Технологиялық картасы
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Бөлімдер: Қоршаған ортамен танысу
Тақырып: Су қандай болады?
Мақсаты: Балаларға судың табиғаттағы баға жетпес сый екенін түсіндіру. Судың қажеттілігін, оның адамның тіршілігіндегі маңызы туралы білімдерін қалыптастыру. Іс-тәжірибе арқылы баланың ойлау қабілетін дамыту. Балаларға суды үнемдеп ұстауға тәрбиелеу Балаларды судын касиеттерімен таныстыру. Саусақпен сурет салуды, слайд – шоуды, бейне роликті қарауды үйрете беру. Табиғатты қорғап, суды үнемдеп пайдалануға, ластамауға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: мөлдір, тіршілік, ластамау, үнемдеу.
- Билингвальды компонент: мөлдір – прозрачный, су – вода – water
Іс – әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің әрекеті | Балалардың әрекеті |
Мотивациялық — қозғаушылық | Жылулық шеңбері:Армысың, Алтын Күн!
Армысың, Көк аспан! Армысың, Жер ана! Армысың, қоршаған орта! Амансың ба, достарым! |
Өлең мәніне сәйкес қимыл жасай отырып, ынтымақтаса, бір-біріне алақандары арқылы жылу беріп, шаттана тілек шеңберін айтады. |
Ұйымдастырушы — ізденуші |
-Ал, балалар, қалай ойлайсыңдар, судың түсін өзгерте аламызба? — Ендеше бұған көзімізді жеткізу үшін тәжірибе жасап көрелік. Тәжірибе – стакандағы суға бояуды қосып арластырады.
Балалар, біз қазір сендермен тобымыздағы гүлдерге су құйамыз. Гүлдерге үнемі су құйып отырсақ, гүліміз қандай болады? -Ал гүлге су керек екенін анықтадық. Ал суды тағы не үшін пайдаланасыңдар? — Дұрыс тазалық үшін. Енді А.Меңжанованың «Тазалықтың досы» өлеңін оқиды: Сергіту сәті:
Су патшайымы: Балалар, сендер маған судың, немесе тамшының суретін салып бересіңдер ме, маған естелікке қалсын. -Рахмет, сендерге балалар, мен туралы көп біледі екенсіңдер. Енді ойын ойнайық. «Күн мен жаңбыр» ойынын ойнатады Су ханшайым балаларға әдемі сурет салған үшін, тәжірибелерді жақсы орындаған үшін тамшыларын сыйлайды, балалар топқа оралады. — Сау болыңдар балалар! |
Иә!
Жұмбақты тыңдап, жауабын айтады.
Тәрбиешіні тыңдайды.
Сәлеметсіз бе!
Иә, көреміз. Теледидардан слайд- шоу көреді.
Су патшайым айтқанын қызығушылықпен тыңдайды.
Ажарды тыңдайды.
Қызығушылықпен қарап, тыңдайды. Берілген сұрақтарға жауаптарын айтып беріп отырады.
Тәжірибе жасауға келіседі. Стакандағы суға бояу қосып, арластырады. Сары, қызыл, жасыл, көк. Су барлық тіршілікке қажет, біз сумен гүлдерді, өсімдіктерді суарамыз. Балалар гүл әдемі болып өседі деп жауап берді.
Тамақ пісіреміз, кір, қол, ыдыс жуамыз.
Өлеңді тыңдайды.
Балалар белсенділікпен бірлесе сөз мәтініне сәйкес әрекет жасайды
Балалар көк түсті бояуға саусағын малып қағаз бетіне судың, тамшының суретін салады. Жұмыстарын аяқтағаннан кейін саусақтарын сулы майлықпен сүртеді.
Су патшайымнан тамшыларды алады.
|
Рефлексивті – түзетуші | Тәрбиеші:- Біз кімге қонаққа бардық?
Сонымен, балалар, бүгін біз су туралы көптеген мағлұмат алдық, солай ма? Суды босқа төкпе. Суды ластама, үнемдеп жүр.
|
Сұрақтарға жауап береді.
Тәрбиешіні тыңдайды.
Суды үнемдеу керектігін, ластамау керек екенін түсінеді.
Бейне роликті қызығушылықпен көреді. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: судың қасиетін және оның өте қажет екенін білді.
Нені игерді: тәжірибе жасауды, саусақпен судың бейнесін салуды, бейне таспаны, слайд шоуды көруді.
Нені біледі: Судың табиғаттың баға жетпес сыйы екенін біледі.
[bws_related_posts]