Басы » Бастауыш сыныптар » Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу

Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу

 Қарағанды   облысы

Жезқазғанқаласы

№1мектеп   Бастауыш   сынып   мұғалімі.

Жандилдаева  Жумагул Төлепбайқызы

Сабақтың тақырыбы: Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу

Сабақтың мақсаты:  Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу

Бөлу, көбейту амалдары бойынша білімдерін тиянақтау.

Екі,үш амалды өрнектерді шеше білу дағдыларын нығайту.

Оқушыларды білімділікке, сауаттылыққа  ,тапқырлыққабаулу.

Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Оқушыларды сүйіспеншілікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.

Сабақты жүргізу әдісі:  түсіндіру, іздендіру.

Көрнекілік: суреттер. Өрнектер

  1. Ұйымдастыру кезеңі:

II.Қызығушылықты ояту:  1.Үлкенге де сіз.

Кішіге де сіз

Сәлем бердік сіздерге.

Құрметпенен біз.

2.Сұрақ жауап кезеңі. Біз бүгін сабаққа қандай көңіл- күймен келдік.

Жақсы.  Көңілді. Қуанышты.

—Ол неге байланысты деп ойлайсыңдар? Біздің бақытты  өмір сүргенімізге.

—Олай болса біз ашық аспан астында, жарқыраған күн шуағына бөленіп  ,шуақты көктем мезгілінде  өмір сүрудеміз.

3. Өмірмен байланыстыру. Көктемгі табиғат. Наурызды  думан. Салт дәстүрді әңгімелеу.

Хор:  Ұлыс оң болсын.

Ақ мол болсын.

ШАШУ  шашу.

4. Топ басшыларын анықтау.   Қоржыннан асық алу. 1 қызыл. 2 көк. 3ақ

ІІІ   Автор орындығы:   .Үй тапсырмасын сұрау.

Ітоп:64:1-          96:3                   45:3

46:2           33:3                  84:7

ІІ топ.48:4              99: 3                99:9      ІІІтоп.72:6     99:9               99:3

95:5             96:8             66:6                 78:6       66:6               96:8

ІV Ойын. «Кім дер  шапшаң»Қоржын ішінен топ басшылары кәмпит алып сыртындағы санды оқиды. Топ оқушылары кезек-кезек разрядқа жіктейді.

І топ  829,945,923,824,437,ІІ топ845,637,901.412.514.ІІІтолп.124,516,345,563,413.

V.Жаңа сабақ:                Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу

900:300==3                              1.    Бөлу компонеттерін атау.

100  100

9  :  3==3

Ереже.    Есте сақтау.Бөлінгіш пен бөлгіштің  мәнін 100 есе кемітсе, бөліндінің мәні   өзгермейді.

VІ                   Дәптермен жұмыс.

Сынып жұмысы.

:                            Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу

2.Топтық жұмыс

І топ. 9м:3м==                    ІІтоп   600:300=               ІІІтоп.    2м:20 дм=

8ц:400=                             400:200=                               10жүзд:10 онд=

20 жүзд:20онд=                  40 жүзд:20онд=                   600:200=

Х:200==2                         800:Х =100                       Х·300=900

3. Ауызша талдау №8 Ұзындығы-3м Ауданы 900см  ені ?

VІ І.                    Оқулықпен жұмыс.228 бет.№3 есеп.

1.Әрқайсысында-200г                 Шешуі:600:200=3(б)

Жұмсалды-600г                               Жауабы: Өрікпен 3 бәліш пісірілді.

Пісірілген бәліш—?

2.Ирис-600г                                Шешуі:( 600+300):300=3(п)

Карамель-300г                           Жауабы:3 пакетке салынды.

Салынды-300г

Пакет саны-?

VІІІ «Топтастыру» стротегиясы.      Логикалық тапсырма.

Осы сыныпта наурыз айында  дүниеге келген оқушылар бар ма?    Айлары бірдей.  Туған күндері әр түрлі. ———————-

Тапсырма:№9  Зәуре —————6 шілде

Айнур————-20 наурыз

Қымбат————6 наурыз

Самал————7 сәуір.

2. Ойын. «Сиқырлы  қоржын»

12        48

52

 
  20          40

36

 

100        600

200

 

 

 

 

 

 

3.Өзін-өзін бақылау.   Автор орындығы бойынша.

І топ.900м:300м=                            600:100=                     64:8=

1000ц:500ц=                            400:200=                   81:9=

ІІ топ 600 см:200см=                   500:100=                        54:9=

400см:200=                         800:400=                           48:8=

ІІІ топ.800см:200см=                     200:100=                     24:4=

600см:300=                        300:2=                            72:9=

ІХ Қорытынды: Бірінші сан екінші саннан   неше есе артық,

800.——100:         600——200:         800——-200:         400——-200

800————400:    600———300.

Х Үйге тапсырма: №228 бет №4 мысал Әріпті өрнекті, санды өрнекке айналдыру мәнін табу.

ХІ. Бағалау. Мадақтау.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *