Басы » Бастауыш сыныптар » Формулалар әлеміне саяхат

Формулалар әлеміне саяхат

  Зайсан  ауданы, Жамбыл ауылы

  Жамбыл атндағы орталау мектебі

  Бастауыш сынып мұғалімі

Шидеринова Гүлназ Тұрысбекқызы

Пән : Математика  Сыныбы :  4 Сабақ 

1— сабақ

Сабақ өтілетін күн: 11.03.2013

 

Барлық оқушы саны: 8

Қатысқаны: 8

Сабақ тақырыбы

Формулалар әлеміне саяхат

Сілтеме

Математика, 4-сынып оқулығы  «Атмұра баспасы», күнтізбелік жоспар.

 Жалпы мақсаты

Оқушыларды қозғалыстағы дененің жылдамдық, уақыт, қашықтығын табуға, терминдерді дұрыс қолдана алуға;    берілген есептерді шығара білуде формулаларды дұрс пайдалануға үйренеді,; есепке сәйкес сызба сала білуге,. дұрыс, жылдам есептеуге дағыдыландыру, дүниетанымыткеңейеді, өзіндік пікір айтуға үйренеді;  сыни тұрғыдан ойлау, сөйлеу мәдениетін меңгереді. сөздік қорын байытып, қиялын дамытады.; адамгершілікке, имандылыққа тәрбиеленеді.

Түйінді идеялар:

 

Оқушылар УАҚЫТТЫ ҮНЕМДЕУГЕ, БОЛЖАМ ЖАСАУҒА ҚАЛЫПТАСАДЫ.

Диологтын әдістер – балалардың білімін жетілдіретін мүмкіншіліктер болып табылады.

Оқыту нәтижелері Өзін-өзі бағалауға дағдыланады. Топты басқару арқылы көшбасшылық қасиет қалыптасады. Жауапкершілік сезімі нығаяды.

Шығармашылық қаблеттері артады. Сөйлеу тілі дамиды.  .Өз пікірін ортаға салып оны дәлелдеу және өзгенің пікірін тыңдап, онымен санасу. Сызбаны  қорғайды ,тақырыпқа қатысты көп алдында сөйлеуге үйренеді, Ойын дәлелдеп үйренеді.  Қойылған сұраққа жауап беруге, сұқхбатқа үйренеді.  Жақсы қасиеттерді бойына қалыптастырады. Өз ортасында жақсы қарым-қатынас орната біледі. Тақырыпқа –теориялық талдау жасау, шығармашлық жұмыстар атқару. Өз бетінше зерттеу жұмыстарынжүргізу,  оз ойларын еркін жеткізу, сипаттама,талдай жасай біледі

Әдіс-тәсілдер Диалогтік  оқыту, сұрақ-жауап,  талдау, әңгімелеу , сыни тұрғыдан ойлау»  
  тәсілі: топпен, жекелей

 

Әдісі: СТО, АКТ, әңгіме «Ой қозғау»,  «Мағынаны тану»,«Ой толғаныс» «Топтастыру,  «қозғалыстағы денелерге   қатысты Суреттер галериясы» «ИНСЕРТ »  әдісі ,ББҮ кестесі

 «Қызығушылықтарын ояту»

Көрнекіліктер (ресурс)

 

Проектр, презентация, қзғалыстағы денелер , смайлик ,  оқулық,   А3 қағазы  маркер,  түсті қағаздар

Сабақ барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Сабақ кезеңдері:

— ұйымдастыру;

 

 

 

 

 

 

 

Қызығушылықты ояту:

 

 

 

 

 

а) Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру.

назарын  сабаққа аудару

Ш А Т Т Ы Қ    Ш Е Ң Б Е Р І

 

 

 

Топтарға  бөліну.  Оқушыларды  таңдаған фигуралар бойынша

2  топқа бөлу.

Куб  және параллелепипед  топтары

Слайд

Куб  және параллелепипедке анықтама  

 

Топ басшысын сайлау «Есім» акронимі арқылы    топтар өз топ басылары таныстырады.

Топ ережесін құрады.

Ш А Т Т Ы Қ    Ш Е Ң Б Е Р І

Армысың, алтын күн!

Армысың, көк аспан!

Армысың, жан досым,

Жылуыма жылу қос,

Міне, менің қолым бос!

 

Оқудағы ұранымыз: 

Оқу –теңіз, Білім –кеме

Барар жерге тез жетеміз

Шаршылар мен тіктөртбұрыштар алған балалар куб  және параллелепипед  топтарына  бөлінеді. 

 Слайд

Әр топ қай фигураны толықтыратыны туралы айтады.

Куб  және параллелепипедке анықтама береді.

Топ ережесін құрады.

Смайлик

 

СЛАЙД  

“Математикалық диктант”

49 000 : 7000           8400: 100

1230 ·300                64 000: 200

 22 200 · 40            4320 ·200

  • Кім шапшаң?

1 сантиметрдің жартысыжартысы —   мм           

1 дециметрдің  бестен бір бөлігі  —  см

1 тоннаның   төрттен бір бөлігі –  кг

1 сағаттың үштен бір бөлігі —  мин

1 километрдің жартысы  —      м

  • Сәйкестендіру жылдамдығының тесі

Тапсырма  2 топқа 

  • Тапсырма    Қозғалыс

Қандай бағыттардағы  қозғалыстың  түрлері болады?

  • Қозғалыс шамалалын ата 

  3 шаманы  қалай белгілейді?

Қозғалысқа қатысты қандай формулаларды білеміз?

  • Тапсырма

Түрлері Бір –біріне қарама-қарсы қозғалыс

Бірінен-бірі қарама-қарсы екі бағытқа  қозғалыс

Бір бағыттағы қозғалыс 

  • 3-тапсырма Шамалар

 

 

Қозғалыстағы

 дене

Сәйкес жылдамдық

Тасбақа

Жаяу жүргінші

Жүрдек пойыздың жылдамдығы

Ғарыш корабльінің жылдамдығы

4 км/сағ

90 км/сағ

6 км/с

 

9 км/с

  І топқа

 

ІІ топқа

Қозғалыстағы

дене

                                        

Сәйкес жылдамдық

Мотоциклші

Тікұшақ

Адам

 Жүк көлігі

Велосипедші

20 км/  сағ                                

5 км/ са

60 км/сағ.

200 км/ сағ.

40 км/с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шамалар

S – қашықтық (жол)

v- қозғалыс жылдамдығы

t. – қашықтықты жүріп өткен уақыт                        

 

 

 

Өзін-өзі бағлау

 

 

 

 

 

Топта бағалау

 

 

 

Смайлик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағдаршам

 

Мақсат қойғанда оқушылар өз ойларын айтады.

Мұғалім барлығын қосып ортақ мақсат жасайды.(жекелей оқушылар)

Қозғалыстағы дененің жылдамдық, уақыт, қашықтығын табуда, формулаларды  пайдалана отырып есептер шығару, терминдерді дұрыс пайдалану.

Қозғалыстағы дененің жылдамдық, уақыт, қашықтығын табуда, формулаларды  пайдалана отырып есептер шығару.

 

Мағынаны ажырату:

Жаңа біліимді игереу

 

«ИНСЕРТ»  әдісі, ББҮ кестесі

ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС  

Қозғалыстағы денелерге қатысты есеп

Есептің  мазмұны топта оқып таныстырылады.

Топтық тапсырма  (Есепті сызбаға түсіру, формула  құрастыра отырып есепті шығару)

 №2 есеп

  • Арасы 160  км болатын екі қаладан  бір мезгілде  бір –біріне қарама-қарсы  жүк машинасы  мен велосипедші  шықты.  Жүк машинасының жылдамдығы  60 км/сағ , велосипедшінің  жылдамдығы  одан  3 есе кем болса  олар неше сағаттан кейін кездеседі

 

№2  есепті шығар

Бір әуежайдан  бір мезгілде  екі бағытқа 2 ұшақ  ұшып шықты.   Бірінші  ұшақтың жылдамдығы  600 км/сағ, ал екінші ұшақтың жылдамдығы  одан 150 км/сағ кем . 2 сағаттан кейін  олардың арақашықтығы қандай болады?

Әр топ  А3 қағазына сызбаны құрып ,  есепті формула құра отырып шығарады. жазылған.   жұмыстарын қорғайды

 

ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС

№3 есеп

 

1-топ“Адасқан формулалар» Текше 

 

2-топ “Адасқан формулалар» Текше 

Тақтамен жұмыс

№3 есеп Кестеден теңдеу құру

Теңдеудің қай түріне жатады?

Орындалы тәртібін түсіндір

 

«ИНСЕРТ»  әдісі, ББҮ кестесін толтыру

 Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды

 

  • Қозғалысқа қатысты формулаларды  қорытып есептер шығарады.
  • v –  жылдамдықt – уақыт s – қашықтық

S = v ∙ t

t = s : v

  • v = s : t

 

Әр топ есептерін дауыстап оқып шығад1.

Топ ішінде  оқушылар

Сызба құрады, формула жазады, есеп шығарады, қорғайды.

 

№3 есеп

1-топ“Адасқан формулалар» Текше 

 

Периметр

Аудан

Көлем

 

 

1-топ “Адасқан формулалар» Текше 

Периметр

Аудан

Көлем

 

 

Тақтамен жұмыс

№3 есеп Кестеден теңдеу құру 

.орындалы рретін түсіндіре отырып шығарады

«Екі жұлдыз,бір тілек »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ басшысының бағалауы

 

 

Топқа бөлу Уақыт өлшем бірліктері

Ұзындық өлшем бірліктері

 

 

3.Сергіту сәті:

  Қостық біз, көбейттік біз,

Қатты шаршап кеттік біз.

Қане , тұра қалайық,

Қимылдысын қол-аяқ.

Кірпікті де қағайық,

Терең демді алайық,

Орнымызғы отырып,

Сабақққа назар салайық.

 

 

Ой толғаныс

“Адасқан формулалар» әлеміне саяхат

«Бұл қандай формула?»

“Адасқан формулалар» әлеміне саяхат

 

Формулаларды өз орнына  жайғастыру

 

 

Бағдаршам

3-кезең. Ой- толғаныс:

разряд— анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

—                     синтез, бір-бірімен ой бөліседі; 

    

 

 

 

 

 

ВЕНН диаграмасы- ҚОЗҒАЛЫС

 

 

 

 

 

1

(ВЕНН диаграмасы-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту 

Тест тапсырмалары  экранда

 

Тест тапсырмаларын,

 1. Жаяу адамның жылдамдығы  5км/сағ  3 сағатта жаяу адам неше километр  жүреді?

 а)    15  км      в)         18  км               с)  8 8км

2. . Екі жүз бесмың алты жүз санын цифрмен қалай  дұрыс жазуға болады?

а)  20 500 600       в)  250 600           с) 205 600

3. 390 030 санына қайсысы сай келеді?

а)  үш миллион тоқсан мың тоғыз         в)       отыз тоғыз мың отыз           с) үш жүз тоқсанмың отыз 

4. 2 сағат 60 минутта  қанша минут бар ?

а)    260 мин          в)    3 сағ                  с)   120 мин

5. Шаршының  ауданы

а)   S = а∙ а       в)  S = а∙ в          с)  S = с∙ а

.6. Қабырғалары  3 дм, 3 дм және 3 дм үшбұрыштың периметрін  тап

а)   9 дм                      в)    6 дм                  с)  27 дм

 

Экран арқылы

өзін-өзі бағалайды

 Қорытынды

 

 

«ИНСЕРТ»  әдісі, ББҮ кестесі 

Білемін

білгім келеді

Үйрендім

Шамалар атауын,  әріппен белгіленуін, өлшем бірліктерін ,

 

 

 

 Формулалар

құру жоладары

Формулаларды пайдалана отырып  есеп шығаруды

 

Үй тапсырмасы

Формула

№ 7,8

Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі  алған білімді,
Ұмытпай есте сақтап алайық.

Формулалар   №7,8

 

Бағалау

формативті бағалау

Жиынтық бағалау болды

 

Бағалау парағы бойынша  сабақ барысындағы  білімдерін

Топ жетекші топты бағалап ,  топтағы оқушылар өзін-өзі бағалайды. Себебін түсіндірді.

 

Рефлексия

«Екі жұлдыз, бір тілек»,

 

Смайлк арқылы көңіл- күйлерін көрсету

Сабақ жайлы өз ой пікірлерін А3 форматты бетіне стикер жабсырады

 

«Екі жұлдыз, бір тілек»,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Зайсан  ауданы, Жамбыл ауылы

  Жамбыл атндағы орталау мектебі

                                                                                                                                                                       Бастауыш сынып мұғалімі

Шидеринова Гүлназ Тұрысбекқызы

Пән : Математика  Сыныбы :  4 Сабақ 

1— сабақ

Сабақ өтілетін күн: 11.03.2013

 

Барлық оқушы саны: 8

Қатысқаны: 8

Сабақ тақырыбы

Формулалар әлеміне саяхат

Сілтеме

Математика, 4-сынып оқулығы  «Атмұра баспасы», күнтізбелік жоспар.

 Жалпы мақсаты

Оқушыларды қозғалыстағы дененің жылдамдық, уақыт, қашықтығын табуға, терминдерді дұрыс қолдана алуға;    берілген есептерді шығара білуде формулаларды дұрс пайдалануға үйренеді,; есепке сәйкес сызба сала білуге,. дұрыс, жылдам есептеуге дағыдыландыру, дүниетанымыткеңейеді, өзіндік пікір айтуға үйренеді;  сыни тұрғыдан ойлау, сөйлеу мәдениетін меңгереді. сөздік қорын байытып, қиялын дамытады.; адамгершілікке, имандылыққа тәрбиеленеді.

Түйінді идеялар:

 

Оқушылар УАҚЫТТЫ ҮНЕМДЕУГЕ, БОЛЖАМ ЖАСАУҒА ҚАЛЫПТАСАДЫ.

Диологтын әдістер – балалардың білімін жетілдіретін мүмкіншіліктер болып табылады.

Оқыту нәтижелері Өзін-өзі бағалауға дағдыланады. Топты басқару арқылы көшбасшылық қасиет қалыптасады. Жауапкершілік сезімі нығаяды.

Шығармашылық қаблеттері артады. Сөйлеу тілі дамиды.  .Өз пікірін ортаға салып оны дәлелдеу және өзгенің пікірін тыңдап, онымен санасу. Сызбаны  қорғайды ,тақырыпқа қатысты көп алдында сөйлеуге үйренеді, Ойын дәлелдеп үйренеді.  Қойылған сұраққа жауап беруге, сұқхбатқа үйренеді.  Жақсы қасиеттерді бойына қалыптастырады. Өз ортасында жақсы қарым-қатынас орната біледі. Тақырыпқа –теориялық талдау жасау, шығармашлық жұмыстар атқару. Өз бетінше зерттеу жұмыстарынжүргізу,  оз ойларын еркін жеткізу, сипаттама,талдай жасай біледі

Әдіс-тәсілдер Диалогтік  оқыту, сұрақ-жауап,  талдау, әңгімелеу , сыни тұрғыдан ойлау»  
  тәсілі: топпен, жекелей

 

Әдісі: СТО, АКТ, әңгіме «Ой қозғау»,  «Мағынаны тану»,«Ой толғаныс» «Топтастыру,  «қозғалыстағы денелерге   қатысты Суреттер галериясы» «ИНСЕРТ »  әдісі ,ББҮ кестесі

 «Қызығушылықтарын ояту»

Көрнекіліктер (ресурс)

 

Проектр, презентация, қзғалыстағы денелер , смайлик ,  оқулық,   А3 қағазы  маркер,  түсті қағаздар

Сабақ барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Сабақ кезеңдері:

— ұйымдастыру;

 

 

 

 

 

 

 

Қызығушылықты ояту:

 

 

 

 

 

а) Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру.

назарын  сабаққа аудару

Ш А Т Т Ы Қ    Ш Е Ң Б Е Р І

 

 

 

Топтарға  бөліну.  Оқушыларды  таңдаған фигуралар бойынша

2  топқа бөлу.

Куб  және параллелепипед  топтары

Слайд

Куб  және параллелепипедке анықтама  

 

Топ басшысын сайлау «Есім» акронимі арқылы    топтар өз топ басылары таныстырады.

Топ ережесін құрады.

Ш А Т Т Ы Қ    Ш Е Ң Б Е Р І

Армысың, алтын күн!

Армысың, көк аспан!

Армысың, жан досым,

Жылуыма жылу қос,

Міне, менің қолым бос!

 

Оқудағы ұранымыз: 

Оқу –теңіз, Білім –кеме

Барар жерге тез жетеміз

Шаршылар мен тіктөртбұрыштар алған балалар куб  және параллелепипед  топтарына  бөлінеді. 

 Слайд

Әр топ қай фигураны толықтыратыны туралы айтады.

Куб  және параллелепипедке анықтама береді.

Топ ережесін құрады.

Смайлик

 

СЛАЙД  

“Математикалық диктант”

49 000 : 7000           8400: 100

1230 ·300                64 000: 200

 22 200 · 40            4320 ·200

  • Кім шапшаң?

1 сантиметрдің жартысыжартысы —   мм           

1 дециметрдің  бестен бір бөлігі  —  см

1 тоннаның   төрттен бір бөлігі –  кг

1 сағаттың үштен бір бөлігі —  мин

1 километрдің жартысы  —      м

  • Сәйкестендіру жылдамдығының тесі

Тапсырма  2 топқа 

  • Тапсырма    Қозғалыс

Қандай бағыттардағы  қозғалыстың  түрлері болады?

  • Қозғалыс шамалалын ата 

  3 шаманы  қалай белгілейді?

Қозғалысқа қатысты қандай формулаларды білеміз?

  • Тапсырма

Түрлері Бір –біріне қарама-қарсы қозғалыс

Бірінен-бірі қарама-қарсы екі бағытқа  қозғалыс

Бір бағыттағы қозғалыс 

  • 3-тапсырма Шамалар

 

 

Қозғалыстағы

 дене

Сәйкес жылдамдық

Тасбақа

Жаяу жүргінші

Жүрдек пойыздың жылдамдығы

Ғарыш корабльінің жылдамдығы

4 км/сағ

90 км/сағ

6 км/с

 

9 км/с

  І топқа

 

ІІ топқа

Қозғалыстағы

дене

                                        

Сәйкес жылдамдық

Мотоциклші

Тікұшақ

Адам

 Жүк көлігі

Велосипедші

20 км/  сағ                                

5 км/ са

60 км/сағ.

200 км/ сағ.

40 км/с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шамалар

S – қашықтық (жол)

v- қозғалыс жылдамдығы

t. – қашықтықты жүріп өткен уақыт                        

 

 

 

Өзін-өзі бағлау

 

 

 

 

 

Топта бағалау

 

 

 

Смайлик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағдаршам

 

Мақсат қойғанда оқушылар өз ойларын айтады.

Мұғалім барлығын қосып ортақ мақсат жасайды.(жекелей оқушылар)

Қозғалыстағы дененің жылдамдық, уақыт, қашықтығын табуда, формулаларды  пайдалана отырып есептер шығару, терминдерді дұрыс пайдалану.

Қозғалыстағы дененің жылдамдық, уақыт, қашықтығын табуда, формулаларды  пайдалана отырып есептер шығару.

 

Мағынаны ажырату:

Жаңа біліимді игереу

 

«ИНСЕРТ»  әдісі, ББҮ кестесі

ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС  

Қозғалыстағы денелерге қатысты есеп

Есептің  мазмұны топта оқып таныстырылады.

