Басы » Информатика » PAINT графикалық редакторы (Презентация)

PAINT графикалық редакторы (Презентация)

ПАЙНТАқтөбе облысы Шалқар ауданы
Ә. Жангелдин атындағы орта мектебі
Насамбаева Алтынгүл Темірханқызы
информатика пәні мұғалімі 

Тақырыбы: PAINT  графикалық  редакторы

Сабақтың тақырыбы: PAINT  графикалық  редакторы
Мақсаты:

 

Міндеттері:

Оқушыларға графикалық редактор жайлы түсінік беру 

Білімділігі: Оқушыларды графикалық редактор командаларымен, құралдарымен, үзінділермен жүргізілетін жұмыс түрлерімен таныстырып, редакторда жұмыс жасай білуге үйрету

Тәрбиелілігі: Эстетикалық талғамдарын қалыптастыру, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу

Дамытушылығы:  Оқушылардың дүниетанымдарын, ой-өрістерін, пәнге деген қызығушылығын дамыту

Оқыту нәтижесі: Графикалық редактор туралы түсінік қалыптасады, редакторды іске қоса алады, сурет салу кезеңдерін білетін болады, графикалық редактор құралдарының қызметін біледі.
Түйінді идеялар: «Естігенімді ұмытамын, көргенімді сақтаймын, өз істегенімді меңгеремін» Конфуций сөзі
Әдіс-тәсілдер: жұптық, топтық әдістер, АКТ, электронды оқулық, ДК, сыни ойлау, түрткі болу, сынақтан өткізу техникалары
Уақыты Ресурстар

Сабақтың  мазмұны:

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс — әрекеті
15  м                                       9 м                                                                             5 минут  

 

Сабаққа дайындығын, құралдарын тексеру.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ, ДК, компьютер кешені, слайд, түрлі-түсті шарлар

Ұйымдастыру:

Психологиялық дайындық

Үй тапсырмасы:

 

 

 

Сұрақ: Бір қоймадан таптық, буылған көп …

—          Тапсырыс бер, ас әзір, алдыңызда тұр …

—          Жүзден артық түймемен, компьютерді билеген

—          Ақпаратты сақтап, таратқан, баршаны өзіне қаратқан…

Шарлар арқылы топқа бөлу

—          Олай болса, оқушылар, әрбір таңдаған шарларымызға байланысты тобымызға орналасайық.

Білу:

Сұрақ: —  Петроглифтер дегеніміз не?

 

—          Ежелгі адамдар тасқа не салу арқылы дүниеге деген көзқарасын білдірген?

Қандай суреттер салған?

—          Уақыт өте келе адамдар тасқа емес тағы неге салған?

—          Қазіргі таңда техниканың дамуына байланысты суреттерді қайда салуымыз мүмкін?

—          Ежелде тасқа қашалып салынған суреттер мен қазіргі техникамен салған суреттердің айырмашылығы қандай?

—          Қолдарыңдағы шар қандай кескінге ұқсас?

—          Олай болса, балалар бүгінгі тақырып не төңірегінде өрбиді деп ойлайсыңдар?

Түсіну: PAINT  графикалық  редакторына тоқталатын боламыз. Әрине, сонымен қатар басқа да құралдарымен танысатын боламыз.

А, С, Қ әріптерімен ерекше амандасу

Әрбір дұрыс жауап шар боп ұшады. Әр топтан дұрыс жауапқа байланысты түсіне қарай шарды алып отырады.

Жауап: — қапшық

 

—          мәзір

 

—          пернетақта

 

—          монитор

 

(қызыл-өз-өзіне сенімділігі басым, жасыл — ізденгіш, жаңашыл адамдар, ақ — бүгінгі сабақтан көрсем, білсем, үйренсем деген  жандар)

 

Жауап:—  Тасқа салынған суреттер

—          (сурет салу арқылы)

 

 

—          (таңбалар)

—          (қағазға, папирусқа)

 

—          (компьютерге)

 

 

Күтілетін жауап

 

 

 

-Эллипске ұқсас

 

Күтілетін жауап

 

 

Дәптерге күннің жадын жазып, тақырыпты түсіреді.

 

 

 

5

мин

ЭО, үлестірме қағаздар, ДК Қолдану:

Оқушыларға жаңа сабақты өздеріне меңгертуге ықпал жасаймын.

 

 

Оқушылар рет-ретімен тақтада ДК-де графикалық редактор құралдарына шолу жасап, оқулықпен жұмыс жасайды. (Білімдерін ЭО-пен жүйелеп, салыстырып, нақтылайды)

7 мин АКТ Талдау: Топқа бөлу: (былғары қолғап, Мұқағали портреті, Сочи олимпиадасының логотипі)

-Осы қиық парақшаларды ақпан айындағы қандай жаңалықтармен байланыстырар едіңдер?

1-топ: Былғары қолғап

2-топ: Мұз айдыны

3-топқа: Туған өлке

 

 

 

Мозаикалық әдіспен құрастырып, байланыстырады

 

 

Графикалық редакторда  сурет салып, жоба қорғайды.

 

4 мин Музыка

 

Жинақтау: «Өзара әсер» рефлексиясы

 

Бағалау: Критериалды бағалау

Шарға графикалық редактор құралдарын салып, тілек айтады.

Статус арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды

Қосымша тапсырмасы 4.1-тақырыпты оқып келу.

 

 

 

(ЖҮКТЕУ)
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *