Басы » Бастауыш сыныптар » Ақселеу Сейдімбек «Әйел – Ана»

Ақселеу Сейдімбек «Әйел – Ана»

аналарАлматы облысы
Райымбек ауданы
№2 Кеген орта мектебі
Сейтқожаева Айман Тұрсынәліқызы
Ақселеу Сейдімбек. «Әйел – Ана»

 Пәні. Сыныбы.  Ана тілі. 4-сынып.
Сабақтың тақырыбы
 Ақселеу Сейдімбек. «Әйел – Ана»

 

Сілтеме Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Мақсаты 1.  Оқушыға  ертегінің айтар ойын ашу.2.  Мәтінмен жұмыс жасата отырып сыни тұрғыдан ойлауға икемдеу. Адам өміріндегі ананың рөлі жайлы ойларын тыңдай отырып, сөйеу дағдыларын жетілдіру.

3.  Ананы сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже Бала сын тұрғысынан ойлауға, ойын еркін жеткізуге, ананың құдіретін тануға, сұраққа толық жауап беруге, ынтымақтастық атмосферасының құрылуына.
Дереккөздері мен жабдықтар Оқулық, суреттер, оқу құрал-жабдықтары, слайд.
Түрі Жаңа  сабақ.
Әдіс-тәсілдері Диалог,зерттеу,талдау, талқылау. 
Сабақтың барысы 

 

 

 

 

 

 Мұғалім әрекеті  Оқушы әрекеті  

 

Ынтымақтастық атмосферасын құру.

 

Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысуларын түгендеу.   

 

 

Ой шақыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мақал-мәтелдер:

1. Әйелдің пірі — еркек.
Еркек — үйдің егесі,
Әйел — үйдің шегесі

2. Баланың білегі ауырса ананың жүрегі ауырады.

3. Әжемді тыңдағаным –

Өзімді танығаным.

 

 

Мақал-мәтелді талдайды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашады.

 

 

 

 

Диалог әдісін қолдану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мағынаны мазмұндау

 

 

 

 

 

 

Мәтінді оқу, оқиғаның барысы өзгерер кезде оқушыға жалғастырту.

 

Мәтінмен жұмыс:

Күншуақ елін тұтқынға алған жау оларға не істемек болды?

 

Ер-азаматтарды аман алып қалу үшін Әйел-Ана қандай тапқырлық жасады?

 

Автор ертегі арқылы бізге қандай ақыл, өнеге бермекші болып отыр?

 

1.Елшінің айтқан сөзін тауып, нақышына келтіріп орында.

 

2. Ертегідегі Әйел-Ананың сөзін тауып оқы.

 

Оқушы ертегіні өз қалауымен, қиялымен өрбітеді. Сын тұрғысынан ойлауға икемдеу.

 

 

АКТ – ны пайдалану.

 

Диалог әдісін қолдану.

 

Ой қорыту.

( рефлексия)

Синквейн әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ана.

1.Зат есім, зат есім

2.Сын есім, сын есім

3.Етістік, етістік, етістік

4.Сөйлем ______  ______     _______     ________     _____ .

5. Синонимдер:

 

Өз білімін сын тұрғысынын бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау 

 

Өзін және бір-бірін бағалайды. Жас ерекшелігін ескеру.
Кейінгі жоспар  Түсініп оқу, 3-тапсырманы орындау.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *