Басы » Баяндамалар » Отбасы тірегі — бала.

Отбасы тірегі — бала.

Ақтөбе гуманитарлық колледжінің
педагогика пәнінің мұғалімі
Саттарова Гүлмира Жалмухановна
Сабақ жоспары
Пәні     Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
 Тақырыбы: Отбасы тірегі — бала.
Мақсаты: отбасының тірегі – бала
Білімділік      студенттерге отбасы, отбасы тірегі – бала екендігі туралы түсінік беру.
Дамытушылық    студенттердің ой-өрісін, жүйелі сөйлеуін, қиялын дамыту.
Тәрбиелік  студенттерді білімділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақтың типі:  жаңа білім, білік, дағдыны игерту
Сабақтың әдіс-тәсілдері:  хабарлау, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, ассоциация, эссе, РАФТ.
Әдебиеттер: 1.Б.Иманбекова «Тәрбиеге жетекші»
2. С.Г.Губашева, А.Ж.Отарбай  «Тәрбие жұмысының әдстемесі»
Пәнаралық байланыс:    психология, философия, әдебиет  т.б.
Жұмыс түрлері:   жаппай хабарлау, баяндау, түсіндіру, топпен жұмыс
Сабақ барысы:
І.Алғашқы ұйымдастыру бөлімі: Студенттермен амандасып, сабаққа қатыспаған студенттерді түгелдеу, олардың назарларын сабаққа аудару
ІІ. Негізгі бөлім
-Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
Жоспар:  1. Отбасының бала тәрбиесіндегі рөлі.
2. Отбасы — ұлттың тірегі.
3. Отбасындағы тәрбиенің  ерекшеліктері.
ІІІ. Қорытындылау:
Сұрақтар мен тапсырмалар:
Отбасының бала тәрбиесіндегі рөлі қандай?
Отбасымен жүргізілетін жұмыс түрлерін ата.
Отбасының бала тәрбиесінің деңгейіне қарай неше топқа бөледі?
ІҮ. Үйге тапсырма: Өтілген сабақты толықтыру келу.
1. Б.Иманбекова «тәрбиеге жетекші»  98-100 беттер.
2. С.Г.Губашева, А.Ж.Отарбай  «Тәрбие жұмысының әдстемесі» 88 – 99 беттер.
І. Қызығушылықты ояту
— ассоциация әдісі бойынша жұмыс

  •                                                                         Шаңырақ

Жанұя                                                 Шағын мемлекет  

                        Отбасы

                                     Алтын ұя                                   Орта

 

   (өздері білетін ақпараттарды жазу)

 ІІ. Шағын эссе жазу.

(«Отбасының басты қазығы, алтын тіреу діңгегі – бала», «Адамның бақыты балада», «Адам ұрпағымен мың жасайды» деген тақырыптарда )
ІІІ. Мағынаны ашу
Топпен жұмыс
(мәтін 3 топқа бөліп беріледі, ақпаратты топта талқылайды сосын алынған ақпарат бойынша не білетіндерін берілген сұрақтар бойынша баяндайды).
Берілетін сұрақтар:
Отбасының бала тәрбиесіндегі рөлі қандай?
Ұлттық тәрбиенің отбасындағы маңызы қандай?
Отбасы – ұлттың тірегі дегенді қалай түсінесің?
Ұрпақ тәрбиесі – ұлт болашағы дегенді қалай түсінесің?
Отбасындағы тәрбиенің ерекшеліктері қандай?
Ұрпақ тәрбиесіндегі отбасының алатын орны қандай?
ІҮ. РАФТ кестесін сызамыз.

 

Рөл

Аудитория

Формат

Тақырып

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *