Басы » Бастауыш сыныптар » Қосудың компоненттері

Қосудың компоненттері

 Қарағанды  обылысы  .Жезқазған   қаласы 

№1орта   мектептің бастауыш   сынып  мұғалімі 

Ж.Т. Жанділдаеваның

                  қысқа        мерзімдік    жоспары

     13.11.2013    9.45 -10,30 Математика 1 «Б»сынып 
Сабақ тақырыбы: Қосудың  компоненттері
Жалпы мақсат: Қосудың  компоненттері туралы түсінік, беру  оны  меңгерту .Есте сақтау қабілеттерін  дамыту.Сауатты жазу,оқу дағдыларын қалыптастыру;  .  АКТ-ны тиімді пайдалану
Сілтеме: Мұғалім  Әдістемелік  нұсқаулықта 98бет,104бет1-сыныпқа арналған математика оқулығы

Авторлары :

Ә.С.Акрамова,Ж.Қ.Астамбаева.

Портал материалдары

 

Оқу нәтижесі: Өрнектерді   құру , оқу  арқылы  ойларын жинақтау,  түсіну. Өрнек  +/- туралы ойларын білу. АКТ пайдалана алуы
Негізгі идеялар: +/- түрлерін  ажырата білу.Өрнекті оқу.Қосудың  компоненттерін  есте  сақтау..
Сабақта қолданылатын материалдар: кесте, суреттер, АКТ арқылы өрнектер, тест   пайдалану
Оқыту әдістері:   Оқытудың жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог;АКТ,
Сын тұрғысынан ойлау.: Ой шақыру, Ой толғау, Ыстық  орындық. стр-н  пайдалану.
Оқытудың түрлері жұптық, топтық, өзіндік жұмыстар арқылы  өткізу

 

Дерек көздері: Каллиографиялық минут  дәптері.өрнекті,есте сақтау,ажырату,топтау,қосудың  компоненттерін меңгерту.

 

Тапсырмалар:   Өрнек құру.оқу., сандарды салыстыру«Жеміс таңдау»  «Геометриялық фигураларды» атау есте сақтап салу.  Өрнектерді қосудың  компоненттерімен оқу.

Тест  бойынша жауап беру.Өзін-өзі  тексеру. т/б

 

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (5 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Біз  көңілді   баламыз» тренингін арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруды  ұйымдастыру. Орнымыздан  тұрып  шеңбер құрып «Біз  көңілді баламыз  »тренингі арқылы  қатысу,орындау.

 

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      ( 5 мин )    Мұғалімнің іс-әрекеті  Оқушының іс-әрекеті 
«Ой шақыру»Сюжетті сурет  арқылы  өрнекті оқу мәнің табу.  сөздік қорларын бақылау көз жеткізу, есте сақтау,оқу
Топқа  бөлу  «Геометриялық фигуралар»  арқылы топқа бөлуТоп ережелерін құру.

. 2.  3

1т 22      2т       3т

Іс-әрекетке қатысуТаңдау

себебін  айтып  беру

 

Есте сақтау

ІІІ. Жаңа сабақ(10  мин)  Мұғалімнің іс-әрекеті.  Оқушының іс-әрекеті
 «Миға   шабуыл»Шар таңдау арқылы

Өрнек құру.Мысалы:2+1=3,4+2 =6  Қосудың  компоненттерін атаптүсіндіру.

Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтап отыру.Өрнек құру. Талдау,оқу
 Шығармашылық жұмыс  (10 мин)

 

 Мұғалімнің  іс-әрекеті

 

 

 

 Оқушының  іс-әрекеті

 

 

 

   «Қараша» атаның дорбасын  қарау.Дорба сыртында«Жемістер» деген жазу бар. Өмірмен байланыстыру.Диалогка

түсу,Сұрақ жауап. «Жеміс таңдау»арқылы өрнек құру оқу.Сергіту саті.  «Қияли бегомот»

Іс-әрекеткетүсу.Сұраққа жауап беру.Өрнек құру Қосудың  компоненттерін атап оқу   Таңдаған жеміске сипаттама беру.АКТ  арқылы орындау.
Топпен  жұмыс АКТ арқылы өрнекті оқуДәптермен  жұмыс

Қосынды құру.мәнің табу

Өз беттерімен жұмыс жасауӨзін өзі тексеру.
IV.Қорытындылау(5 мин)   Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 «Ыстық орындық»стр бойыншаГеометриялық фигураларды атау ,салуТест  тапсырмасы АКТ арқылы «Бағдаршам»арқылы көрсетулерін  сұрау Есте сақтап жазу.Ажырату,

Жасыл,сары,қызыл түстер арқыл

білдіру.

V. Қосымша тапсырма  беру  (2 мин)  Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс- әрекеті
Қосымша тапсырма: 48*бетҚосудың  компоненттерін  жаттау тапсырманы білу, түртіп алу
VI. Мадақтау   (5 мин)  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
   Формативті  бағалау.Топты бағалау,жеке-жеке бағалауСмайлик  арқылы Бағалауға қатысу
VII. Рефлексия(3 мин ) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы сұрау. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын  Саусақ түріменкөрсету.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *