Басы » Кембридж бағдарламасы » Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?»

Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?»

Пирманова Замира Ауелбекқызы

№75 мектеп-гимназия,Шымкент қаласы

Қысқа мерзімді сабақ жосары.

Қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?»
Жалпы мақсаттары: А)Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен еңбектеріне тоқтала отырып, әңгіменің идеялық мазмұнына талдау, оқушыларға ойландыратын сауал бере отырып, пікірін тыңдау, қорытынды жасау.

Ә) Білімдік танымын, шығармашылық қабілетін, тілдік қорын, ізденстерін арттыруБ) Еңбексүйгіштікке, мамандық таңдай білуге, адамгершілікке, ұқыптылыққа, ойын еркін жеткізуге тәрбиелеу,алғант білімдерін өмірде де қолдана алуына ықпал жасау.

 

Сілтеме Қазақ әдебиеті. оқулық,5 сынып.Мұғалімге арналған нұсқаулық39,49беттер.Қазақ тілі мен әдебиеті жұрналы №12/2012;№2/2013;№4/2013
Оқушы үшін оқу нәтижелері Біреуге жақсылық етсең,ол жақсылығыңды міндет етпе

Жалқау болса,несібе кетеді,

Бейуайымның күні бекерге өтеді.

Жақсыға ілесу керек

Жаманмен күресу керек

Негізгі идеялар Жалқау- жалынып өтеді,аңқау –жаңылып өтеді.

Қиындықты жеңу –ерлік.Жалқау еркек құл болады.Еңбекқор болып,жалқау болмауға машықтандыру

Оқыту әдістері Диалогтік әдіс

Фишбоун әдісі

СТО топтастыру,

Рафт әдісі,

Тұжырымдамалық карта

«Болжау» стратегиясы. Қалай баюға болады?

Венн диаграммасы

 

топтық жұмыс

жеке жұмыс

«ой толғау»

шығармашылық жұмыс

«Жақсылық тамшысы»

Көрнекі құралдар Ы.Алтынсарин портреті,бүктемелер.

А.К.Т

Слайдтар

Стикер,

Тапсырмалар
  • Үй тапсырмасын сұрау
  • Ой қозғау
  • Мәтінмен жұмыс
  • Топтық жұмыс
  • Шығармашылық жұмыс

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті.

Орындалатын

тапсырмалар

Мұғалімнің

Іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

 

1.Оқушылардың көңіл күйін көтеріп,сәлемдесу.(2.5 мин) Оқу-құралдарын дайындатып,зейінін сабаққа аудару,түгелдеу Сабаққа бейімделу

 

 

 

2.Топқа бөлу(2.5  мин)

 

Өзен аттарымен топтарға бөлу: ЖАЙЫҚ ТОБЫЛ ЕСІЛ ЕРТІС

 

3.Үй тапсырмасын сұрау(10мин) Түсінік айту,топ ішінде ізденген жұмыстарды талқылау.Топтастыру

«Су – тіршілік көзі». Ой толғау жазу

Топқа берілген тапсырманы орындау.
4.Ой қозғау(10мин) Әңгіме  не жайлы?

Топтық  жұмыс:

І топ

Венн диограммасын толтыр       

          ІІ топ

Рафт әдісі

       ІІІ топ

5-жолды өлең

IV топ

Фиш –боун әдісі

Тұжырымдамалық картамен жұмыс жасау.

Тапсырманы орындау.

 

 

 

 

 

 

5.Мағынаны тану(10мин) Сэнкуэн  әдісі

«Антон» (синтез).

1.Зат  есім. Шоқан.

2.Екі сын есім. Мейірімді,пысық.

3.Синоним. Антон еңбекқор4.Төрт етістік. Тыным таппайды, күнін босқа өткізбейді,

еңбектеніп ақша табады, ешкімге

тәуелді болмайды.

5.Сөйлем  құрау. Қиындықты жеңу –ерлік

Мәтінмен жұмыс жасау,тапсырманы орындау.

Шығармашылық жұмыс.

Дәптермен жұмыс.

 

 

 

 

6.Дарынды оқушылармен жұмыс Әңгімеден алған әсерім Тапсырманы орындау.

Пікір жазу.

 

7.Рефлексия (2мин) Стикер тарату Өз ойын жазу,сұрақ

 

 

8.Сергіту(4мин) Жаңбыр сергітуі.

Доп арқылы сұрақ-жауап

Сергіту жұмысын жасау

 

 

9.Үйге тапсырма(1мин) «Жаманмен күресу керек»тақырыбына эссе жазу Күнделікке жазып алу

 

 

10.Бағалау(3мин)

 

 

Формативті бағалау

(бағалау парақшаларымен)

Бірін –бірі бағалау.

Түстер арқылы

Суреттер                Оқиғалар         Мінездеме
1-сурет

2-сурет

 

3-сурет

4-сурет

 

 

 

5- сурет

Қайыршы Антонға бейтаныс кісінің ақылы қалай әсер етті?

Антон қандай қорытынды шығарды?

Антон сияқты сенің бірге оқыған досың тіленшілік қылып тұрса не істер едің?

Болашақта кім болам деп армандайсың?
Бұл әңгіменің басты тақырыбы не жайында баяндалған екен?

Ыбырай аталарыңның еңбек тақырыбына жазған тағы қандай әңгімелерін білесіңдер?

 

.

Еңбекқор

Уәдеге  берік.

Тыным таппайды, күнін босқа өткізбейді,

еңбектеніп ақша табады, ешкімге

тәуелді емес.

 

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *