Қарағанды облысы
Бұқаржырау ауданы «Керней орта мектебі» КММ-нің
бастауыш сынып мұғалімі
Ахметжамиева Айгөрім Акжановнаның
тізбектелген қысқа мерзімді жоспарлау
Тақырыбы: О. Әубәкіров. Ара мен шыбын.
Мақсаты:жеке қабілет пен белсенділікке сүйене отырып, түйінді ойды ашу арқылы сындарлы ой айтуға баулу.
Міндеттері:— диалогтық оқыту арқылы ойын еркін жеткізе алу;
— шығармашлыққа баулу үшін рольдік сахналау, жақсы мен жаманды айыра білу;
-сабақ бойынша не білетіндерін,нені білу керектігін кері байланыс жасауға үйрету.
Қолданылатын модульдер: «Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «ОүБ және ОБ»,«АКТ», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту».
Стратегиялар: «Жүректен жүрекке», «Мен саған, сен маған» стратегиясы», «Мағынаны тану», «Миға шабуыл» , Венн диграммасы, «АВС үш оқушымен кеңес» стратегиясы, «Ортада қаламсап» ,«Түйінді ой» .
Уақыты |
Сабақтың кезеңі |
Дағдылары |
Мұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін? |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
3 мин |
Кіріспе |
Психологиялық ахуал
«Жүректен жүрекке» Мақсаты: мейірімділікке тәрбиелеу; Оқушыларды шағын топтарға бөлу 1-топ : «Оқу» 2-топ : «Жазу» 3-топ : «Өнер»
|
Оқушылар музыка әуенімен билейді..
Оқушылар берілген суреттерді алып шағын топтарға бөлінеді. .
|
|
АКТ, жұмсақ ойыншық. | |
|
|
«Мен саған, сен маған» стратегиясы
Мақсаты: бойынша өткен сабақты бекіту.
|
Оқушылар бір-біріне сұрақтар қою арқылы өткен сабақты қайталайды.
|
Белсенді оқушыны стикермен бағалау.
|
Себеттегі сұрақтар.
|
|
1 мин |
|
І. Кіріспе
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.
|
Оқушылар сабаққа өз мақсаттарын қояды. | |||
2 мин |
Тұсаукесер |
І Білім |
«Мағынаны тану»
Мақсаты: Өздіктерінен түсініп оқуын, өз ойын жүйелі айта білуін жетілдіру;
Автор туралы қысқаша дерек. Слайд №1 |
О. Әубәкіров 1934 жылы туып, 1986 жылы қайтыс болды. Ол Алматы облысы Жамбыл ауданы Қаракестек ауылында дүниеге келген. Құрманғазы атындағы Алматы Өнер институтының театр факультетін бітірген. Оның «Қоңырау», «Бөдене», «Күлкіңіз келе ме?» «Ана мен мынау», «Бір дорба» т.б. жинақтары бар. О. Әубәкіров – талантты сатирик. Сатирик деп адамның бойындағы теріс қылықтарды сынап, мысқылдап жазатын жазушыны айтамыз. |
|
АКТ слайд №1
|
10 мин |
Негізігі бөлім |
ІІ Түсінік |
Оқулықпен жұмыс.
«ЖИКСО» әдісі бойынша мәтінді талдау. Мақсаты: -ауызша, диалогты сөйлеу машығын, түсініп оқуын, өз ойын жүйелі айта білуін жетілдіру; -шығарма не жөнінде? —ара неге бірден келісе алмады? -автор осы мысал бойынша не айтқысы келді деп ойлайсыңдар? — шыбынның қонақ күтуге дайын емес жерін тауып оқы. -ара қандай жәндік екенін айта аласыңдар ма?
Тірек сызба бойынша мысалды талдату. Кім Кімге айтты Не деп Неліктен |
Оқушылар мысалды , жеке, топпен оқып, мысалдың негізгі идеясын ашады.
Мысалды рөлге бөліп оқыту.
Диалог арқылы жұпта талдайды.
Жұпта кесте бойынша талдайды. |
Топты стакандармен бағалау. |
Слайд №2 |
|
|
Сергіту сәті | ||||
6 |
|
ІІІ қолдану |
«Бір сурет, бес сөз» Мақсаты: жәндіктердің пайдасын білу;
Ара мен шыбынға мінездеме беру. |
Сурет бойынша оқушылар Ара мен шыбынның пайдасын жазады. (топтық жұмыс)
|
Топтарда өзара бағалау. | |
7 |
|
Талдау |
«Кім ақын?» тапсырмасы
Келді араға… Жиып жатқан … Шақырды шыбын … Ара келсе … Жатып қапты … Қонақты дұрыс… Шыбын ақыл … |
Өлең бойынша ұйқас табу тапсырмасы беріледі. (жұппен жұмыс) | «Супер!» мадақтауарқылы | Слайд № 3
Фличарт |
10 мин
5 мин |
Қорытынды. |
Жинақтау.
Бағалау. |
«АВС үш оқушымен кеңес» стратегиясы
Мақсаты: өз ойын еркін жеткізуге баулу; А — сұрақ қоюшы В — жауап беруші С – хатшы
«Ортада қаламсап» Мақсаты: Оқушылардың ұшқыр ойларын жетілдіру; Драма «Өнер» тобы Ара мен шыбын қанатын жамылып, рөлге бөлініп ойнайды. Ортада қаламсап «Жазу» тобы Ара мен шыбын жайлы «Егер мен Шыбын болсам…» тақырыбына эссе жазады. «Ортада қаламсап» «Оқу» мысал бойынша мақал жазу.
«Түйінді ой» Қонақ туралы мақал-мәтел айту. Мақалды оқып мағынасын ашу. |
-қонақжай дегенді қалай түсінесің?
-«қонақ» деген кім? Қонақты ілтипатпен қарсы алуды қалай түсінесің? Үш оқушы кеңеседі. Ортаға хатшы шығып қорғайды.
Әр топ тапсырма орындайды.
|
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Топтар бірін-бірі бағалайды.
|
|
|
|
Қорытынды |
«Қосу, алу, қызықты» стратегиясы | Оқушылар қызыл, жасыл түсті стикерлер арқылы сабақтан алған әсерлерін білдіреді. | Қызыл, жасыл түсті стикерлер. |
[bws_related_posts]