Қарағанды облысы
Бұқаржырау ауданы «Керней орта мектебі» КММ-нің
бастауыш сынып мұғалімі
Ахметжамиева Айгөрім Акжановнаның
тізбектелген қысқа мерзімді жоспарлау
Тақырыбы: Арыстан мен тышқан
Мақсаты: Ертегімен таныса отырып, талдау арқылы өлеңнің идеясын ашу.
Міндеттері:
-оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
-ауызша, диалогты сөйлеу машығын жетілдіру;
-сыни ойлау дағдыларын дамыту;
-қойылған мәселеге нақты өз сөзімен еркін жауап беруге үйрену;
Қолданылған модуль: «Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «ОүБ және ОБ» «Талантты және дарынды балаларды оқыту»
Стратегиялар: «Шаттық шеңбер», «Мен саған, сен маған», «ЖИКСО»,
Уақыты |
Сабақтың кезеңі |
Дағдылары |
Мұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін? |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
3 мин |
Кіріспе |
Психологиялық ахуал
«Шаттық шеңбер» Мақсаты: Мейірімділікке тәрбиелеу; Оқушыларды шағын топтарға бөлу 1-топ «Арыстан» 2-топ : «Қасқыр» 3-топ : «Түлкі»
|
Оқушылар музыка әуенімен билейді..
Оқушылар берілген суреттерді алып , шағын топтарға бөлінеді.
|
|
АКТ
«Мектебім» әні
Аңдардың суреттері |
|
5 мин |
|
«Мен саған, сен маған»» стратегиясы
Мақсаты: бойынша өткен сабақты бекіту.
|
Оқушылар үйде жазылған «Бір минуттық эссе» жұмыстаныр оқиды. | Белсенді оқушыны стикермен бағалау.
|
Себеттегі тапсырмалар |
|
1 мин |
|
І. Кіріспе
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.
|
Оқушылар сабаққа өз мақсаттарын қояды. |
|
||
8 мин |
Тұсаукесер |
Білім |
Мағынаны ашу.
Мақсаты: жаңа ақпаратпен танысу. «Арыстан мен тышқан» ертегісін «Жиксо-1» әдісі бойынша оқып, талдайды. .
«Кубизм» әдісі Мақсаты: Жаңа ақпаратқа байланысты сұрақтарға жауап береді.
1.Мысалдағы оқиға нелер арасында болған? 2. Арыстан тышқанды не үшін өлтірмек болған? 3. Тышқан қалайша өлімнен құтылды? 4. Ол өзі айтқан уәдесін қалай орындады?
|
«Жиксо-1» әдісі бойынша ертегіні топта оқып талдайды. Топта оқып болған соң топты ауыстырамын. Әр топтан келген оқушы өз тобынан оқып келгенін топта айтады да топты ауыстырып жанұяларына қайтып оралады. Әр топтан оралған оқушылар ертегінің мазмұнын кезектесіп айтады.
Оқушылар топта берілген сұрақтарды топта талдап, жауап береді. |
|
Текше, сұрақтар жазылған үлестірмелі парақшалар |
5 мин |
Негізігі бөлім |
Түсінік |
«Мағынаны тану» стратегиясы Мақсаты: түсінгенін кесте арқылы баяндау; «Әңгіме кестесін құру» әдісі Мақсаты: Сыни ойлай отырып, өз ойларын тиянақты жеткізе білуі.
Мысал аты: Авторы: Оқиға орыны: Кейіпкерлер: Мысалдың соңында не болды?: Мазмұнының идеясы:
|
«Әңгіме кестесін құру» әдісі бойынша оқышылар өз-ара жұппен жұмыс жасайды. Топта өз серіктестігімен диалогты қарым қатынасқа түседі.
|
Топты стакандармен бағалау. |
АКТ |
1 мин |
|
Сергіту сәті | «Қара жоға» биімен сергіту сәтін жүргіздім. | АКТ | ||
5 мин |
|
Қолдану |
Венн диграммасы
Мақсаты: өз ойларын еркін, дәлелді түрде ауызша жеткізе білуін жетілдіру;
|
І. Тышқанға мінездеме беру.
ІІ. Арыстанға мінездеме беру. ІІІ. Арыстан мен тышқанның айырмашылығын жазу. |
Топтарда өзара бағалау. | Флипчарт,
маркерлер |
5 мин |
|
Талдау |
«Миға шабуыл» стратегиясы
Мақсаты: Жоғарысұрақтарға жауап беру, сыни тұрғыдан ойлауын жетілдіру. -мысалдан қандай сабақ алдыңдар? -тышқанның тапқырлығына қандай баға бересіңдер? -тышқанның айлакері туралы қандай ертегі білесіңдер?
|
Әр жұпқа берілген сұрақтарды топта талдап, ортада қорғайды.Диалог барысында түрткі сұрақтар мен қайта бағыттау сұрақтары қойылып отырылуға мән беремін. | «Супер!» мадақтау
арқылы |
|
5 мин
4 мин |
Қорытынды. |
Жинақтау.
Бағалау. |
«5 жол өлең» Зат есім Екі сын есім Үш сөзбен етістік Төрт сөзден тұратын сөлем немесе сөз тіркесі. Мәнін сипаттайтын бір сөзден тұратын синоним жазылады.
«Түйінді ой» Мысалдан адамдардың бойындағы қандай мінез-құлықтар байқалады деп ойлайсыңдар?
|
Әр топ өзінің тапсырмасын орындап, бір топ мүшесі шығып жауап береді. Арыстан Жыртқыш , мақтаншақ. Ойнады, жалынды, құтқарды. Торды қиып, тіспен үзген. Аң (өздік жұмысы)
Постерде қорғау. Оқушылар осы ертегіге байланысты адамның бойында кездесетін қасиеттерді постерге бейнелеп жазады. |
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Топтар бірін-бірі бағалайды.
|
АКТ
|
3 мин |
|
Қорытынды |
«Қосу, алу, қызықты» |
Кері байланыс. қушылар сары , жасыл түсті стикерлер арқылы сабақтан алған әсерлерін білдіреді. |
Қызыл, жасыл түсті стикерлер. |
АКТ
|