Ақтөбе облысы Шалқар ауданы
Ә. Жангелдин атындағы орта мектебі
Насамбаева Алтынгүл Темірханқызы
информатика пәні мұғалімі
Тақырыбы: PAINT графикалық редакторы
Сабақтың тақырыбы: | PAINT графикалық редакторы | |||
Мақсаты:
Міндеттері: |
Оқушыларға графикалық редактор жайлы түсінік беру
Білімділігі: Оқушыларды графикалық редактор командаларымен, құралдарымен, үзінділермен жүргізілетін жұмыс түрлерімен таныстырып, редакторда жұмыс жасай білуге үйрету Тәрбиелілігі: Эстетикалық талғамдарын қалыптастыру, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу Дамытушылығы: Оқушылардың дүниетанымдарын, ой-өрістерін, пәнге деген қызығушылығын дамыту |
|||
Оқыту нәтижесі: | Графикалық редактор туралы түсінік қалыптасады, редакторды іске қоса алады, сурет салу кезеңдерін білетін болады, графикалық редактор құралдарының қызметін біледі. | |||
Түйінді идеялар: | «Естігенімді ұмытамын, көргенімді сақтаймын, өз істегенімді меңгеремін» Конфуций сөзі | |||
Әдіс-тәсілдер: | жұптық, топтық әдістер, АКТ, электронды оқулық, ДК, сыни ойлау, түрткі болу, сынақтан өткізу техникалары | |||
Уақыты | Ресурстар |
Сабақтың мазмұны: |
||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс — әрекеті | |||
15 м 9 м 5 минут |
|
Сабаққа дайындығын, құралдарын тексеру. | ||
АКТ, ДК, компьютер кешені, слайд, түрлі-түсті шарлар |
Ұйымдастыру:
Психологиялық дайындық Үй тапсырмасы:
Сұрақ: — Бір қоймадан таптық, буылған көп … — Тапсырыс бер, ас әзір, алдыңызда тұр … — Жүзден артық түймемен, компьютерді билеген … — Ақпаратты сақтап, таратқан, баршаны өзіне қаратқан… Шарлар арқылы топқа бөлу — Олай болса, оқушылар, әрбір таңдаған шарларымызға байланысты тобымызға орналасайық. Білу: Сұрақ: — Петроглифтер дегеніміз не?
— Ежелгі адамдар тасқа не салу арқылы дүниеге деген көзқарасын білдірген? Қандай суреттер салған? — Уақыт өте келе адамдар тасқа емес тағы неге салған? — Қазіргі таңда техниканың дамуына байланысты суреттерді қайда салуымыз мүмкін? — Ежелде тасқа қашалып салынған суреттер мен қазіргі техникамен салған суреттердің айырмашылығы қандай? — Қолдарыңдағы шар қандай кескінге ұқсас? — Олай болса, балалар бүгінгі тақырып не төңірегінде өрбиді деп ойлайсыңдар? Түсіну: PAINT графикалық редакторына тоқталатын боламыз. Әрине, сонымен қатар басқа да құралдарымен танысатын боламыз. |
А, С, Қ әріптерімен ерекше амандасу
Әрбір дұрыс жауап шар боп ұшады. Әр топтан дұрыс жауапқа байланысты түсіне қарай шарды алып отырады. Жауап: — қапшық
— мәзір
— пернетақта
— монитор
(қызыл-өз-өзіне сенімділігі басым, жасыл — ізденгіш, жаңашыл адамдар, ақ — бүгінгі сабақтан көрсем, білсем, үйренсем деген жандар)
Жауап:— Тасқа салынған суреттер — (сурет салу арқылы)
— (таңбалар) — (қағазға, папирусқа)
— (компьютерге)
Күтілетін жауап
-Эллипске ұқсас
Күтілетін жауап
Дәптерге күннің жадын жазып, тақырыпты түсіреді.
|
||
5
мин |
ЭО, үлестірме қағаздар, ДК | Қолдану:
Оқушыларға жаңа сабақты өздеріне меңгертуге ықпал жасаймын.
|
Оқушылар рет-ретімен тақтада ДК-де графикалық редактор құралдарына шолу жасап, оқулықпен жұмыс жасайды. (Білімдерін ЭО-пен жүйелеп, салыстырып, нақтылайды) |
|
7 мин | АКТ | Талдау: Топқа бөлу: (былғары қолғап, Мұқағали портреті, Сочи олимпиадасының логотипі)
-Осы қиық парақшаларды ақпан айындағы қандай жаңалықтармен байланыстырар едіңдер? 1-топ: Былғары қолғап 2-топ: Мұз айдыны 3-топқа: Туған өлке |
Мозаикалық әдіспен құрастырып, байланыстырады
Графикалық редакторда сурет салып, жоба қорғайды.
|
|
4 мин | Музыка
|
Жинақтау: «Өзара әсер» рефлексиясы
Бағалау: Критериалды бағалау |
Шарға графикалық редактор құралдарын салып, тілек айтады.
Статус арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды |
|
Қосымша тапсырмасы | 4.1-тақырыпты оқып келу. |
(ЖҮКТЕУ)
[bws_related_posts]