Жезқазғанқаласы
№1мектеп Бастауыш сынып мұғалімі.
Жандилдаева Жумагул Төлепбайқызы
Сабақтың тақырыбы: Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу
Сабақтың мақсаты: Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу
Бөлу, көбейту амалдары бойынша білімдерін тиянақтау.
Екі,үш амалды өрнектерді шеше білу дағдыларын нығайту.
Оқушыларды білімділікке, сауаттылыққа ,тапқырлыққабаулу.
Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Оқушыларды сүйіспеншілікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақты жүргізу әдісі: түсіндіру, іздендіру.
Көрнекілік: суреттер. Өрнектер
- Ұйымдастыру кезеңі:
II.Қызығушылықты ояту: 1.Үлкенге де сіз.
Кішіге де сіз
Сәлем бердік сіздерге.
Құрметпенен біз.
2.Сұрақ жауап кезеңі. Біз бүгін сабаққа қандай көңіл- күймен келдік.
Жақсы. Көңілді. Қуанышты.
—Ол неге байланысты деп ойлайсыңдар? Біздің бақытты өмір сүргенімізге.
—Олай болса біз ашық аспан астында, жарқыраған күн шуағына бөленіп ,шуақты көктем мезгілінде өмір сүрудеміз.
3. Өмірмен байланыстыру. Көктемгі табиғат. Наурызды думан. Салт дәстүрді әңгімелеу.
Хор: Ұлыс оң болсын.
Ақ мол болсын.
ШАШУ шашу.
4. Топ басшыларын анықтау. Қоржыннан асық алу. 1 қызыл. 2 көк. 3ақ
ІІІ Автор орындығы: .Үй тапсырмасын сұрау.
Ітоп:64:1- 96:3 45:3
46:2 33:3 84:7
ІІ топ.48:4 99: 3 99:9 ІІІтоп.72:6 99:9 99:3
95:5 96:8 66:6 78:6 66:6 96:8
ІV Ойын. «Кім дер шапшаң»Қоржын ішінен топ басшылары кәмпит алып сыртындағы санды оқиды. Топ оқушылары кезек-кезек разрядқа жіктейді.
І топ 829,945,923,824,437,ІІ топ845,637,901.412.514.ІІІтолп.124,516,345,563,413.
V.Жаңа сабақ: Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу
900:300==3 1. Бөлу компонеттерін атау.
100 100
9 : 3==3
Ереже. Есте сақтау.Бөлінгіш пен бөлгіштің мәнін 100 есе кемітсе, бөліндінің мәні өзгермейді.
VІ Дәптермен жұмыс.
Сынып жұмысы.
: Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу
2.Топтық жұмыс
І топ. 9м:3м== ІІтоп 600:300= ІІІтоп. 2м:20 дм=
8ц:400= 400:200= 10жүзд:10 онд=
20 жүзд:20онд= 40 жүзд:20онд= 600:200=
Х:200==2 800:Х =100 Х·300=900
3. Ауызша талдау №8 Ұзындығы-3м Ауданы 900см ені ?
VІ І. Оқулықпен жұмыс.228 бет.№3 есеп.
1.Әрқайсысында-200г Шешуі:600:200=3(б)
Жұмсалды-600г Жауабы: Өрікпен 3 бәліш пісірілді.
Пісірілген бәліш—?
2.Ирис-600г Шешуі:( 600+300):300=3(п)
Карамель-300г Жауабы:3 пакетке салынды.
Салынды-300г
Пакет саны-?
VІІІ «Топтастыру» стротегиясы. Логикалық тапсырма.
Осы сыныпта наурыз айында дүниеге келген оқушылар бар ма? Айлары бірдей. Туған күндері әр түрлі. ———————-
Тапсырма:№9 Зәуре —————6 шілде
Айнур————-20 наурыз
Қымбат————6 наурыз
Самал————7 сәуір.
2. Ойын. «Сиқырлы қоржын»
12 48
52 |
||
20 40
36 |
||
100 600
200 |
3.Өзін-өзін бақылау. Автор орындығы бойынша.
І топ.900м:300м= 600:100= 64:8=
1000ц:500ц= 400:200= 81:9=
ІІ топ 600 см:200см= 500:100= 54:9=
400см:200= 800:400= 48:8=
ІІІ топ.800см:200см= 200:100= 24:4=
600см:300= 300:2= 72:9=
ІХ Қорытынды: Бірінші сан екінші саннан неше есе артық,
800.——100: 600——200: 800——-200: 400——-200
800————400: 600———300.
Х Үйге тапсырма: №228 бет №4 мысал Әріпті өрнекті, санды өрнекке айналдыру мәнін табу.
ХІ. Бағалау. Мадақтау.