Астрахан №1 орта мектебі
Б.Исаев «Күріш туралы сыр»
Олжабек Сайран
Сабақтың тақырыбы |
күні уақыты |
сынып |
уақыты |
Күріш туралы сыр Базарбай Исаев |
04.12.2013 Сабақ ұзақтығы 45 минут |
4 «ә» Оқушылар саны |
|
Тренинг өткізу: Сабақ басында шаттық шеңберде оқушылар видио роликтағы қимылдарды қайталайды.
Топқа бөлу. Әр түрлі дақылдардың суреттері арқылы 3 топқа бөлу. |
2 минут | ||
Үй тапсырмасын сұрау, өткен тақырыпты қорытындылау: |
3 минут | ||
3) Сабақтың мақсаты: Базарбай Исаев өмірі мен шығармашылығын, Күріш туралы сыр әігімесінің мазмұнын толық игеру,мағынасын ашу..
Міндеттері: Әр алуан міндеттерді шешу үшін, өзіндік ой айтуға дағдыландыру.
|
|||
Ресурстар: Интерактивтік тақта, флипчарт, стикерлер, суреттер, маркерлер, фламастерлер, | |||
4) Қызығушылығын ояту | Тренинг арқылы, ребус шешу, сұрақ-жауап, топпен жұмыс барысында, флипчарт салу,жұлдызшалар мен смайликтер арқылы бағалау.
Ребус шешу |
2 минут | |
5) Мағынаны тану:
|
ББҮ кестесін толтыру.
Білемін кестесін толтыру: Күріш,диқан сөздерін топтастыру. Білгім келеді кестесін толтыру: оқушылар жауыбы. Б.Исаев өмірі мен шығармашылығы бойынша слайд арқылы қысқаша мәлімет беру. (Дарынды оқушы) Күріш туралы мәлімет (Дарынды оқушы) Мәтінмен жұмыс: тізбек әдісімен оқыту Ойлаудыі алты қалпағы әдісі арқылы мәтінді талдау.) |
||
6) Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
7) Бағалау
Әр топқа бағалау сайликтерін таратамын Бағалау жұлдызшаларын |
а) Смайлик арқылы бағалау
б) Кері байланыс |
||
а). Б.Исаевтің өмірі мен шығармашылығы бойынша слайд арқылы қысқаша мәлімет беру.
б) Күріш туралы мәлімет |
Дарынды оқушылардың таныстырылымы | 5 мин
|
|
1-тапсырма:
Топтастыру стратегиясы: Күріш,диқан сөзін топтастыру. Жеке,жұп,топ. |
Мәлімет жазады.
Топтар бір-бірін толықтырады.. |
5минут | |
2-тапсырма: мәтінмен жұмыс
Мәтінді тізбек әдісімен оқу |
Әр топ бөлімді ұсынылған жоспар бойынша оқып, мазмұнын түсінеді.
Пікір алмасады Түсіндіреді Өзіндік ой айтады
Түсініксіз сөздердің мағынасын ашу. Мақалдардың мағынасын аш Сөйлем құрастыр 6 топқа бөлу |
10 минут | |
Сұрақтар қою:
Мәтін ұнадыма? Не туралы екен? Қандай кейіпкерлер бар? |
|||
Сөздік жұмыс: | |||
Мәтіннен мақал-мәтелдерді тап
Мәтіннен біріккен сөздерді тап
Сергіту сәті: көбелектер мен гүлдер ойынын ойнау |
|||
3-тапсырма: топпен жұмыс.
Ойлаудың алты қалпағы әдісі арқылы мәтінді мазмұнына талдау. 1-Топ Ақ қалпақ(мәтіннің тек жақсы жақтарын қарастырады) 2-топ Қара қалпақ (әңгімедегі жағымсыз оқиға неден болды, мәтіннің жағымсыз жақтарын қарастырады) 3-топ Сары қалпақ (кейіпкердің орнында болсаң сен не істер едің? Кейіпкерге мінездеме бер) 4-топ Көк қалпақ (әңгіменің өмірлік сабақ болатын жаман жағы мен жақсы жағын атап көрсету керек) 5-топ Қызыл қалпақ (Автор әңгімедегі кейіпкерлер арқылы бізді неге,қандай болуға тәрбиелеп жатыр) 6-топ Жасыл қалпақ (болған жайды суреттеп,сурет салу керек) |
Жаңа сабақ бойынша ойларын жинақтап, қорытындылау. Топтар бір-бірінің жауаптарын тыңдайды,толықтырады. Әр түрлі смайликтер арқылы топтар бір-бірін бағалайды. |
10 минут | |
4 тапсырма:
1-топ Күріштің пайдасы қандай? Күріштен қандай тағамдар жасалады? 2-топ Кейіпкерге хат жаз
|
5 минут | ||
8) бағалау, кері байланыс
Стикерлер таратып, оқушыларға кері байланыс жасауды ұсынады |
Флипчарттарға кері байланыс жасайды
Бағалау парағын толтырады |
2 минут | |
9) Қорытындылау.
Үйрендім,білдім кестесін толтыру. Үй жұмысы: Мақсұт Нұрылдаев туралы мәлімет жина Әңгімені сахналау.
Бағалау (оқушылардың жинаған жұлдызшалары арқылы) |
Оқушылар сабақта не үйренгендерін жазады.
Бағалау критерийлері: 5-4 жұлдызша 5 баға 4-3 жұлдызша 4 баға 2 жұлдызшадан төмен 3 баға
|
3минут |