Басы » Шет тілдері » Animals in Great Britain

Animals in Great Britain

жануар1№25 қазақ қыздар гимназиясы, Екібастұз қаласы.

Тақырыбы: «Animals in Great Britain»
Сынып: 7
А.Г.Аримбекова

Мақсаты: Жануарлар әлемі тақырыбы бойынша білімді дамыту, бекіту.

1.Білімділік: оқушылардың жаңа сөздерді қолданып сөйлеу машықтарын қалыптастыру, жануарларды сын есім шырайларымен салыстырып айту біліктігін арттыра отырып жаңа білімді бекіту; оқушылардың өздігінен ойлауға, қорытынды жасауға теориялық білімдерін қолдануға жағдай жасау.

2. Дамытушылық: Ауыз-екі тілде сөйлеуге үйрету, назар  аудару, есте сақтау, жазу, оқу, тыңдау дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

3.Тәрбиелік: Әлемдегі жануарларды қорғауға, оларға деген қамқорлыққа үйрету, пәнге деген қызығушылығын арттыру, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: АКТ-ны қолдану, түсіндіру, сұрақ-жауап, мәтінмен жұмыс.

Сабақтың түрі: Тақырып бойынша білімді бекіту. (Үш деңгейлік курс форматындағы сабақтың элементін қолдану.

Сабақтың формасы:  жеке, топтық жұмыс

Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, компьютер, проектор;  «Ұлыбританиядағы жануарлар әлемі» атты видио-сюжет, жануарлар туралы мәтін, жануарлар суреттері, бағалау парағы.

Пән аралық байланыс: биология, қазақ тілі, әдебиет.

Сабақтың құрылысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі. /1 мин/

  1. Амандасу.
  2. «I put my right hand in» Сергіту сәті. /1 мин/

     II   Үй жұмысын тексеру.  /15 мин/

1. Үй жұмысын тексеру, қорытындылау.  /6 мин/

2.Ой ашар «Ұлыбританиядағы жануарлар әлемі» атты видео-сюжет.-/3мин/

3. Answer the questions. /4 мин/

4.Топқа бөлу. /2 мин/

ІIІ. Өткен тақырыпты бекіту кезеңі. /22 мин/

  1. Ой қозғау. Мәтінмен жұмыс. (тыңдап-түсіну). /7 мин/
  2. Диаграммамен жұмыс. /2 мин/
  3. Сергіту сәті. /1 мин/
  4. Бекіту кезеңі.Work with project.  (грамматиканы қайталауға арналған жұмыстар жүргізу) (слайд 1, слайд 2). /12 мин/

IV Білімді бекіту./2 мин/

Оқушылар таратпа карточкалар арқылы білімін қорытындылайды.

V. Қорытындылау кезеңі. /2 мин/

  1. «Three stars and one wish» стратегиясы. /2 мин/

 

VI Бағалау. / 2 мин/

VII Үйге тапсырма. /1 мин/

Сабақ барысы:

 І. Ұйымдастыру кезеңі:

  1. 1.     Амандасу

М: — Good day, girls!

О: — Good day, teachers! Good day guests!

— We are glad to see you!

М: — I’m glad to see you too! Thank you! Come here! Let’s cheer up!

  1. 2.     Сергіту сәті

«I put my right hand in

I put my left hand out

I put my right hand in

And shake it all around

I do the hokey-pokey»

I put my left hand in

I put my left hand out

I put my left hand in

And shake it all around

I do the hokey-pokey

I put my right leg in

I put my right leg out,  т. б.»                                          /1 мин/

II   Үй жұмысын тексеру.

1.Үй жұмысын тексеру, қорытындылау.What was your home-task?

S: To learn by heart poems about animals and words. Let’s check!

    a) Жануарларға байланысты өлең жаттау.     

    b) Қорытындылау:  Let’s check up your vocabulary.Интербелсенді тақтадағы суреттерді анықтау. Сөздердің дұрыс айтылуын қадағалау.   

                     5 ұпай  /6 мин/

2.Ой ашар. «Ұлыбританиядағы жануарлар әлемі» атты видео-сюжет.- /3 мин/

3.Answer the questions: (Оқушыларға сұрақтар қойылып, сабақтың мақсаты анықталады.)

T:  Now girls I want to ask some questions : 1. What have just you seen?

S: We have just seen video about animals.

T: 2. Where animals live?

S2: They live in Great Britain.

T: What animals are these?

S3: They are cows, pigs, ducks, turkey, fox, hare, …etc.

T: And what do you think at the end of our lesson what you’ll know?

S4: We’ll get some information about animals in G. B.

S5: To enrich our knowledge.

S6: Our abilities in speaking and listening.

S7: To enrich our vocabulary and make up sentences.

T: You’re right. Write down lesson’s theme: “Animals in Great Britain” (дәптерге жазу)

1 ұпай  /4 мин/

   T: Well done! And today we continue working by the theme “Animals in Great Britain”

We live in a world that is full of the beauty of nature. Animals are the part of that natural world. People often treated animals more like things than living, feeling beings. We learnt that animals are more complex, we learnt some interesting facts about animals. And by the end of the lesson you will be able to get main ideas and details of necessary information.

4. Dividing into groups:

    Stand up. Each of you should take your favourite colour. Find your colour and make a flower. And so you divided into three groups. Take your sits. You must think and give the name of your team. Оқушыларды геометриялық фигура (жасыл, сары, қызыл түстермен) арқылы 3 топқа бөлу                                                                         /2 мин/                                                                           

ІIІ Өткен тақырыпты бекіту кезеңі. /24 мин/

 1.The next task is Listening. Listen to the text. Be very attentively! Топпен жұмыс. Тыңдап — түсіну. Мәтін парақтары таратылады. Оқушылар жануарлар туралы мәтінді оқып-түсініп, мазмұндайды. ( Әр топ бірін-бірі бағалайды, стикермен бағалау)

Answer my question:

  1. What information did you get from this text? I give you 2 min.

T: Which group gave more information?

S: Give marks.                                                                                      5 ұпай /7мин/

 2. Суретпен  жұмыс. Диаграммамен жұмыс.

 T: I want to give you a paper, choose one. Look. What are you seeing?

S: Pictures…

And your task to give characteristics them. Ok, let’s begin. Әр топқа 1 жануардың суреті беріледі, олар сол аңды сипаттап, мінездеме береді. Тақтаға шығып қорғайды. Give your marks. Түрлі-түсті фигурамен оқушылар бағасын береді. Ұнады,ұнамады. Стикерлерін жабысырады.

                                                                                                            5 ұпай  /2 мин/

3.Сергіту сәті.

—  It’s time to do some physical exercise. Stand up all.

Stand up and look around

Shake your head and turn around
Stamp your feet upon the ground
Clap your hands and then sit down.                                                                 /1 мин/

IV  Қорытынды. Work with project.  (грамматиканы қайталауға арналған жұмыстар жүргізу) (слайд 1, слайд 2)                                                                                     /12 мин/

T: Ok, at the end you give conclusion in writing in your paper.

3 жұлдыз, 1 тілек. Оқушылар сабақтың 3 сәтті тұсын көрсетіп жазады, 1 тілегін жазады.

 

VБағалау. Sum your all scores and give marks. /2 мин/

VI Үйге тапсырма: Write a composition “My favourite animal” /1мин/

       So, our lesson is over! You’ve learnt so much about animals. You worked very hard. I’m going to put your marks. Thank you!

We love all kind of animals,

Dogs and cats and rabbits

We love all kind of animals,

We know their little habits.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *