Басы » Бастауыш сыныптар » Құмырсқаның қанағаты (Ертегі)

Құмырсқаның қанағаты (Ертегі)

Балқаш қаласы, қарағанды облысы

Жалпы білім беретін №15 орта мектебінің

Бастауыш сынып пәнінің мұғалімі

Гулжан Магауияқызы

 

Күні, айы             Әдебиеттік оқу

 

3- сынып
Сабақтың тақырыбы : Құмырсқаның қанағаты. (Ертегі)
Жалпы мақсаты: Құмырсқаның қанағаты ертегісін түсініп оқу арқылы мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып, негізгі идеясын ашу.
Сілтеме : 1.Мұғалімге арналған нұсқаулық

2.Әдебиеттік оқыту әдістемесі

3.Әдебиеттік оқулығы

Оқу нәтижелері : Өз пікірлерін дәлелдейді.

Сыни ойлайды, ойларын жинақтап , топтастыра алады, өз пікірлерін дәлелдейді.

Байланыстырып сөйлейді. Өзара бағалайды.

Қанағатшыл болуға үйренеді

 

Негізгі идеялар: Оқушылар еңбекқор, қанағатшыл, үнемшіл болуға, ауызбірлікке ұйымшылдыққа, жақсы қасиеттерді үйренеді.

 

Іс ірекеттерін жоспарлауды үйрену.

 

Сабақта қолданатын материалдар: 1. ББҮ кестесі., «Балық сүйегі» сызбасы, «Синквейн техникасы»

2. Керекті маркер, қағаз материалдар,постер

3. АКТ, слайд

Оқыту әдістері: ТЖ,     ЖЖ,   ,   СТО

Блум таксономиясы

Кезең Сабақ бөлімде-

рінің мақсаты

Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Жұмыстың түрі Нәтижесі Бағалау формасы
білім  

Жұмбақ шеше отырып, білетіндерін еске түсіру

 

Жұмбақ ұсынады.

Балалар құмырсқаны көргеніміз бар ма?

Ол қандай жәндік?

Көз алдымызға елестетеміз.

 

Жұмбақты шешеді, білетіндерін еске түсіреді.

Бұрыннан білемін Білгім келеді  
ü ü  

 

Сұрақтар ойластырады.

Топтық жұмыс білетінін қайталайды

сұрақтың жауабын табады.

Өз сұрақтарын әзірлейді.

 

Ынтасы оянады,

 

 

Фармативті  бағалау
түсіну  

Мәтінге талдау жүргізу

Ертегіні оқиды, түсініксіз сөздерді түртіп отыруды тапсырады.

 

Құмырсқадан не үйрендің?

Ертегіні оқиды, түсініксіз сөздерді түртіп отырады.

Түсініксіз сөздерді өз ойларымен бір –біріне түсіндіреді.

 

ЖЖ, Өз ойынша пайымдайды.

Ертегі мазмұнын толық түсінеді.

Фармативті бағалау
қолдану  

Адам бойындағы мінез-сипатын анықтау

 

Сені қоршағадан адамдар арасында осындай мінез сипатына ие оқушы бар ма? Тізбектеп жазады. Жеке жұмыс. Құмырсқа мінезді оқушыны анықтайды Фармативті бағалау
Талдау

 

Ертегіге сай мақал мәтел  анықтау «Балық сүйегі» сызбасымен жұмысты ұсынады, бақылайды.

Ертегі мазмұнына сай қандай мақал мәтел айтар едіңдер?

Оқымысты мен құмырсқаның сөздерін «Балық сүйегі» сызбасына тірек сөздер арқылы сәйкестендіреді, мақал мәтелдер айтады, Топпен жұмыс Сыни тұрғыдан ойлауға әрекет жасайды Фармативті бағалау
 

 

 

 

Жинақтау

 

 

Тақырыпқа сай шағын эссе жазу

 

 

 

 

 

«Еңбек етуді құмырсқадан үйренейік.» тақырыбында шағын эссе жаз.

 

Шағын эссе жазады. Жеке жұмыс Жұмыстарынтыңдап бағалайды.

 

Фармативті бағалау
 

бағалау

 

 

Осы сабақтың тақырыбын пайдалана отырып  өлең жазу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өлең жазуды ұсыну.

 

 

Сонымен балалар бүгінгі сабағымызда құмырсқа жайлы не білдік?.

 

 

«Синквейн» техникасы бойынша 5 жолды өлең жазады

 

 

Кестені толтырады

    үйрендім
    ü

 

 

 

ЖЖ

 

 

Өлеңді тыңдап бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өз-өзін бағалау

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *