Қарағанды обылысы .Жезқазған қаласы
№1 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Бастауыш сынып мұғалімі Ж.Т. Жанділдаеваның
қысқа мерзімдік жоспары
11,09,2013ж | математика | 1сынып
|
Сабақ тақырыбы: | Бұрыш | |
Жалпы мақсат: | Бұрышпен таныстыру.Айналадағы заттардан бұрыш табуға басқа фигуралардан ажыратуға үйрету.
сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру; АКТ-ны тиімді пайдалану
|
|
Сілтеме: |
1-сыныпқа арналған математика оқулығы Авторлары : Ж.Қ.Астамбаева Портал материалдары
|
|
Оқу нәтижесі: | Геом фигураларды танып ажырату | |
Негізгі идеялар: | Өмірде осы ұғымдарды пайдаланудың жолын маңызын түсіндіру
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: | Таблица ,
кесте;, суреттер, қималы карточкалар.жұлдызшалар
|
|
Оқыту әдістері:
|
Оқытудың жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, АКТ, СТО Ой шақыру, ой толғау стр.
|
|
Оқытудың түрлері |
Өзіндік жұмыс.топтық жұмыс.ауызша. |
|
Дерек көздері: | Салыстыру, санау,сөз тіркестерін пайдалану,салу. | |
Тапсырмалар: | салыстыру, ажырату,жауап іздеу бұрыш,ұгымдарын есте сактау |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
«Мен саған тілеймін» тринк арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруды ұйымдастыру. | Орнымыздан тұрып « шеңбер құрып» бір-бірімізге қарап жылы тілек айту «Мен саған тілеймін
Ашық аспан»,т,б |
||
ІІ. Өткен тапсырманы еске түсіру
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
.
|
Оқушының іс-әрекет | |
«Автор орындығы» стр бойынша Тапсырманы орындап сурет бойынша сөйлем құрау. | «Автор орындығы» стр бойынша келіп , есте сақтау,суреттерді ажырату.санау | ||
ІІІ. Жаңа тақыр | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
«Ой шақыру»
Заттардын орындарын анықтау. Геометриялық фигур атау,ажырату.
|
Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтап отыру
Өз ойларынан мысал келтіру. Ажырата билу
|
||
Шығармашылық жұмыс (10 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Кім тапқыр? Геометриялық фиг табу
«Ой толғау»Ойын: «Кім жылдам» ойларын жинақтау..№3 артық фигур табу дөңгелек3.Топтық тапсырма №44,Әдемі жазу
|
Cурет арқылы бір-біріне түсіндіріп талдайды Жұптық жұмыс
№4 тап-ма ажырату №4 байкагыштыгын білу ,санау,салыстыру,сайкестендіру Өзгешелігін ажырату. Дәлелдеу. |
||
IV.Қорытындылау
|
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
7-9-10бет бойынша тапсырма
«Ыстык орындык» аркылы тиянактау атау, ажырату
|
Ойынга катысу ажырату | ||
VI. Бағалау (5 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Формативті бағалау
Смайлк арқылы көңіл күйлерін, бақылап мадақтамалар |
Бағалауға қатысу | ||
VII. Рефлексия
|
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Сабақтан алған әсерлері мен смайлк таңдау. | Сабақтан алған әсерлері мен смайлк арқылы таңдап көрсету | ||