Алматы облысы
Райымбек ауданы
№2 Кеген орта мектебі
Сейтқожаева Айман Тұрсынәліқызы
Ақселеу Сейдімбек. «Әйел – Ана»
Пәні. Сыныбы. | Ана тілі. 4-сынып. | |||
Сабақтың тақырыбы |
|
|||
Сілтеме | Мұғалімге арналған нұсқаулық. | |||
Мақсаты | 1. Оқушыға ертегінің айтар ойын ашу.2. Мәтінмен жұмыс жасата отырып сыни тұрғыдан ойлауға икемдеу. Адам өміріндегі ананың рөлі жайлы ойларын тыңдай отырып, сөйеу дағдыларын жетілдіру.
3. Ананы сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу. |
|||
Күтілетін нәтиже | Бала сын тұрғысынан ойлауға, ойын еркін жеткізуге, ананың құдіретін тануға, сұраққа толық жауап беруге, ынтымақтастық атмосферасының құрылуына. | |||
Дереккөздері мен жабдықтар | Оқулық, суреттер, оқу құрал-жабдықтары, слайд. | |||
Түрі | Жаңа сабақ. | |||
Әдіс-тәсілдері | Диалог,зерттеу,талдау, талқылау. | |||
Сабақтың барысы
|
Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Ынтымақтастық атмосферасын құру.
|
|
Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысуларын түгендеу. |
|
|||
Ой шақыру
|
Мақал-мәтелдер:
1. Әйелдің пірі — еркек. 2. Баланың білегі ауырса ананың жүрегі ауырады. 3. Әжемді тыңдағаным – Өзімді танығаным.
|
Мақал-мәтелді талдайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашады.
|
Диалог әдісін қолдану
|
|
Мағынаны мазмұндау
|
Мәтінді оқу, оқиғаның барысы өзгерер кезде оқушыға жалғастырту.
Мәтінмен жұмыс: Күншуақ елін тұтқынға алған жау оларға не істемек болды?
Ер-азаматтарды аман алып қалу үшін Әйел-Ана қандай тапқырлық жасады?
Автор ертегі арқылы бізге қандай ақыл, өнеге бермекші болып отыр?
1.Елшінің айтқан сөзін тауып, нақышына келтіріп орында.
2. Ертегідегі Әйел-Ананың сөзін тауып оқы.
|
Оқушы ертегіні өз қалауымен, қиялымен өрбітеді. | Сын тұрғысынан ойлауға икемдеу.
АКТ – ны пайдалану.
Диалог әдісін қолдану.
|
|
Ой қорыту.
( рефлексия) Синквейн әдісі
|
Ана.
1.Зат есім, зат есім 2.Сын есім, сын есім 3.Етістік, етістік, етістік 4.Сөйлем ______ ______ _______ ________ _____ . 5. Синонимдер:
|
Өз білімін сын тұрғысынын бағалау.
|
||
Бағалау
|
Өзін және бір-бірін бағалайды. | Жас ерекшелігін ескеру. | ||
Кейінгі жоспар | Түсініп оқу, 3-тапсырманы орындау. |