Қарағанды облысы
Бұқаржырау ауданы «Керней орта мектебі» КММ-нің
бастауыш сынып мұғалімі
Ахметжамиева Айгөрім Акжановнаның
тізбектелген қысқа мерзімді жоспарлау
Тақырыбы: Аққу, шортан һәм шаян. А. Байтұрсынұлы
Мақсаты: Мысалды түсініп оқу арқылы қорытынды ой айтуға машықтандыру.
Міндеттері:
-мысалды түсініп оқу
-оқиғаның әрі қарай қалай өрлейтінін болжай алу;сұрақтарға нақты жауап беру;
— қорытынды ой айтуға үйрену;
-қиялдау,арманын айқындау.
Қолданылған модуль: «Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «ОүБ және ОБ» «Талантты және дарынды балаларды оқыту»
Стратегиялар: «Шаттық шеңбер», «Мен саған, сен маған», «ЖИКСО»,
Уақыты |
Сабақтың кезеңі |
Дағдылары |
Мұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін? |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
3 мин |
Кіріспе |
Психологиялық ахуал
«Шаттық шеңбер» Мақсаты: Мейірімділікке тәрбиелеу; Оқушыларды шағын топтарға бөлу 1-топ «Аққу» 2-топ : «Шортан» 3-топ : «Шаян »
|
Оқушылар музыка әуенімен билейді..
Оқушылар берілген суреттерді алып , шағын топтарға бөлінеді. .
|
|
||
5 мин |
«Өрмекші»
Мақсаты: бойынша өткен сабақты бекіту. |
Оқушылар бір-біріне сұрақтар қою арқылы өткен сабақты қайталайды.
|
Белсенді оқушыны стикермен бағалау.
|
Өрмекші торын құрастыруға жіп. |
||
1 мин |
І. Кіріспе
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. |
Оқушылар сабаққа өз мақсаттарын қояды. | ||||
8 мин |
Тұсаукесер |
Білім |
Мағынаны ашу.
Мақсаты: жаңа ақпаратпен танысу.
«Кубизм» әдісі Мақсаты: Жаңа ақпаратқа байланысты сұрақтарға жауап береді.
1. 2. Арыстан тышқанды не үшін өлтірмек болған? 3. Тышқан қалайша өлімнен құтылды? 4. Ол өзі айтқан уәдесін қалай орындады? |
Ертегіні өздері оқып, топта талдайды.
Оқушылар топта берілген сұрақтарды топта талдап, жауап береді.
|
|
|
5 мин |
Негізігі бөлім |
Түсінік |
«Әңгіме кестесін құру» әдісі Мақсаты: Сыни ойлай отырып, өз ойларын тиянақты жеткізе білуі.
Мысал аты: Авторы: Оқиға орыны: Кейіпкерлер: Мысалдың соңында не болды?: Мазмұнының идеясы:
|
«Әңгіме кестесін құру» әдісі бойынша оқышылар өз-ара жұппен жұмыс жасайды
|
Топты стакандармен бағалау. |
|
1 мин |
Сергіту сәті | |||||
5 мин |
Қолдану |
Венн диграммасы
Мақсаты: өз ойларын еркін, дәлелді түрде ауызша жеткізе білуін жетілдіру;
|
І. Тышқанға мінездеме беру. ІІ. Арыстанға мінездеме беру. ІІІ. Арыстан мен тышқанның айырмашылығын жазу. |
Топтарда өзара бағалау. | ||
5 мин |
Талдау |
«Ой қозғау» стратегиясы
Мақсаты: Жоғары сұрақтарға жауап беру, сыни тұрғыдан ойлауын жетілдіру. -мысалдан қандай сабақ алдыңдар? -тышқанның тапқырлығына қандай баға бересіңдер? -тышқанның айлакері туралы қандай ертегі білесіңдер?
|
Әр жұпқа берілген сұрақтарды топта талдап, ортада қорғайды. |
«Супер!» мадақтауарқылы | ||
5 мин 4 мин |
Қорытынды. |
Жинақтау.
Бағалау. |
«5 жол өлең» Зат есім Екі сын есім Үш сөзбен етістік Төрт сөзден тұратын сөлем немесе сөз тіркесі. Мәнін сипаттайтын бір сөзден тұратын синоним жазылады.
«Түйінді ой» Мысалдан адамдардың бойындағы қандай мінез-құлықтар байқалады деп ойлайсыңдар? |
Әр топ өзінің тапсырмасын орындап, бір топ мүшесі шығып жауап береді. Арыстан Жыртқыш , мақтаншақ. Ойнады, жалынды, құтқарды. Торды қиып, тіспен үзген. Аң (өздік жұмысы)
Постерде қорғау. |
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Топтар бірін-бірі бағалайды.
|
|
23мин |
Қорытынды |
«Қосу, алу, қызықты» | Кері байланыс.
Оқушылар сары , жасыл түсті стикерлер арқылы сабақтан алған әсерлерін білдіреді. |
Қызыл, жасыл түсті стикерлер. |
[bws_related_posts]