Қарағанды облысы
Бұқаржырау ауданы «Керней орта мектебі» КММ-нің
бастауыш сынып мұғалімі
Ахметжамиева Айгөрім Акжановнаның
тізбектелген қысқа мерзімді жоспарлау
Тақырыбы: Ормадағы оқиға
Мақсаты: мәтіннің мазмұндық-идеялық мәнін ашуда сыни ой айтуға жетелеу.
Міндеттері:
-мазмұнын түсіну, идеясын ашуға мүмкіндік беру, танымдық қабілеттерін ашу;
-өмірдегі шындыққа көзқарасының қалыптасуына жоғары деңгейлі тапсырмаларға жауап табу, іздену.
-«оқушы үнін» тыңдау және талантты, дарынды оқушыларды анықтау;
Қолданылған модуль: «Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «ОүБ және ОБ», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқытуды басқару мен көшбасшылық», «АКТ».
Стратегиялар: «Ыстық алақан», «Өрмекші» стратегиясы«Мозайкалық ЖИКСО» әдісі
«Топтастыру» әдісі, «Венн диграммасы», «Ой қозғау» стратегиясы», «Автор орындығы», «Қосу, алу, қызықты».
Уақыты |
Сабақтың кезеңі |
Дағдылары |
Мұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін? |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
2 мин |
Кіріспе |
Психологиялық ахуал
«Ыстық алақан» Мақсаты: Мейірімділікке тәрбиелеу; Оқушыларды шағын топтарға бөлу 1-топ : «Қайың» 2-топ : «Шырша» 3-топ : «Терек»
|
Оқушылар музыка әуенімен билейді.
Оқушылар берілген қима суреттерді құрастырып , шағын топтарға бөлінеді.
|
|
||
5 мин |
«Өрмекші» стратегиясы
Мақсаты: бойынша өткен сабақты бекіту.
|
Оқушылар бір-біріне сұрақтар қою арқылы өткен сабақты қайталайды.
|
Белсенді оқушыны стикермен бағалау.
|
Өрмекші торын құрастыруға жіп. |
||
І. Кіріспе
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.
|
Оқушылар сабаққа өз мақсаттарын қояды. | |||||
10 мин |
Тұсаукесер |
І Білім |
«Мозайкалық ЖИКСО» әдісі жайлы түсіндіремін.
Мақсаты: Өздіктерінен түсініп оқуын, өз ойын жүйелі айта білуін жетілдіру. Мозайка әдісі бойынша топпен жұмыс І топ: «Ағаштардың бір-бірімен ренжісуіне не себеп болды? ІІ топ: «Қарағаштың әрекеті туралы ой айту; ІІІ топ: « Тобылғы мен сексеуілдің туралы не айтасыңдар? |
Оқушылар топ ішінен бақылаушы, хатшы, баяндамашы, хронометражшыларды сайлап алады
Топпен талқылайды. Әр топтың бақылаушысы топ шешімін айтады. |
|
|
5 мин |
Негізігі бөлім |
ІІ Түсінік |
«Топтастыру» әдісі Мақсаты: Сыни ойлай отырып, өз ойларын тиянақты жеткізе білуі.
Қарағаш Қайың Тобылғы
|
Сыни ойлай отырып, үш ағашты сипаттап жазыды. Топпен талқылайды
|
Топты стакандармен бағалау. |
|
1 мин |
Сергіту сәті | |||||
5 мин |
ІІІ қолдану |
Венн диграммасы
Мақсаты: өз ойларын еркін, дәлелді түрде ауызша жеткізе білуін жетілдіру;
І топ: қайыңға ІІ топ: қарағаш ІІ топ:тобылғы
|
Оқушылар үш ағашты талдай отрыпы, мінездеме беріп, ортақ қасиетін ажыратады. |
Топтарда өзара бағалау. | ||
5 мин |
Талдау |
«Ой қозғау» стратегиясы
Мақсаты: Күрделі сұрақтарға жауап беру, сыни тұрғыдан ойлауын жетілдіру. -қарағаш пен қайынның достығы сақтауға қандай ақыл айтар едіңдер? -сендердің қай ағашқа жандарың ашыды? -тобылғы мындай әрекетке не үшін барды?
|
Әр топқа берілген сұрақтарды топта талдап, ортада қорғайды. | «Супер!» мадақтауарқылы | ||
5 мин 4 мин |
Қорытынды. |
Жинақтау.
Бағалау. |
«Автор орындығы» -Автордың ертегіні жазғандағы мақсаты? -Балалардың бойына қандай қасиеттерді дарытуға тырысты? -Сендер ертегіні қалай аяқтар едіңдер?
«Түйінді ой» стратегиясы Достықты қалай бағалау керек деп ойлайсыңдар? Достық туралы мақал-мәтел айту. |
Әр топ өзінің тапсырмасын орындап, бір топ мүшесі шығып сұрақтарға жауап береді.
Дос жылатып айтар. Дос табу оңай – сақтау қиын. Жау болу оңай-тоқтауы қиын. |
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Топтар бірін-бірі бағалайды.
|
|
2 мин |
Қорытынды |
«Қосу, алу, қызықты» | Кері байланыс.
Оқушылар сары , жасыл түсті стикерлер арқылы сабақтан алған әсерлерін білдіреді. |
Қызыл, жасыл түсті стикерлер. |