Басы » Бастауыш сыныптар » 7 санының құрамы

7 санының құрамы

                 Ерғали Бахыт Кәрімқызы
Бастауыш сынып мұғалімі
ЖББ М. Мирманов орта мектебі
БҚО Жаңақала ауданы Бірлік ауылы

Сабақтың  тақырыбы:  7 санының құрамы.

Сабақтың мақсаты:  Оқушылардың   7 саны туралы білімдерін қалыптастыру, 7-нің  мұсылман елдерінде қасиетті  саналатыны  туралы  түсінік беру. Оқушылардың  байқағыштық  қабілетін  дамыту, танымдық  ойындар  ойнату  арқылы  ойлау, есептеу  дағдыларын  қалыптастыру. Білімге  деген  құштарлықтарын  арттыру, ынтымаққа   тәрбиелеу.

Көрнекілігі:  7 санына байланысты кестелер, моншақтың , доптың  суреттері.                                                                                                                      Түрі: ойын  сабақ                                                                                                                                                                    Әдісі: көрнекілік .                                                                                                                                                                                                        Сабақтың  барысы.

l.  Ұйымдастыру  кезеңі.                                                                                                                                                                          1) Оқушылардың  назарын сабаққа  аудару.                                                                                                                             2) Үй  тапсырмасын  тексеру.                                                                                                                                                              ll .Жаңа  материалға  дайындық .                                                                                                                                       –Кеше біз  қандай  санмен  таныстық?                                                                                                                                  — 7 санымен .                                                                                                                                                                                      – 7 санымен қатар жеті ұғымымен  де  танысып  едік.                                                                                                        – Жеті  күн, жеті  ата,  жеті  жұт  т.б.                                                                                                                                                                                                           –Осы аталған  ұғымдарды  кім  жеке-жеке  атап береді?                                                                                                                            Жеті  күн:                                                                                                                                                                                                Бүгін, ертең ,бүрсігүні ,арғы  күні, ауыр күн, соңғы күн, азына.                                                                                    Дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі.                                                                                                                                                  Жеті  ата:                                                                                                                                                                                                                 Бала, әке, ата, арғы  ата, баба, түп ата, тек ата.                                                                                                                   Жеті жұт:                                                                                                                                                                            Құрғақшылық ,  жұт, өрт, оба, соғыс, топан су, зілзала.                                                                                                         3) Сандар  қатарын  тура және кері  сана.                                                                                                                    0,1,2,3,4,5,6,7…         7,6,5,4,3,2,1,0                                                                                                                                                              4) 6,5,4,3,2  сандарының  құрамын  қайталау.                                                                                                                   lll .  7 санының  құрамын  түсіндіру.                                                                                                                                    Кәне, балалар  жұмбақ  шешейік?                                                                                                                                Салтанат  болса  бесте,                                                                                                                                                Бақытжан болса екіде,                                                                                                                                                                                                          Екеуін  қоссаң  шырағым,                                                                                                                                                                              Сәулеттің  жасы шығады.                                                                                                                                                                    Осы  жұмбақтан  өрнек  құрастырамыз.  5+2=7  өрнектің  мәні.                                                                                           Яғни, 7 саны 5 пен 2-нің  қосындысы.                                                                                                                                          IV.  Сергіту  сәті.                                                                                                                                                                                   Жалғыз  саусақ тіпті  де,                                                                                                                                                        Ұстай  алмас  жіпті де.                                                                                                                                                            Екі  саусақ  бірікті:                                                                                                                                                                    Ине  қолға  ілікті.                                                                                                                                                                         Үш  саусағым  орамды,                                                                                                                                      Жүгіртеді қаламды.                                                                                                                                                                  Өнерлі  екен  он  саусақ:                                                                                                                                                                 Қала  салсақ , жол салсақ .                                                                                                                                                                    V. Оқулықпен  жұмыс.                                                                                                                                                                   1-тапсырма. Моншақтарды  түстеріне  қарай  ажыратып  санау  арқылы  мәні  7 болатын теңдіктер құрастыру. Қосылғыштардың  орнын  ауыстырып  айтуға  да  болады.

 

 

Жұмыс  дәптеріне  6, 7 сандарын  әдемі  етіп  жазу.                                                                                                                   2-тапсырма. Доптарды  санай  отырып  теңсіздіктер  құрастыру.

4  > 3            4>2     7>6

3 < 4             2<4     6<7

3-тапсырма. «Жеміс  жинау» ойыны арқылы  теңдіктер  құрастыру.

       7-2=5                                    5+2=7

4-тапсырма. Сандар құрамын анықтау.

     7                                7                                7   


 

5-тапсырма. Оқушылар өз бетімен дәптерге орындайды.

6-тапсырма. Сандар қатарын жалғастыр.

Оқушылардың байқағыштығын анықтауға болады.

                             

VI. Сабақты қорытындылау.

«Орныңды тап» ойыны жүргізіледі 0,1,2,3,4,5,6,7 топшамалардағы сандарды оқушыларға үлестіріп беру ретімен өсу және кему ретімен жүргізіледі.

7=1+6          7=0+7          7=3+4

7-нің құамын осылайша теңдіктер түріне келтіру көзделді.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *