Басы » Бастауыш сыныптар » Менің сүйікті пәнім

Менің сүйікті пәнім

МаралЖантлесова Марал Уразылықызы

«Власовка орта мектебі» КММ

қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі

Cабақтың тақырыбы:   Менің сүйікті пәнім

Сабақ жоспары:

Уақыты:

Пәні: қазақ тілі

Сынып: 4

Cабақтың тақырыбы:   Менің сүйікті пәнім

Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Негізгі түсініктер: зат есімнің септелуі

Өткен сабақпен байланысы:

Бағалау:

  • Бақылау

  • Жұмысты бағалау

  • Сапалы білімді бағалау (оқушылар комментариясымен)

Керекті құрал жабдықтар: оқулық, дәп

тер,

маркер,

ақ қағаз.

Сабақтың әдісі: интербелсенді , жеті модульдің стратегиялары, Блум таксономиясы,

«Джиксо» әдісі, жұп, топтық жұмыс түрлері.

   Сабақтың мақсаты:

Білімділік: дыбыстар мен әріптер тақырыбы бойынша өтілген материалдарды қайталау, жуан және жіңішке ажыратып алуға машықтандыру.

Дамытушылық: сауатты жазуға дағдыландыру, сөздік қорын байыту, ауызекі тілін дамыту,

Тәрбиелік: кітапқа, білімге қызығушылықтарын арттыру.

   Жетістік критерилері:

     Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ):  сөйлемді талдай алмауы.

      Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): сөйлемге сұрақ қойып талдайды, септеліп тұрған сөздің түбірі мен қосымшасын ажыратуда мұғалімнің көмегіне жүгінеді.

     Оқушының жоғарғы жетістігі (ОЖЖ): сөйлемді толық талдай алады, белсенді.

   Талантты және дарынды оқушылар:

— Алина, Герман, Дария, Роман,

Уақыты

Жұмыстың түрі

Аралас сабақ

Мұғалімнің рөлі

Қолданған модульдер

Оқушының рөлі

Басталуы:

(білім)

3 мин

Сабақты ұйымдастыру. Ынтымақтьастық атмосферасын қалыптастыру.

1. Амандасу.

Армысыз алтын күн!

Армысыз көк аспан!

Армыз жер ана!

Армысыздар достарым!

2. «Ыстық орындық» стартегиясы арқылы оқушылардың арасында диалог жүргізу.

— Сенде қандай оқу құралдарын бар?

— Сыныбында не бар?

— Бүгін неше сабақ болады?  т.с.с.

  Оқушыларды топқа бөлу. (жұптық-топтық жұмыс) — А-В дыбыстар арқылы сыни ойлауды дамыту.

       Топтарға «Болашақ», «Өрлеу»,  деген ат қою.

Топ ережелерін қайталайды, бағалау параққа назар аудару,

Бағалауда бағалау критерилері мен фишкалардың жинауы жайында ескертіледі.

Ынтымақтастық атмосферасын  қалыптастыру

Қызығушылығын ояту

Оқытудың жаңа тәсілдерді қолдану- диалогтік тәсіл.

Оқушылардың белсенділігі артады

Оқушылар топ ережелерін дауыстап оқып, қайталайды.

Сабақтың барысы:

Білу

7 мин

Түсіну

5 мин

Қолдану

10 мин

Талдау

10 мин

Жинақтау

8 мин

Қорытынды:

Рефлексия:

1.Инт.белсенді тақтада оқушыларға түрлі-түсті суреттер беріледі.

    — Балалар, тақтада не көріп отырысындар?           

  — Оқушылар әрқайсысы өз ойын айтады, кім не істеп жүр? пікірлерімен бөліседі.

     —     Сабақтың тақырыбы қандай? —  Менің сүйікті пәнім.

— Қазір қандай сабақ? —

— Пән атауларын суретке сай жазу. (тақтада)

2. Мұғалім  жоғары деңгейдегі сұрақтарды қояды.

— Мектепте қандай пәндер оқытылады? — оқушылардың жауаптары.

— Сен қай пәнді ұнатасын/жақсы көресін? Неліктен? /ойтолғау.

    Топтық жұмыс.

Бағалау парақтарын таратып,  Джиксо әдісі арқылы топта уақыт бақылаушы, хатшы, баяндамашы рөлдері бөлінеді. негізгі қызметі түсіндіріледі.

  • Таймкипер

  • Хатшы;

  • Баяндамашы. -бақылаушы сайланады. 2 бақылаушы.

— Топтарда баяндамашылар орында қалып, қалғандары орынын ауыстырып, қарсы топтардың таныстырымдарын тыңдайды.

— Бақылаушы өз ойларын айтады.

  Оқушылар топта отырып талқылайды. Диалог өзара жүргізеді.

  Оқушылар пікірлерімен бөлісіп, алдарына ак қағаз беріледі. Постер жасайды.

  Әр топ өздерін тындап, формативті бағалау жүргізеді.

Сергіту сәті:   Ауысқан сөздердің тәртібін анықтап, сөзді табу.

Атакимемта —   Тедиәбе —    Ақақз ітлі —
Рысо іліт —    Анығшыл лііт —
Түдиануен —       Азымку —

      Деңгейлі тапсырмалар.

 3 деңгей. Дәптермен жұмыс. Жеке жұмысы.

 Сөздерге екпін қой. Жуан және жіңішке бар сөздерді бір бағанға, жіңішке бар сөздерді екінші бағанға бөліп жаз.

— топта отырып, оқушылар жұп бойынша  жұмыстарын тексереді.-  бағалайды.

    2 деңгей. Мәтінмен жұмыс. Топтық жұмыс.

— топта оқушылар мәтінді дауыстап оқиды,

— өзара отырып, аударады,

— мәтін не жайында ауызша айтып кетеді.

1. Мәтінді оқу, қарамен жазылған сөздерге сұрақтар қой.

Қарамен жазылған сөздерге  сұрақ қою. —  бағалау.

Мен, сабағында, біз, түрлі, қызықты — сөздердің сөз табын анықтау.

2. Мына сөздерді талдау. Жаса.

— фонетикалық талдау. Пән

— мына сөздерге буын түрін анықтау: бейнелеу. сыныпта, тәрбиеші,

— мына сөздерді септе: ұстаз,

   1 деңгей. Шығармашылық жұмыс.

Менің сүйікті пәнім аты тақырыпта  — эссе жазу. —

      тақырыбында оқушылар өз ойын қорыта және жинақтай отырып эссе жазады. 5 мин.

Не нәрсе оңай болды?

Не нәрсе қиын болды?

Не білгіңіз келеді?

Мағынаны тану

Оқытудағы жаңа тәсілдерді қолдану

Ой толғаныс

Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету

Мұғалім жоғары мен төмен қабілетті оқушыларды бақылайды.

Формативті бағалау критерийлер

Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету

Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

Талантты және дарынды балаларды оқыту.

Оқушылар  тақтадағы суреттерге назар аударып, сурет бойынша сөйлейді.

Диалогтық әдіс арқылы пікірлеседі

Постер қорғайды.- 5 мин.

Блум таксономиясына сүйене отырып талдау

Топтық жұмыс барысында дарынды оқушы белсенділік танытады

Рефлексия арқылы оқушы негізгі ойды түйіндейді.

Мұғалім жұмыстарын тексеріп жүреді

Көшбасшыны анықтау

Бағалау:

Бағалау критериилеріне қысқаша қайталау:

     Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ):  сөйлемді талдай алмауы

      Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): сөйлемге сұрақ қойып талдайды, септеліп тұрған сөздің түбірі мен қосымшасын ажыратуда мұғалімнің көмегіне жүгінеді.

    Оқушының жоғарғы жетістігі (ОЖЖ): сөйлемді толық талдай алады, белсенді.

Мұғалім талдайды, талантты және дарынды балалар көмектеседі. Оқушылар өзін-өзі, сыныптастарын да бағалайды

Оқушылар мұғаліммен бірге талдайды

Орындарында отырып өздеріне баға береді

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *