Қарағанды обылысы .Жезқазған қаласы
№1орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Ж.Т. Жанділдаеваның
қысқа мерзімдік жоспары
13.11.2013 9.45 -10,30 | Математика | 1 «Б»сынып |
Сабақ тақырыбы: | Қосудың компоненттері | |
Жалпы мақсат: | Қосудың компоненттері туралы түсінік, беру оны меңгерту .Есте сақтау қабілеттерін дамыту.Сауатты жазу,оқу дағдыларын қалыптастыру; . АКТ-ны тиімді пайдалану | |
Сілтеме: | Мұғалім Әдістемелік нұсқаулықта 98бет,104бет1-сыныпқа арналған математика оқулығы
Авторлары : Ә.С.Акрамова,Ж.Қ.Астамбаева. Портал материалдары
|
|
Оқу нәтижесі: | Өрнектерді құру , оқу арқылы ойларын жинақтау, түсіну. Өрнек +/- туралы ойларын білу. АКТ пайдалана алуы | |
Негізгі идеялар: | +/- түрлерін ажырата білу.Өрнекті оқу.Қосудың компоненттерін есте сақтау.. | |
Сабақта қолданылатын материалдар: | кесте, суреттер, АКТ арқылы өрнектер, тест пайдалану | |
Оқыту әдістері: | Оқытудың жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог;АКТ, Сын тұрғысынан ойлау.: Ой шақыру, Ой толғау, Ыстық орындық. стр-н пайдалану. |
|
Оқытудың түрлері | жұптық, топтық, өзіндік жұмыстар арқылы өткізу
|
|
Дерек көздері: | Каллиографиялық минут дәптері.өрнекті,есте сақтау,ажырату,топтау,қосудың компоненттерін меңгерту.
|
|
Тапсырмалар: | Өрнек құру.оқу., сандарды салыстыру«Жеміс таңдау» «Геометриялық фигураларды» атау есте сақтап салу. Өрнектерді қосудың компоненттерімен оқу.
Тест бойынша жауап беру.Өзін-өзі тексеру. т/б |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (5 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
«Біз көңілді баламыз» тренингін арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруды ұйымдастыру. | Орнымыздан тұрып шеңбер құрып «Біз көңілді баламыз »тренингі арқылы қатысу,орындау.
|
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 5 мин ) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
«Ой шақыру»Сюжетті сурет арқылы өрнекті оқу мәнің табу. сөздік қорларын бақылау | көз жеткізу, есте сақтау,оқу | |
Топқа бөлу | «Геометриялық фигуралар» арқылы топқа бөлуТоп ережелерін құру.
. 2. 3 1т 22 2т 3т |
Іс-әрекетке қатысуТаңдау
себебін айтып беру
Есте сақтау |
ІІІ. Жаңа сабақ(10 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті. | Оқушының іс-әрекеті |
«Миға шабуыл»Шар таңдау арқылы
Өрнек құру.Мысалы:2+1=3,4+2 =6 Қосудың компоненттерін атаптүсіндіру. |
Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтап отыру.Өрнек құру. Талдау,оқу | |
Шығармашылық жұмыс (10 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
«Қараша» атаның дорбасын қарау.Дорба сыртында«Жемістер» деген жазу бар. Өмірмен байланыстыру.Диалогка
түсу,Сұрақ жауап. «Жеміс таңдау»арқылы өрнек құру оқу.Сергіту саті. «Қияли бегомот» |
Іс-әрекеткетүсу.Сұраққа жауап беру.Өрнек құру Қосудың компоненттерін атап оқу Таңдаған жеміске сипаттама беру.АКТ арқылы орындау. | |
Топпен жұмыс | АКТ арқылы өрнекті оқуДәптермен жұмыс
Қосынды құру.мәнің табу |
Өз беттерімен жұмыс жасауӨзін өзі тексеру. |
IV.Қорытындылау(5 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
«Ыстық орындық»стр бойыншаГеометриялық фигураларды атау ,салуТест тапсырмасы АКТ арқылы «Бағдаршам»арқылы көрсетулерін сұрау | Есте сақтап жазу.Ажырату,
Жасыл,сары,қызыл түстер арқыл білдіру. |
|
V. Қосымша тапсырма беру (2 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс- әрекеті |
Қосымша тапсырма: 48*бетҚосудың компоненттерін жаттау | тапсырманы білу, түртіп алу | |
VI. Мадақтау (5 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Формативті бағалау.Топты бағалау,жеке-жеке бағалауСмайлик арқылы | Бағалауға қатысу | |
VII. Рефлексия(3 мин ) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы сұрау. | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын Саусақ түріменкөрсету. |