Басы » Бастауыш сыныптар » Бұрыш (Қысқа мерзімдік жоспар)

Бұрыш (Қысқа мерзімдік жоспар)

Қарағанды  обылысы  .Жезқазған   қаласы 

№1 орта   мектептің бастауыш   сынып  мұғалімі 

Бастауыш  сынып  мұғалімі  Ж.Т. Жанділдаеваның

қысқа мерзімдік жоспары

11,09,2013ж математика 1сынып

 

Сабақ тақырыбы: Бұрыш
Жалпы мақсат:  Бұрышпен таныстыру.Айналадағы заттардан бұрыш табуға басқа фигуралардан ажыратуға  үйрету.

сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру;

АКТ-ны тиімді пайдалану

 

Сілтеме:
  1. Әдістемелік  нұсқаулықтар 42 бет

1-сыныпқа арналған математика оқулығы

Авторлары : Ж.Қ.Астамбаева

Портал материалдары

 

Оқу нәтижесі: Геом фигураларды танып ажырату
Негізгі идеялар: Өмірде  осы ұғымдарды пайдаланудың жолын  маңызын түсіндіру

 

Сабақта қолданылатын материалдар:  Таблица ,

кесте;, суреттер, қималы карточкалар.жұлдызшалар

 

Оқыту әдістері:

 

 Оқытудың жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, АКТ, СТО Ой шақыру, ой толғау стр.

 

Оқытудың түрлері  

Өзіндік жұмыс.топтық жұмыс.ауызша.

Дерек көздері: Салыстыру, санау,сөз тіркестерін пайдалану,салу.
Тапсырмалар:   салыстыру, ажырату,жауап іздеу бұрыш,ұгымдарын есте сактау

                                  Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

 

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  «Мен саған тілеймін»   тринк арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруды  ұйымдастыру. Орнымыздан  тұрып  « шеңбер құрып»  бір-бірімізге қарап жылы тілек айту «Мен саған тілеймін

Ашық аспан»,т,б

ІІ. Өткен тапсырманы еске түсіру

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

.

 

Оқушының іс-әрекет
   «Автор орындығы» стр  бойынша Тапсырманы орындап  сурет бойынша сөйлем құрау. «Автор орындығы» стр бойынша  келіп  ,  есте сақтау,суреттерді ажырату.санау
ІІІ. Жаңа тақыр Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
   «Ой шақыру»

Заттардын орындарын анықтау. Геометриялық фигур атау,ажырату.

 

Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтап отыру

Өз ойларынан мысал келтіру.

Ажырата билу

 

 

Шығармашылық жұмыс  (10 мин)

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Кім тапқыр?   Геометриялық     фиг табу

«Ой толғау»Ойын:   «Кім жылдам» ойларын жинақтау..№3 артық фигур табу дөңгелек3.Топтық тапсырма №44,Әдемі жазу

 

Cурет арқылы  бір-біріне түсіндіріп  талдайды Жұптық    жұмыс

№4 тап-ма  ажырату

№4 байкагыштыгын білу ,санау,салыстыру,сайкестендіру

Өзгешелігін ажырату. Дәлелдеу.

IV.Қорытындылау

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  7-9-10бет бойынша тапсырма

«Ыстык  орындык»  аркылы  тиянактау  атау, ажырату

 

Ойынга катысу ажырату
VI. Бағалау   (5 мин)

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
     Формативті  бағалау

Смайлк   арқылы  көңіл күйлерін, бақылап  мадақтамалар

  Бағалауға қатысу
VII. Рефлексия

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Сабақтан алған әсерлері мен  смайлк  таңдау. Сабақтан алған әсерлері мен смайлк  арқылы  таңдап  көрсету

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *