№1 мектеп-лицейі
Кадирова Акмарал
Сәбит Мұқанов. «Жылқы»
Сабақ тақырыбы: | Сәбит Мұқанов. «Жылқы» | ||||
Сілтеме | 4 сынып. Ана тілі оқулығы. | ||||
Мақсаты | Төрт түліктің бірі жылқының ерекше қасиеттерімен таныстыру, сөздік қорларын молайту, өз бетімен шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу, топтасып жұмыс жасауға дағдыландыру, оқу дағдыларын жетілдіру. | ||||
Нәтижесі | Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады. Тақырып бойынша білім алады. Оқушылар алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады.Жылқы жануарын қастерлеуге тәрбиелеу, жылқы баптау өнеріне деген сүйіспеншілігін арттыру. | ||||
Көрнекілігі | Интербелсенді тақта,оқулық, жұмыс дәптер, кластер, стикер. | ||||
Сабақтың барысы | Стикерлер арқылы топқа бөлу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. | ||||
Жаңа сабақ кезеңдері | |||||
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Модуль | ||
Кіріспе |
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
Стикерлер арқылы топтарға бөлу. |
Топқа бөлінеді. Назарларын сабаққа аударады. | Сыни трғыдан ойлау.
АКТ
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
||
Білу | Үй тапсырмасын сұрау. | -Балалар, үйге берілген тапсырманы тексеріп жіберейік. Үй тапсырмасына дайынбыз ба? | Мәтіннің мазмұнын айтады.
|
||
Түсіну | Жылқы малы туралы не білесіңдер? | Видеоролик көрсету.
-Біз не үшін осындай топтарға бөліндік? |
Жылқы малы туралы білетіндерін айтады. Әр топ өздерінің аттарын қорғайды. | ||
Қолдану | Автор жөнінде мағлұмат беру.
Жаңа мәтінді түсіндіру Сергіту сәтін өткізу «Қаражорға биі» |
Сәбит Мұқанов туралы сұрау.
Слайдтан автор жөнінде көрсету. Мәтінді бөліктерге бөліп оқыту.
Биді көрсетіп, жасатады.
|
Автор жөнінде өз білетіндерін айтады. Қосымша мағлұмат алады.
Өздері іштей мәтінді оқиды. Қаражорға биін билейді. |
||
Талдау | Кластер жасату.
І топқа: Жылқы шаруашылығының пайдасы. ІІ топқа: Жылқы малынан алынатын өнімдер. ІІІ топқа: Жылқы малына қатысты сөздер. ІV топқа: Жылқы малының қасиеттері |
Бағыт береді.
|
Берілген тақырыптар бойынша қорғап шығады. | ||
Сөздік жұмысы | Түсініксіз сөздерді оқып, түсіндіреді.
Қос- шөп шабу, егін салу, егін жинау,жылқыны қысқы отарда бағу кезінде көшіп- қонуға ыңғайлы, тігуі, жығуы оңай баспана. |
Дәптерлеріне жазады | |||
Жинақтау | Арғымақ тобы: Жылқыдан алынатын өнімдер
Сәйгүлік тобы:Жылқыға қатысты сөздер Тұлпар тобы:Жылқының қасиеттері |
Сұрақтарға жауап алады.(Мозайка тәсілі арқылы).
|
Сұрақтарға жауап береді | ||
Бағалау | Топтық бағалау.
|
Топтарға бір-бірін бағалату.
Топ бір-бірін «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалатады. Мұғалім бағалайды. |
Топ басшылары бағалайды.
Стикерге жазып, жапсырады. |
||