Арал ауданы
Сексеуіл кенті
№177 орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Айдаралиева Ләззат
Сабақтың атауы: |
Құстар айтысы (Үнді ертегісі) |
|
Сілтеме: | Жоспар, 3 сынып оқулығы, слайд, бастауыш сыныпта оқыту журналы, әдістемесі, энциклопедия, әдістемелік кітапшалар, топтамалар, ғаламтор. | |
Жалпы мақсаты: | ü Оқушылардың құстар және олардың тіршілігі туралы білімдерін кеңейте отырып, құстардың адам өміріндегі маңызды рөл атқаратындығын ұғындыру.
ü Оқушыларды табиғатты қорғауға аялап күтуге, бірлікке, ынтымаққа, ауызбіршілікке, өзара бірлесе жұмыс жасауға тәрбиелеу. ü Оқушылардың белсенділігін, қызығушылығын, сөздік қорын, тіл байлығын, сөйлеу және актерлік шеберлікке бейімдеу. |
|
Күтілетін нәтиже: |
|
|
Міндеттері: | ü Ертегінің негізгі ойын түсініп, қорытынды жасайды;
ü Топқа бөлініп, өзара пікір алмасады, қорғайды; |
|
Тапсырмалар: | Топтық, жұптық, ұжымдық. | |
Сабақтың барысы: | — Ұйымдастыру кезеңі;
— Психологиялық дайындық; Әрбір адам — туысым, досым, жұрағат, Әрбір сабақ — үйрену, ұғу, ұлағат. Әрбір ісің — тірлік, тірек, адамдық, Әрбір сөзің — шындық, бірлік, адалдық. |
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Қызығушылығын ояту: | Сыныпты топқа бөлу (жыл мезгілдері бойынша), топ ережесін еске түсіру. | Әр оқушы өзіне тиісті орынға отырады, топ басшысын сайлайды. |
Үй жұмысын тексеру: | «Кешегі күн» тақырыбына әңгіме жүргізу
(І топ — «Әке мен бала» ІІ топ — «Әкенің шеберлігі» ІІІ топ — «Жаз» ІҮ топ — «Әнге құштарлық») |
Әр топтан бір-бір оқушы шығып, бөлімдер бойынша түсінік айтады. Топ топты өзара бағалайды. |
Жалпы сұрақ — «Әкенің тәлімі» — деген сөзді қалай түсінесіңдер?
«Әннің құдіреті» — деген не? |
Шапшаң жауап беру. | |
Жаңа сабақ: | 1. Картадан Үндістанды көрсетіп, қысқаша түсінік беру.
2. Бүгінгі сабақта үндінің «Құстар айтысы» ертегісімен танысатындығын хабарлау және ертегіні мазмұндау. 3. Ертегі кейіпкерлерімен жұмыс 4. Құстарды жіктеу. |
Оқушылар мұқият тыңдайды |
Оқулықпен жұмыс: | Ертегіні тізбектей оқу. Әр топ бір-бірін бас бармақпен бағалайды | |
Сөздікпен жұмыс: | Тақтада көрсетілген сөздерге мағлұмат беру. | |
Сергіту сәті |
||
Топпен жұмыс: | І топ – “Ынтымақ”
ІІ топ – “Алауыздық” ІІІ топ – Тордағы құстар ІҮ – Құстардың пайдасы (Әр топ тапсырмалары тақтада көрсетіледі) |
Әр топ оқушылары берілген тақырып бойынша постерге бейнелейді.Өзара топта бағдаршам арқылы бағалау |
Сахналық қойылым: | Оқушылар ертегі кейіпкерлерін сомдайды. | |
Қорытынды: | Бейнефильм көрсету | Бейнефильмде көрсетілген құстарды есте сақтай отырып, дәптерге түсіру |
Үйге тапсырма: | І топ – Құстар туралы жұмбақ
ІІ топ – Құстар туралы мақал-мәтелдер ІІІ топ – Бірлік туралы мақал-мәтелдер ІҮ топ – “Құстар-біздің досымыз” шығарма |
Тақтада берілген тақырыпты әр топ оқушылары күнделіктеріне жазады |
Оқушыларды бағалау | Журналға жиынтық баға қою | Топ басшысы бағалайды. |
Рефлексия | Оқушыларға стикерлер таратылады |
Оқушылар ҰНАДЫ, ҰНАМАДЫ, СҰРАҚ жазады |