Ақмола облысы
Целиноград ауданы №10 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі
Нурахметова
Қарлығаш
Кадырхановна
Сабақ жоспары
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні | Нурахметова
Қарлығаш Кадырхановна |
3 «а» сыныбы.
Оқушының саны 14 Әдебиеттік оқу сабағы |
Ақмола облысы
Целиноград ауданы №10 орта мектеп |
||||||
Сабақтың тақырыбы: | Көкшенің кеудесінде | ||||||||
Сілтеме | Б.И.Иманбеков, П.Қ.Жаманқұл, З. Муфтибеков
Әдебиеттік оқу I- бөлім |
||||||||
Жалпы мақсаты
|
Оқушыларға Сәбит Мұқанов жайлы мәліметтерді тыңдай отырып, жаңа мағлұматтар алуына жағдай туғызу, мәтінді ашу, мазмұнын меңгереді
Міндетітері: Оқушыларға Көкшетау туралы мәлімет алу, шығармашылыққа үйрету; Оқушылардың ойлау, сөйлеу, қиял қабілеттерін дамыту; Көкшенің және туған жерінің табиғатын аялауға тәрбиелеу.
Өзекті мәселе: оқушылардың мәдениетті тілмен нақты, дәлелді сөйлеуін қалыптастыру. |
||||||||
Оқу нәтижесі:
|
Шығармашылық жұмыстар арқылы ойлау қабілеті, толық сөйлеу, тыңдай алу, тіл байлығының артуына ықпал жасау, өз бетінше зерттеу, талдау жұмыстарына машықтанып, түйінді ой, өзіндік пікір қалыптастырады.
Мәтінмен жұмыс жасайды, мәтіндегі негізгі ойды таба біледі, ойын толық жеткізеді, толық сөйлеуге үйренеді. |
||||||||
Түйіндіидеялар
|
Топтасып жұмыс жасайды, өзара пікірлеседі, бағалай алады
Топпен бағалайды.Бірін – бірі оқыта отырып, тақырыпты толық меңгереді, ойды ашық айтады |
||||||||
Сабақбойыншамұғалімніңжазбалары: | |||||||||
мұғалімнеменайналысады.
|
Оқушыларнеменайналысады
|
||||||||
Ұйымдастырукезеңі
психологиялық сәт. Үй жұмысын тексеру (7 мин) Алтай тау жүйесі — Азия құрлығының орта тұсындағытаулыөлке. Ұзындығыбатыстаншығысқақарай 2000 км-гесозылыпжатыр. Алтай солтүстік-батыстаноңтүстік-шығысқақарай табиғишекарасыҚара Ертісөзені мен Зайсан көлі, ал батысбөлігі Сарыарқадан Қалбажотасыарқылыбөлінеді. Алтай таулары 4 мемелекеттіңшекараласқантерриторияларындаорналасқан: Қазақстан (Кенді Алтай — ШығысҚазақстанобылысы), Монғолия (МоңғолАлтайы — Баян-Өлгейаймағы, Ховдаймағы, Алтай аймағы, Увсаймағы ) Ресей (Алтай өлкесі, Алтай Республикасы), Қытай(Шыңжаң-Ұйғыраутономиялыөлкесінің Алтай аймағы). Қызығушылықтыояту Топқабөлу: Әроқушыныңотырғанорынынаалдын ала дайындалғанқағаздардысабақбасталмасбұрынжапсырыпқоямын, соларқылыоқушылар«А»-дан басталатынқалалардыалғаноқушыларбір топ, «К» мен «Қ»әріпіненбасталған топ және«Ж»әріпіненбасталғанқалааттарықолынаалғаноқушылар тез-тез топ құрайды. 1-топ. Астана 2-топ.Көкшетау 3-топ. Жамбыл
Жаңасабақ 1.АКТ-ны пайдалануәдісі 1.Ән тыңдату 2.Слайд 3.Р.Стамғазиеварқылы жазушының өмірбаянымен таныстыру
Ендеше, құрметті, оқушылар, сабақтыбастамасбұрын мен сіздергеәнші Рамазан Стамғазиевтыңорындауындамынаәнніңүзіндісінмұқияттыңдаңыздар. 2.Сыни ойлау.Зерттеушілік әңгіме Сұрақ қою арқылы ой қозғау. 1.Әнді тыңдағанда көз алдарыңа не елестеді, қандай ой туды?
Олайболса, бүгінгіөтетінсабағымыздыңтақырыбы осы өлеңніңтөңірегіндеөрбиді. Сабақтыңтақырыбы«Көкшеніңкеудесінде»депаталады. 3.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер(Слайд арқылы жазушының өмірбаянымен таныстыру) Сәбит Мұқанов (1900-1973) — қазақ әдебиетінің негізін қалаушылардың бірі, қоғам қайраткері, Қазақстанның халық жазушысы, Қазақстан Ғылым академиясының академигі. Қазіргі Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Сәбит Мұқанов атындағы ауылда туған. С.Мұқановтың «Көкшенің кеудесінде» атты мәтінімен таныс болайық.
4. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу(сыныпта тиімді оқыту және оқу әдісі бойынша) «Джигсо» әдісімен
Көкшенің табиғаты жайлы слайд көрсету Қызығушылықты ояту: Сергіту сәті: «Қалаларға саяхат»
5.Талантты және дарынды балаларды оқыту( 5 минут) Басқа оқушылар сандықшаның ішіндегі сөздіктерге топтасып түсіндірме береді де дәптерге жазып алады.
6.Оқытуды басқару және көшбасшылық Топтық жұмыс. СТО. Кластер әдісі
|
Жапсырма қағаздармен 3 топқа бөлу. Үй жұмысы „Алтай“ өлеңін 2-3 оқушы мәнерлеп оқиды.
Оқушылар өткен тақырып жайлы ойларын тиянақтайды.
Оқушыларды жылдамдыққа үйрету мақсатында тез-тез құрылған топ оқушылары қолдарын көтеріп белгі береді
Оқушылар әнді әр сөзін тиянақты тыңдай отырып, өлеңде не жайлы айтылғанын ұғынады
Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады
Р.Стамғазиевтың „Көкшетау“ әнінің шумақтарына талдау жасау „Көкшетау“ әнін тындайды
Ақынның суретін көрсету интербелсенді тақтадан
Оқушылар мәтінді үш бөлікке бөліп оқиды. Мәтінді өз топтарында оқиды, болған соң оны келесі топқа түсіндіру міндеті тұрғанын алдын ала ескертемін. Оқушылар өз топтарына оралғанда рет-ретімен оқыған бөліктерін айтып береді
«Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісін пайдаланып,топта, жұпта талдау ұйымдастыру
Оқушылар мұқият тыңдайды
Жазғандарын топтан бір оқушы қорғап түсінікті етіп айтады.
А. „Көкшенің табиғаты“жайлы шағын эссе жаз. Б. „Табиғат“ сөзінің синонимдеріне байланысты сөздерді тап В. Көкшенің сұлулығын бейнелеп суретте
Өзін-өзі және достарын бағалау парағы үлестіріледі
3 топқа тапсырма 1-топ. „Туған жер“ сөзін топтастыр 2-топ „Көкшетау“ сөзін топтастыр 3-топ „Дала“
|
||||||||
Дереккөздер және жабдықтар: Оқулық. Әдебиеттік оқулық Алматыкітап баспасы 2012ж, ғаламтор
Флипчарт,фломастер, стейкерлер үлестірмелі қағаздар, мақал – мәтел, жұмбақ
|
|||||||||
Кейінгі оқу
|
|||||||||
Сабақтыбағалау(5 минут)
Оқытуүшінбағалаужәнеоқудағыбағалау Мадақтау
|
Топтабағалау Мадақтауформативтібағалау Керібайланыс
|
||||||||
Үйге тапсырма: | С.Мұқановтың «Көкшенің кеудесінде» мәтінін оқып, мазмұнын айту
Сабақ соңындағы рефлексия
„Аманат саған Аманат!“ әуенімен сабақты аяқтау |
||||||||
Сабақбойыншаөзгертулер
|
|
||||||||
Түсіндірме күнделігі
Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды жаз | Жалпы сабақта әсер еткен не болды?
|
|
Түсіндірме күнделігі
Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды жаз | Жалпы сабақта әсер еткен не болды?
|
|
Түсіндірме күнделігі
Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды жаз | Жалпы сабақта әсер еткен не болды?
|
|
Түсіндірме күнделігі
Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды жаз | Жалпы сабақта әсер еткен не болды?
|
|
Өзін –өзібағалау
№ | Аты — жөні | қызыл | көк | қоңыр | Қара
|
|
Өзін –өзібағалау
№ | Аты — жөні | қызыл | көк | қоңыр | Қара
|
|
Өзін –өзібағалау
№ | Аты — жөні | қызыл | көк | қоңыр | Қара
|
|
Өзін –өзібағалау
№ | Аты — жөні | қызыл | көк | қоңыр | Қара
|
|
Өзін –өзібағалау
№ | Аты — жөні | қызыл | көк | қоңыр | Қара
|
|
Өзін –өзібағалау
№ | Аты — жөні | қызыл | көк | қоңыр | Қара
|
|
Өзін –өзібағалау
№ | Аты — жөні | қызыл | көк | қоңыр | Қара
|
|
«Табиғат» сөзінқандайсөздермен
байланыстыруғаболады
1.Сұлулық
2.Әдемі
3.Таза
4.Көрікті
Табиғат |
- 5.Кітап
6.Қалам
7.Нан
8.Қант
9.Шипалы
10.Қуатты
11.Нәрлі
12.Шулы