ВКО Тарбагатайский район
КГУ Аксуатская средняя школа №2
Ыдырышова Динаш Ивановна
Открытый воспитательный семинар на тему: « Как прекрасен этот мир!»
Наглядность: оформление доски, использование ИКТ.ИД.
Цель: воспитывать в детях чувства милосердия, ответственности за судьбу близких, друзей, знакомых; формировать правовое воспитание и гражданскую позицию учащихся с целью их готовности производить значимые изменения собственной жизни и в жизни окружающих людей; формирование убежденности в необходимости выполнения законов и укрепления правопорядка.
- 1. На экране 1 слайд: «Как пекрасен этот мир!»
- 2. Классный рук-ль: Уважаемые гости приветствую Вас на открытом воспитательном семинаре « Как прекрасен этот мир!»
Перед Вами ладонь и сердце.
-Скажите, что является символом сердца? (любовь, милосердие)
-А что является символом ладони? (мира,добордушия)
Правильно! Прошу Вас написать на ладони и сердце пожелание и подарить участнику справа и сказать, что Вы пожелали друг другу. Спасибо!
А сейчас прошу Вас послушать одну историю.(текст прилагается «Мен өмір сүргім келмейді. Апа, мені алып кетші».)
Прервать текст. Вопрос:
-Как Вы думаете, что произошло с Алиёй дальше?
А) Прошу каждую группу написать свою версию.
Б) Презентация.
В) А вот, как на самом деле закончилась эта история (чтение продолжения текста).
3. Стратегия «Большой круглый стол»
— Как вы думаете, когда было трудно нашей героине, кто бы смог помочь Алие?
(группы: школа, родители, друзья.)
А) Раздаю плакаты.
Б) Каждая группа пишет свои доводы.
В) Презентация работ.
4. Показ 7-ми слайдов (Звучит песня «Как прекрасен этот мир!»)
Перед вами жизнь моих учеников дома, в школе, во время занятия спортом, на досуге. У моих учеников хорошие помыслы они являются участниками «Болашақ», учатся хорошо, занимаются спортом, танцами, помогают родителям, соблюдают правила поведения в школе и в общественных местах; знают права и обязанности учащихся; они ознакомлены с конвенцией о правах детей Республики Казахстан.
Ребята, что нужно сделать, чтобы ваш мир был интересным?
5. Литературно-музыкальная композиция:
Учащиеся читают стихи о мире, о дружбе, исполняют песни.
6.Мнения о мероприятии, участники заполняют листы пожеланий и предложении о семинаре.
7. На этом воспитательный час подошёл к концу. Спасибо за внимание!
Мен өмір сүргім келмейді. Апа мені алып кетші.
Алия қарапайым отбасында өмір сүрді.Сүйікті анасы,әкесі,әжесі ғана болды. Анасы ауырғалы үйінде қиыншылық басталды. Әкесі жиі ішімдікке салына бастады. Сондықтан жұмысына баруды қойды. Әрине, ол бала тәрбиесімен мүлдем айналыспады.
Шешесінің қайтыс болғанына жарты жыл өтті. Алия нағашы апасының тәрбиесінде болды. Марат Алияға көңіл аудармады. Өзінің қайғысын ішімдікпен жеңіп отырды.
Бір күні Марат қызына келіп, асығыс киімдерін жинап, машинаға отырғызып алып кетті.
Астана қаласындағы ата-анасына көшіп, жаңадан өмір бастайтыны туралы айтып кетеді. Қызын өзімен бірге алып кетеді.
Алия әкесінің ата-анасын бала күнінде 1 рет көрген.Осы уақытқа дейін олар баласының отбасын ешқашан қолдамаған. Бірақ әкесі-баланың заңды өкілі болғандықтан туыстық қатынасты жалғастырмақ болды.
Үш куннен кейін Алматыдан Астанаға қайтып оралды.
Көп уақытқа дейін нағашы апасы немересімен хабарласа алмады. Өйткені оны құдағиы жек көретін.
