Басы » Бастауыш сыныптар » Ө.Тұрманжановтың «Малсақ бала» өлең

Ө.Тұрманжановтың «Малсақ бала» өлең

Қызылорда облысы

Арал ауданы

Сексеуіл кенті

№177 орта мектебінің

бастауыш сынып мұғалімі

Айдаралшиева Ләззат

Сабақтың атауы:

Ө.Тұрманжановтың «Малсақ бала» өлеңі

Сілтеме: Жоспар, 3 сынып оқулығы, слайд, бастауыш сыныпта оқыту журналы, әдістемесі, энциклопедия, әдістемелік кітапшалар, топтамалар, ғаламтор.
Жалпы мақсаты: ü Оқушылардың Ө.Тұрманжанов туралы білімдерін кеңейте отырып, «Малсақ бала» өлеңінің идеясы мен мазмұнын ашу және сауатты оқуға бейімдеу.

ü Балалардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту, шығармашылықпен жұмыс істеуге, өз ойларын ірікпей айтып, дәлелді сөйлей білуге үйрету және сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, актерлік шеберлікке бейімдеу

ü Оқушыларды қазақтың ұлттық кәсібі төрт түліктің  күтімі мен олардың атауларын білуге үйрету және оларды еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:
  • Ø Оқушылар төр түлік мал туралы мағлұмат алады;
  • Ø Олардың жасына қарай атауларын үйренеді;
  • Ø Сабақ барысында оқушылар сөйлеу, сахналау арқылы  сөйлеу және актерлік шеберлікке бейімделеді.
Міндеттері: ü Өлеңнің негізгі ойын түсініп, қорытынды жасайды;

ü Топқа бөлініп, өзара пікір алмасады, қорғайды;

Тапсырмалар: Топтық, жұптық, ұжымдық.
Сабақтың барысы: — Ұйымдастыру кезеңі;

— Психологиялық дайындық;

Әрбір адам — туысым, досым, жұрағат,

Әрбір сабақ — үйрену, ұғу, ұлағат.

Әрбір ісің — тірлік, тірек, адамдық,

Әрбір сөзің — шындық, бірлік, адалдық.

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Қызығушылығын ояту: Сыныпты топқа бөлу (төрт түлік пірлері бойынша), топ ережесін еске түсіру. Әр оқушы өзіне тиісті орынға отырады, топ басшысын сайлайды.
Үй жұмысын тексеру: «Кешегі күн» тақырыбына әңгіме жүргізу

(І топ — С.Сейфуллин “Дала” өлеңі

ІІ топ — Ғ.Мүсірепов туралы мағлұмат

ІІІ топ — “Көлде“ мәтіні

ІҮ топ — Сурет бойынша әңгіме

Әр топтан бір-бір оқушы шығып, бөлімдер бойынша түсінік айтады. Топ топты өзара бағалайды.
Жалпы сұрақ

  1. Аққу қандай құс?
  2. Қазақстандағы өзен-көлдер
Шапшаң жауап беру.
Жаңа сабақ: 1. Төрт түлік туралы мағлұмат

2. Бүгінгі сабақта Ө.Тұрманжановтың «Малсақ бала» өлеңімен танысатындығын хабарлау.

3. Автор туралы мағлұмат беру.

4. Өлеңді оқу.

Оқушылар мұқият тыңдайды
Оқулықпен жұмыс:  
  1. Өлеңді мәнерлеп оқиды.
  2. Өлеңді тізбектеп оқиды.
  3. Өлеңді рөлге бөліп оқиды.

Әр топ бір-бірін бас бармақпен бағалайды

Сұрақ-жауап Сұрақтар қою Жауап беру

Сергіту сәті

Тақтамен жұмыс: Тақтаға қойдың суретін шығару. Қойды сипаттау және оның пайдасын жазу

Топпен жұмыс

Сөздікпен жұмыс (І топ): Тақтаға өлеңде кездескен жаңа сөздерді шығару Тақтада көрсетілген сөздердің орысша мағынасын табу
“Мың бір мақал” ойыны (ІІ, ІІІ топтар)   Бір оқушы мақалды бастайды екіншісі жалғасын табады.
Тыйым сөздер (ІҮ топ)   Оқушылар төрт түлікке байланысты тыйым сөздер айтады.
Сахналық қойылым:   Оқушылар өлең кейіпкерлерін сомдайды.
Қой туралы әңгіме Қойға қатысты қазақ даналығын айту Тыңдау, ой түю
Постермен жұмыс: Қадағалау, бағыттау Тақырыпқа байланысты бейнелеу
Сабақты қорыту: Бұл сабақтан қандай ой түйдік? Оқушылардың жауабы
Үйге тапсырма: І топ – Қой, ешкі атауларын жазу

ІІ топ – Қой туралы эссе жазу

ІІІ топ – Қой туралы өлең шығару

ІҮ топ – қой туралы жұмбақтар жазу

Күнделіктеріне жазып алу
Оқушыларды бағалау Журналға жиынтық баға қою Топ басшысы бағалайды.
Рефлексия Оқушыларға стикерлер таратылады Оқушылар ҰНАДЫ, ҰНАМАДЫ, СҰРАҚ жазады
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *