңгеден бірнеше килограмм май сатып алынды. Барлық сатып алынған затқа 4642 теңге төленді. Балабақшаға неше килограмм май сатып алынды?

Б)  Қоймаға 650 кг сәбіз әкелінді. Әкелінген сәбіздің бірінші бөлігі 7 кг-нан 21 қапшыққа және екінші бөлігі 8 кг-нан  16 қапшыққа бөлініп салынды. Неше килограмм сәбіз қапшыққа салынбай қалды?

Сергіту сәтін орындату.   логикалық тапсырма.

Шығармашылық жұмыс ретінде әр топтан бір оқушыдан шығып тақтада №5,6,7 тапсырмалар орындатылады.

ҮІ. Сабақты қорыту: 

 

VI   Үйге тапсырма:  №  3.    56 бет.

 

1 пікір

  1. Әлімберді Қағылез

    барлығымызға сәттілік тілеймін!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *