Басы » Бастауыш сыныптар » Мен, (бен, пен), және шылаулары

Мен, (бен, пен), және шылаулары

 Бұқар Жырау ауданы
«Керней орта мектебі» КММ-нің
бастауыш сынып мұғалімі
Ахметжамиева Айгерім Акжановнаның
тізбектелген қысқа мерзімді жоспары
4-сынып  Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Мен, (бен, пен), және шылаулары
Мақсаты: Мен, (бен, пен), және шылаулары туралы түсінік беру;
Міндеттері:
-шылаулардың сөйлем ішінде қандай қызымет атқаратынын түсіну;
өздігінен білім алуға дағдылану;
-ойлауын, танымын жетілдіру;
Қолданылатын модульдер: «Оқыту  мен оқудағы жаңа тәсілдер» , «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»«АКТ»,«Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту», «Оқытуды басқару және көшбасшылық».
Әдіс-тәсілдер: «Шаттық шенбер», «Сыртқы, ішкі шеңбер», «Мағынаны ашу»,«Блум кубигі»,«Балалар философиясы», «Сергіту сәті», «ой толғау»,  «Бағдаршам», «2 жұлдыз,1 тілек.», «Сөйлемдер банкісі», «Ауадағы сұрақтар», «Менің көңіл күйім»

 

Сабақ кезеңдері.

 

Жоспар мазмұны. Мұғалімнің іс-әрекеті.

Оқушының іс-әрекеті.

Бағалау. Ресурстар.
Кіріспе

Ұйымдастыру

2 минут.

«Шаттық шеңбер» биі

«Таныстыру »

Мақсаты: тұлға аралық қарым-қатынас орнату.

«Сыртқы,ішкі шеңбер» арқылы үй жұмысы сұралады.

 

Топқа бөлу.

Сәлемдесу.

 

Аттарын айтып, атына байланысты сын есімдер айтқызу.

 

 

Оқушыларды топқа бөлу. Есімдік

Зат есім

Етістік

 

Сәлемдеседі,  шеңбер бойына тұрып, өздерін таныстырады.

 

 

 

 

«Өрмекші торы»

Ауызша мадақтау,  қолпаштау.

Сенікі дұрыс!

Жарайсын!

Формативті:

түрлі-түсті стакандар, смайликтер, стикерлер арқылы.

Қазақ тілі оқулығы. Атамұра -2012

 

 

 

 

 

 

Тұсаукесер

  7 минут.

«Мағынаны ашу»

1.Мақсаты:

Жаңа ақпаратпен танысу;

 

«Балалар философиясы» әдісі мәтіндерді оқып, тақтаға шығып, шеңбер жасап, бір-біріне сұрақ қою арқылы шылаулар туралы айтады. Басбармақ арқылы бағалау жұмсақ ойыншық
Негізгі бөлім.

6  мин

«Блум кубигі»

Мақсаты: жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергендігін байқау;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топқа кубик лақтыру арқылы тапсырмаларды орындайды.

Не үшін?

(8-ЖАТТЫҒУ)

шылауларды атап, не үшін қолданып тұрғандығын айт.

 

Түсіндір:

Мақалдарды көшіріп жазып, мағынасын түсіндір.

Атап бер:

мәтінді көшіріп жазып, шылауларды атап бер.

Бөліс:

мәтінді көшіріп жазып шылаулар туралы ойыңды бөліс.

Ойластыр:

Шылаулар туралы сөйлемдер ойластырып жаз.

 

 

 

 

 

Жарайсын!

 

 

Түрлі-түсті стакандармен бағалау;

Блум кубигі
 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

10

 

Сергіту сәті

 

«Бағдаршамдар» арқылы жұпқа бөліну.

«Ой толғау»

Мақсаты: Тақырыпты меңгеру бағытын анықтау;

 

«Тақырыптық түйінді сөздер» әдісі

Мақсаты: Білімдерін нақтылау,

 

 

«1минуттық эссе»

Мақсаты: ойға жүйрік тілге шешен, әрбір жазба түрін еркін жазу;

 

 

 

Ине мен біз керісіп қалды.

-Сен өткен жерден мен де өтемін! – деді.

Шәкенді мен құшақтап сүйіп жатырмын.

Дүниенің тапшы кезінде мен велосипедке құмар болдым.

Жомарт қазіргісі мен келешегін салыстырып отыр.

 

 

 

«Менің анам»

«Менің әкем»

«Көктем келді»

 

 

 

 

 

 

 

Шылауы бар сөйлемдерді екінші шеңберге жазу.

 

 

 

 

 

 

Әр топ өзіне шығарманы таңдайды.

 

Бағдаршам арқылы бағалау.

Өз ара жұпты бағалау

Түрлі түсті стикермен бағалау;

 

 

 

 

 

стикер арқылы бағалау;

смайлник арқылы бағалау;

Мұғалімнің бағалайы;

 

Бағдаршамдар

Қима қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

слайд №1

Қорытынды

5 мин

«Ауадағы сұрақтар»

Мақсаты:Білімдерін пысықтау.

 

Шарларды ұшырып, сұрақтар қояды. Шардағы сұрақтарға жауап береді. «Екі жұлдыз, бір тілек»

Түрлі-түсті стакандармен бағалау;

 

 

Шарлар
2 мин Қосу, алу, қызықты.

(Кері байланыс)

      Слайд№2

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *