Басы » Бастауыш сыныптар » Б.Исаев «Күріш туралы сыр»

Б.Исаев «Күріш туралы сыр»

Астрахан №1 орта мектебі

Б.Исаев «Күріш туралы сыр»

Олжабек Сайран

Сабақтың тақырыбы

күні уақыты

сынып

уақыты

Күріш туралы сыр

Базарбай Исаев

04.12.2013

Сабақ ұзақтығы 45 минут

4 «ә»

Оқушылар саны

 
      Тренинг өткізу: Сабақ басында  шаттық шеңберде оқушылар видио роликтағы қимылдарды қайталайды.

Топқа бөлу. Әр түрлі дақылдардың суреттері арқылы 3 топқа бөлу.

2 минут
 

Үй тапсырмасын сұрау, өткен тақырыпты қорытындылау:

3 минут
3)        Сабақтың мақсаты:  Базарбай Исаев өмірі мен шығармашылығын, Күріш туралы сыр әігімесінің  мазмұнын толық игеру,мағынасын ашу..

Міндеттері: Әр алуан міндеттерді шешу үшін,  өзіндік ой айтуға дағдыландыру.

 

 
Ресурстар: Интерактивтік тақта, флипчарт, стикерлер, суреттер, маркерлер, фламастерлер,  
4)      Қызығушылығын ояту Тренинг арқылы, ребус шешу, сұрақ-жауап, топпен жұмыс барысында, флипчарт салу,жұлдызшалар мен смайликтер арқылы бағалау.

Ребус шешу

2 минут
5)     Мағынаны тану:

 

ББҮ кестесін толтыру.

Білемін кестесін толтыру: Күріш,диқан сөздерін топтастыру.

Білгім келеді кестесін толтыру: оқушылар жауыбы.

Б.Исаев өмірі мен шығармашылығы бойынша слайд арқылы  қысқаша  мәлімет беру. (Дарынды оқушы)

Күріш туралы мәлімет (Дарынды оқушы)

Мәтінмен жұмыс: тізбек әдісімен оқыту

Ойлаудыі алты қалпағы әдісі арқылы мәтінді талдау.)

 
 6)   Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті  
7) Бағалау

Әр топқа бағалау сайликтерін таратамын

Бағалау жұлдызшаларын

а) Смайлик арқылы бағалау

б) Кері байланыс

 
     
а). Б.Исаевтің өмірі мен шығармашылығы бойынша слайд арқылы  қысқаша  мәлімет беру.

б)  Күріш туралы мәлімет

Дарынды оқушылардың таныстырылымы 5 мин

 

 

 

 

1-тапсырма:

Топтастыру стратегиясы:

Күріш,диқан сөзін топтастыру.

Жеке,жұп,топ.

Мәлімет жазады.

Топтар бір-бірін толықтырады..

5минут
2-тапсырма: мәтінмен жұмыс

Мәтінді тізбек әдісімен оқу

Әр топ бөлімді ұсынылған жоспар бойынша оқып, мазмұнын түсінеді.

Пікір алмасады

Түсіндіреді

Өзіндік ой айтады

 

Түсініксіз сөздердің мағынасын ашу.

Мақалдардың мағынасын аш

Сөйлем құрастыр

6 топқа бөлу

10 минут
Сұрақтар қою:

Мәтін ұнадыма?

Не туралы екен?

Қандай кейіпкерлер бар?

Сөздік  жұмыс:
Мәтіннен мақал-мәтелдерді тап

 

Мәтіннен біріккен сөздерді тап

 

Сергіту сәті: көбелектер мен гүлдер ойынын ойнау

3-тапсырма: топпен жұмыс.

Ойлаудың алты қалпағы әдісі арқылы мәтінді мазмұнына талдау.

1-Топ  Ақ қалпақ(мәтіннің тек жақсы жақтарын қарастырады)

2-топ Қара қалпақ (әңгімедегі жағымсыз оқиға неден болды, мәтіннің жағымсыз жақтарын қарастырады)

3-топ  Сары қалпақ (кейіпкердің орнында болсаң сен не істер едің? Кейіпкерге мінездеме бер)

4-топ Көк қалпақ (әңгіменің өмірлік сабақ болатын жаман жағы мен жақсы жағын атап көрсету керек)

5-топ Қызыл қалпақ (Автор әңгімедегі кейіпкерлер арқылы бізді неге,қандай болуға тәрбиелеп жатыр)

6-топ Жасыл қалпақ (болған жайды суреттеп,сурет салу керек)

 

 

Жаңа сабақ бойынша ойларын жинақтап, қорытындылау.

Топтар бір-бірінің жауаптарын тыңдайды,толықтырады.

Әр түрлі смайликтер арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

10  минут
4 тапсырма:

1-топ Күріштің пайдасы қандай? Күріштен қандай тағамдар жасалады?

2-топ Кейіпкерге хат жаз

 

  5 минут
8)          бағалау, кері байланыс

Стикерлер таратып, оқушыларға кері байланыс жасауды ұсынады

Флипчарттарға кері байланыс  жасайды

Бағалау парағын толтырады

2 минут
9)        Қорытындылау.

Үйрендім,білдім кестесін толтыру.

Үй жұмысы:

Мақсұт Нұрылдаев туралы мәлімет жина

Әңгімені сахналау.

 

Бағалау (оқушылардың жинаған жұлдызшалары арқылы)

 

Оқушылар сабақта не үйренгендерін жазады.

 

Бағалау критерийлері:

5-4 жұлдызша    5 баға

4-3 жұлдызша    4 баға

2 жұлдызшадан төмен     3 баға

 

3минут
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *