Балқаш қаласы, қарағанды облысы
Жалпы білім беретін №15 орта мектебінің
Бастауыш сынып пәнінің мұғалімі
Гулжан Магауияқызы
Күні, айы | Әдебиеттік оқу
|
3- сынып | |||||||||||
Сабақтың тақырыбы : | Құмырсқаның қанағаты. (Ертегі) | ||||||||||||
Жалпы мақсаты: | Құмырсқаның қанағаты ертегісін түсініп оқу арқылы мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып, негізгі идеясын ашу. | ||||||||||||
Сілтеме : | 1.Мұғалімге арналған нұсқаулық
2.Әдебиеттік оқыту әдістемесі 3.Әдебиеттік оқулығы |
||||||||||||
Оқу нәтижелері : | Өз пікірлерін дәлелдейді.
Сыни ойлайды, ойларын жинақтап , топтастыра алады, өз пікірлерін дәлелдейді. Байланыстырып сөйлейді. Өзара бағалайды. Қанағатшыл болуға үйренеді
|
||||||||||||
Негізгі идеялар: | Оқушылар еңбекқор, қанағатшыл, үнемшіл болуға, ауызбірлікке ұйымшылдыққа, жақсы қасиеттерді үйренеді.
Іс ірекеттерін жоспарлауды үйрену.
|
||||||||||||
Сабақта қолданатын материалдар: | 1. ББҮ кестесі., «Балық сүйегі» сызбасы, «Синквейн техникасы»
2. Керекті маркер, қағаз материалдар,постер 3. АКТ, слайд |
||||||||||||
Оқыту әдістері: | ТЖ, ЖЖ, , СТО
Блум таксономиясы |
||||||||||||
Кезең | Сабақ бөлімде-
рінің мақсаты |
Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Жұмыстың түрі | Нәтижесі | Бағалау формасы | |||||||
білім |
Жұмбақ шеше отырып, білетіндерін еске түсіру |
Жұмбақ ұсынады. Балалар құмырсқаны көргеніміз бар ма? Ол қандай жәндік? Көз алдымызға елестетеміз.
|
Жұмбақты шешеді, білетіндерін еске түсіреді.
Сұрақтар ойластырады. |
Топтық жұмыс | білетінін қайталайды
сұрақтың жауабын табады. Өз сұрақтарын әзірлейді.
Ынтасы оянады,
|
Фармативті бағалау | |||||||
түсіну |
Мәтінге талдау жүргізу |
Ертегіні оқиды, түсініксіз сөздерді түртіп отыруды тапсырады.
Құмырсқадан не үйрендің? |
Ертегіні оқиды, түсініксіз сөздерді түртіп отырады.
Түсініксіз сөздерді өз ойларымен бір –біріне түсіндіреді.
|
ЖЖ, | Өз ойынша пайымдайды.
Ертегі мазмұнын толық түсінеді. |
Фармативті бағалау | |||||||
қолдану |
Адам бойындағы мінез-сипатын анықтау
|
Сені қоршағадан адамдар арасында осындай мінез сипатына ие оқушы бар ма? | Тізбектеп жазады. | Жеке жұмыс. | Құмырсқа мінезді оқушыны анықтайды | Фармативті бағалау | |||||||
Талдау
|
Ертегіге сай мақал мәтел анықтау | «Балық сүйегі» сызбасымен жұмысты ұсынады, бақылайды.
Ертегі мазмұнына сай қандай мақал мәтел айтар едіңдер? |
Оқымысты мен құмырсқаның сөздерін «Балық сүйегі» сызбасына тірек сөздер арқылы сәйкестендіреді, мақал мәтелдер айтады, | Топпен жұмыс | Сыни тұрғыдан ойлауға әрекет жасайды | Фармативті бағалау | |||||||
Жинақтау
|
Тақырыпқа сай шағын эссе жазу
|
«Еңбек етуді құмырсқадан үйренейік.» тақырыбында шағын эссе жаз.
|
Шағын эссе жазады. | Жеке жұмыс | Жұмыстарынтыңдап бағалайды.
|
Фармативті бағалау | |||||||
бағалау |
Осы сабақтың тақырыбын пайдалана отырып өлең жазу
|
Өлең жазуды ұсыну.
Сонымен балалар бүгінгі сабағымызда құмырсқа жайлы не білдік?. |
«Синквейн» техникасы бойынша 5 жолды өлең жазады
Кестені толтырады
|
ЖЖ |
Өлеңді тыңдап бағалайды.
|
Өз-өзін бағалау
|
|||||||