Ақыр соңында Алияның кіндік шешесі арқылы немересімен сөйлесті. Баланың жан күйзелісі телефонда қатты естіліп, әжесінің алып кетуін өтінді.
Алияның кіндік шешесінің айтуы бойынша, Алияны күнделікті намысына тиіп, қорлап, апасы ашуланғанда шашынан сүйретіп қорлайды. Күнделікті сабақтан соң кешкі 21.00.-ге дейін өз қалауынсыз сабақ оқыса да, оқымаса да үстел басында мүлтіксіз отырады.
Теледидар қарауға да, диванға отыруға да тиым салынған. Бұл апасы мен атасының ескі дәстүрдің тәрбиесі деп түсінді. Мектепке барғанда асқа да ақша бермейді, « бұл тек балаларға ғана жарасады» деп түсіндіреді. Ал үйде кез келген бір әрекеті үшін ас та бермейді. Үйдің кілті Алияда жоқ. Сабақтан соң, қыз есіктің алдында отырады немесе көршілері аяушылықпен жылынып алуға үйлеріне кіргізеді.
Көршілерді таң қалдырған Алияның сөзі: « Мен өмір сүргім келмейді! …» дегені.
Астаналық апасы немересінің өзіне масыл болып отырғанын жасырмайды. Бірнеше рет куәгерлер алдында немересін балалар үйіне тапсырамын деп қорқытқан. Таныстарына Алияны «тәрбиесіз ақымақ» деп үнемі айтып отырған. Бұл уақытта Алматыдағы нағашы әжесі дүниеге келген күннен бастап тәрбиелеген немересінен қол үзгеніне қаты қайғырып, өз-өзіне келе алмай жүреді.
Желтоқсанның аяғында нағашы апасы күйеу баласына Алияны Алматыға алып келуді өтінеді. Марат енесінің өтінішін орындады. Алия үйіне келетініне қатты қуанды. Бірақ бірнеше күннен кейін әкесі Алияны Астанаға алып кетуді шешті.
Нағашы әжесі немересімен бірге есікті жауып алып, учаскелік полиция қызметкерлерін де кіргізбеді. Ақырында баланы алып, заңды өкіліне берді. Жолда Марат ішімдікке салынып, әке-шешесінің үйіне жетті. Қызын машинадан түсіріп, өзі белгісіз жаққа кетті. Ал Алия болса, түнде, аязда өзін жақсы көрмейтін туыстарының есігінің алдында тұрды.
Әкесінің туыстары оған мүлдем есікті ашқылары келмеді. Түңгі сағат 2-де Алия жылап нағашы әжесі мен кіндік шешесіне Алматыға қоңырау шалды.
Бұл уақытта балалар құқығын қорғау комитеті Алияның жағдайын кіндік шешесінен біліп алады.
Сондықтан нағашы апасы қоңырау соқты. Апасы үрейленіп, есі шығып не істерін білмеді. Алматыдан шығып, баланы алып кететінін білмеді немесе күйеу баласының әке–шешесіне жалынып, бір түнге баланы үйге кіргізуге өтінді.
Қыста, аязда баланы бірнеше сағат далада ұстап, әкесінің әке-шешесі ақырында қызды уақытша кіргізуге келісті.
Бірақ бір күннен соң ол қызды үйге кіргізбейтінін, тезірек алып кетуіне шарт қояды.
Дегенмен, әкесінің келісімінсіз немересін алып кету-миға қонбайтын нәрсе.
Марат Алияны Астанға қайтадан алып кетуі мүмкін. Біз әкесі мен қызының арасындағы жағдайды талқыладық.
Марат әйелінің өліміне қатты қайғырып,күйзеліп жүреді.
Бізге Маратқа баланы кім жақсы көрсе, соның тәрбиесіне беру керектігіне көзін жеткіздік.
Ақыр соңында Марат Алияны 3 жылға нағашы әжесіне заңды түрде тәрбиелеуге берді.
Алия Алматыға қайтып келіп, сүйікті нағашы апасымен бірге тұрады. Жуықта өз мектебіне оралады.
[bws_related_posts]