Басы » Бала бақша » Қанша-сонша

Қанша-сонша

kanshaШығыс  Қазақстан облысы
Семей қаласы  № 8 Балбөбек ясли-бақшасы
Жилкибаева Куралай  Оразбаевна
Ортаңғы  тобында  ұйымдастырылған  оқу  іс-әрекетінің  технологиялық  картасы
Білім беру саласы:   Таным
Бөлімдер:   ҚМҰҚ
Тақырыбы:  «Қанша-сонша»
Мақсаты:   Балалардың танымдық қасиеттерін дамыту, салыстыра білуге машықтау. Қанша –сонша, үлкен-кіші, жуан -жіңішке ұғымдарын қайталау, және еске түсіру арқылы ұғымдарын бекіту. Уақытты бағдарлауға және тура кері санауды, жыл бойы алған білімдерін бекіту.
Сөздік  жұмыс:  қанша- сонша, үлкен –кіші.

Билингвальді компонент:  сонша-столько, қанша-сколько-how mucth, үлкен-большой-big.

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті
Ынталандыру оятушы І  Ұйымдастыру кезен

Қане қане тұрайық,

Үлкен шеңбер құрайық.

Оң жақтағы көршіге,

Сол жақтағы көршіге.

Күлімсіреп қарайық.

Балалар айтып қимылын жасайды.
Ұйымдастырушы-ізденуші

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Балалар,

-Қазір жылдың қай мезгілі?

-Көктем айларын атап беріңдер?

-Қазір қай ай?

 

Тосын сәт:

Қонаққа кім келді?

Балалар, бізге мына көліктер  қонаққа  келді

Сәлеметсіңдерме!

Бұлар қандай көлік?

Айырмашылықтары бар ма?

Тағы қандай айырмашылығы бар?

Дұрыс олар жүк тасығысы келеді екен көкеністер, жемістерді дүкендерге жеткізгенді жақсы көреді екен

Ал жемістер мен көкеністер аюдың қолында аю бізге беремекен?

Сәлеметсіңбе аю!

Сендер мына тапсырманы орындаңдар сонда берем.

Олай болса

1: пішіндерді ата

Мынау қандай пішін

Ол неге ұқсас?

Түсі қандай?

Осы пішіндерден не құрауға болады?

Зымыранның қай бөлшегіне ұқсас?

Мынау қандай пішін?  ….

Ол қай бөлшегі

Енді қараңдар не пайда болды?

Жақсы бұл тапсырманы орындадық

Енді үлкен жүк көлікке бір бүлдірген салайық

2. Мына жерде сандар шашылып қалыпты оларды ретімен қойып көрейік.

Тура және кері санаңдар

Жақсы кіші жүк көлігіне бір бүлдірген салайық.

Сергіту  сәті:

Қорбаңдаған аюдың,

Құлпынайы көп екен.

Теріп, теріп алайық,

Қалтамызға салайық.

3. уақытты бағдарлау  мына суретке қарап қай уақыт екенін айтайық.  Сендер қай уақытта балабақшаға келесіңдер?

Яғни таңертең

Қай уақытта далаға ойнауға шығамыз?

Қай уқытта үйге қайтасыңдар?

Қай уақытта ұйықтаймыз?

4. Жуан –жіңішке балалар сендердің қолдарыңдағы не?

Ол жолақшалардың қандай айырмашылығы бар?

Тағы

 

Д/О: Құрақ құрау.

Үстел басына келіп мына құрақты құраңдар әрқайсысын пішініне байланысты құрамыз

Тамаша балалар сендер тапсырманы орындадыңдар

Енді мына жүк көліктерінде қанша жеміс көкеніс бар екен санайық балалар үлкен жүк көлікте  қанша болса, кіші жүк көлікте сонша болу қажет.

Жақсы балар көліктерге  аттану қажет олай болса

Сауболыңдар балалар!

Қонаққа нелер келді?

Б: Жүк көлігі сендерге өте риза рахмет дейді!

Б:    жауап  беріп,

Көктем мезгілі

Наурыз,сәуір, мамыр

 

 

 

 

Сәлеметсізбе!

жүк көлігі

үлкен, кіші

биік аласа

 

 

 

 

 

Сәлеметсізбе!

 

 

 

 

Тіктөртбұрыш есікке              сары                  үй, зымыран                        қабырғасына үшбұрыш       басы        зымыран

 

 

  1. 1. 2. 3. 4. 5.

 

 

 

 

 

Ұйқыдан оянғанда

Түскі уақытта Кешке               түнде

 

Жолақша    Түстері әртүрлі Сары жуан қызыл жіңішке

 

 

 

 

 

Б: санайды

 

Сауболыңыз

Жүк көліктері

Рефлексивті түзетуші.

 

-Мақтап, мадақтау Балалар қуанады.

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек:  табиғат құбылыстары  туралы білуі керек.

Нені  игерді:  ұйымдастырылған  оқу іс-әрекетіне  деген  ынта-ықыластары болуы керек

Нені  біледі: толық жауап беруді

Өзіндік сараптама.

Тақырыбы: «Қортынды»

Топ:    №11 «Балдәурен»

Күні:  04.04.14ж.

Басталуы:  10.10

Мақсаты:   Балалардың танымдық қасиеттерін дамыту салыстыра білуге машықтау.   Қанша –сонша, үлкен-кіші, жуан -жіңішке ұғымдарын қайталау, және еске түсіру арқылы ұғымдарын бекіту. Уақытты бағдарлауға және тура кері санауды, жыл бойы алған білімдерін бекіту.

Тізімі: 28

Қатысқаны: 26

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті жылулық шеңбермен басталып, тосын сәтпен жалғасты.  Тілдерін дамыту мақсатымен балалаларға жыл мезгіліне арналған өлең, тақпақтарын жаттаттым.  Пішіндерді дұрыс   атап шықты, түстері қандай,   пішіндерден зымыран құрастырды  тапсырманы орындау арқылы білімдерінің дәлелі. Балалар жақсы қызығушылықпен қатысты. Ұйымдастырылған оқу іс -әрекетінде ойын  тәсілін  қолдана отырып, балалардың қызығушылығын арттырдым.  Ойлау қабілеттерін арттыру мақсатымен  қанша –сонша, үлкен-кіші, жуан –жіңішке, тура кері санау  ұғымдарын қайталау, меңгерту.

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті жақсы дәрежеде өтті, мақсатыма жеттім.

 [bws_related_posts]

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *