С.Г.Мухаева.
Ақтөбе қаласы
№31 қазақ орта мектебінің
бастауыш класс мұғалімі
С.Г.Мухаева.
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Сабақтың мақсаты:
1.Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту амалының әдіс-тәсілдерін үйрету.
2.Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
3.Алған білімдерін жаттығу кезінде қолдана білу дағдысын және өз бетінше ойлау қабілетін дамыту.
Көрнекілігі: Ойын түрлеріне байланысты суреттер, плакат, ұпай сандары.
Түрі: жарық сабақ.
Әдісі: түсіндіру , сұрақ-жауап.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлеу.
– Математика сабағына дайын болу үшін не айтушы едік? «Есептеуді білмейтін адам, түк сезбейтін надан» , «Келгенше қонақ ұялайды, келгеннен соң үй иесі ұялайды» демекші, ұятқа қалмауға тырысайық.
Бүгінгі сабақты 3 топқа бөлініп жарыс түрінде өткіземіз.
1-топ – «Алғырлар»
2-топ – «Тапқырлар»
3-топ – «Зейінділер»
Ұраны: «Білімдіге дүние жарық, білімсіздік күні кәріп»
«Ақыл азбайды, білім тозбайды».
«Зейінді болсаң, ұтарсың».
Берілген тапсырманы қай топ бұрын және дұрыс орындаса, сол топтың қоржынның 5 ұпай салынады.
Үй тапсырмасы. №11-есепті әр топтан сұрапұпай беру.
3.Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.
Жаңа сабақ.
№1. 174*4=16+280+400=696
174*4=696
Бағандар түріндеесептеуді түсіндіру
№2.126*3=378 374*2=748
2864=1144 179*5=895
2. Сергіту сәті
№3. 278*3=834 152*6=912
346*2=692 478*2=956
195*4=780
№4. 174*3-400*2+316=560
«Кім жылдам?» ойыны бойынша жарыска түсеміз.
№5. 1-топ 100-168*3=496
234*3-189*2+96=228
2-топ 580+109*2=798
120*4+246*3-88=1130
3-топ Логикалык есептер
№6. Теңдеулерді шешу.
Х+276=187*3
Х+276=561
Х=249
881-х=158*4
881-х=632
х=249
№7 Р=16:4=4см S=4*4=16см
№8. Шығармашылық есеп.
42*2*2*2=336 см
Қорыту.
— Бүгін біз қандай жаңа тақырып өттік?
— Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту .
— Көбейту амалын тез, қатесіз орындау үшін нені жақсы білуміз керек?
— Көбейту кестесін жақсы білуіміз керек.
Бекіту.
3 топтың ұпай санын есептеу. Жарыста озып шыққан топқа қошемет көрсетіп, ұпайларына қарай білімдерін бағалау.
Үйге тапсырма: №11 есепті баған түрінде шығару.
��Z5�?���`�й шақырамыз? Төлі қалай аталады?
Оқулықпен жұмыс
— мұғалімнің оқуы
—
1 қатар 2 қатар 3 қатар (3 балаға оқыту)
10 слайд Жаңылтпаш
Не байқап тұрмыз? Сөздер бәрі жуан айтылады себебі дауыссыз дыбыстар жуан.
11 слайд Тұманбай Молдағалиевтің суреті. Түсінік беру
Тақтамен жұмыс
Тұмар, қазақ, шаңырақ, тыныш, сөздерге дыбыстық математикалық талдау
- Мысалы: Тұмар= 5 2 3 а.б., б.б.- (буын түрлері)
Сергіту сәті.
12 слайд
І қатар |
ІІ қатар |
ІІІ қатар |
|
Рөл |
қазақ |
шаңырақ |
|
Аудитория сипаттама жасау |
|||
форма |
шығарма |
5жол өлең |
мәтін |
13 слайд Сәйкестендіру тесті
Қ…ла а …тан
Қаз…қ о Аст…на
Т…у қ…рғау
Сабақты қорытындылау
Бағалау
Үйге тапсырма
Рефлексия
[bws_related_posts]