ШҚО . Тарбағатай ауданы . Ақсуат ауылы .
№2 Ақсуат орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Амангүл Керейханқызы Сұлтанбекова
4 сынып . Тіл дамыту
Сабақтың тақырыбы: Қадыр Мырза Әлінің «Күз» өлеңі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мәні:
Оқушылар Қадыр Мырза Әлінің «Күз» өлеңінің тақырыбының мәнін ашады, топпен жұмыс арқылы көркем сөзді, көркем ойды өз сөздік қорларына пайдалануға дағдыландырады, білімдерін арттырады.
Дамытушылық мәні:
Оқу мен жазу арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін , тіл белсенділігін, сөйлеу, жазу мәдениетін және ойлау қабілетін дамытады.Табиғат құбылыстарын, ондағы өзгерістерді бақылауға, зерттеуге дағдыландыру .
Тәрбиелік мәні:
Оқушылар табиғатты қорғауға, аялауға тәрбиеленеді.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: психологиялық тренинг, «Ой қозғау» стратегиясы, Венн диаграммасы, топтастыру стратегиясы, ауызша эссе, тапсырма-сұрақтар,салыстыру сызбасы, әңгімелесу әдісі
Сабақтың түрі: инновациялық ізденіс сабақ
Пән аралық байланыс: қазақ тілі, дүниетану
Сабақтың көрнекіліктері: А4 форматты беттер, сызбалар, тақырыптық плакат,
/ ауызша эссе жазуға арналған плакат/ үнтаспа , энциклопедия
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Пәнге бағыттау. Психологиялық дайындық.
Оқушылармен амандасу, оқушылардың назарын сабаққа аудару. Табиғат, күз мезгілі, туралы әңгімелесу .
Психологиялық сәт.
Қайыры таң достым!
Қайырлы күн болсын!
Бүгінгі күн жақсы
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз
Кілең «бестік» болсын!
Үй тапсырмасын сұрау.
|
А.Сатаевтың «Қанжығалы Бөгенбай» мәтінін оқып, мазмұндау. «Ол кім? Бұл не?» энциклопедиясымен жұмыс. Венн диаграммасын сызу арқылы оқушылардың үй тапсырмасын бағалау.
[bws_related_posts]