Топтық тапсырма  (Есепті сызбаға түсіру, формула  құрастыра отырып есепті шығару)

 №2 есеп

  • Арасы 160  км болатын екі қаладан  бір мезгілде  бір –біріне қарама-қарсы  жүк машинасы  мен велосипедші  шықты.  Жүк машинасының жылдамдығы  60 км/сағ , велосипедшінің  жылдамдығы  одан  3 есе кем болса  олар неше сағаттан кейін кездеседі

 

№2  есепті шығар

Бір әуежайдан  бір мезгілде  екі бағытқа 2 ұшақ  ұшып шықты.   Бірінші  ұшақтың жылдамдығы  600 км/сағ, ал екінші ұшақтың жылдамдығы  одан 150 км/сағ кем . 2 сағаттан кейін  олардың арақашықтығы қандай болады?

Әр топ  А3 қағазына сызбаны құрып ,  есепті формула құра отырып шығарады. жазылған.   жұмыстарын қорғайды

 

ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС

№3 есеп

 

1-топ“Адасқан формулалар» Текше 

 

2-топ “Адасқан формулалар» Текше 

Тақтамен жұмыс

№3 есеп Кестеден теңдеу құру

Теңдеудің қай түріне жатады?

Орындалы тәртібін түсіндір

 

«ИНСЕРТ»  әдісі, ББҮ кестесін толтыру

 Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды

 

  • Қозғалысқа қатысты формулаларды  қорытып есептер шығарады.
  • v –  жылдамдықt – уақыт s – қашықтық

S = v ∙ t

t = s : v

  • v = s : t

 

Әр топ есептерін дауыстап оқып шығад1.

Топ ішінде  оқушылар

Сызба құрады, формула жазады, есеп шығарады, қорғайды.

 

№3 есеп

1-топ“Адасқан формулалар» Текше 

 

Периметр

Аудан

Көлем

 

 

1-топ “Адасқан формулалар» Текше 

Периметр

Аудан

Көлем

 

 

Тақтамен жұмыс

№3 есеп Кестеден теңдеу құру 

.орындалы рретін түсіндіре отырып шығарады

«Екі жұлдыз,бір тілек »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ басшысының бағалауы

 

 

Топқа бөлу Уақыт өлшем бірліктері

Ұзындық өлшем бірліктері

 

 

3.Сергіту сәті:

  Қостық біз, көбейттік біз,

Қатты шаршап кеттік біз.

Қане , тұра қалайық,

Қимылдысын қол-аяқ.

Кірпікті де қағайық,

Терең демді алайық,

Орнымызғы отырып,

Сабақққа назар салайық.

 

 

Ой толғаныс

“Адасқан формулалар» әлеміне саяхат

«Бұл қандай формула?»

“Адасқан формулалар» әлеміне саяхат

 

Формулаларды өз орнына  жайғастыру

 

 

Бағдаршам

3-кезең. Ой- толғаныс:

разряд— анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

—                     синтез, бір-бірімен ой бөліседі; 

    

 

 

 

 

 

ВЕНН диаграмасы- ҚОЗҒАЛЫС

 

 

 

 

 

1

(ВЕНН диаграмасы-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту 

Тест тапсырмалары  экранда

 

Тест тапсырмаларын,

 1. Жаяу адамның жылдамдығы  5км/сағ  3 сағатта жаяу адам неше километр  жүреді?

 а)    15  км      в)         18  км               с)  8 8км

2. . Екі жүз бесмың алты жүз санын цифрмен қалай  дұрыс жазуға болады?

а)  20 500 600       в)  250 600           с) 205 600

3. 390 030 санына қайсысы сай келеді?

а)  үш миллион тоқсан мың тоғыз         в)       отыз тоғыз мың отыз           с) үш жүз тоқсанмың отыз 

4. 2 сағат 60 минутта  қанша минут бар ?

а)    260 мин          в)    3 сағ                  с)   120 мин

5. Шаршының  ауданы

а)   S = а∙ а       в)  S = а∙ в          с)  S = с∙ а

.6. Қабырғалары  3 дм, 3 дм және 3 дм үшбұрыштың периметрін  тап

а)   9 дм                      в)    6 дм                  с)  27 дм

 

Экран арқылы

өзін-өзі бағалайды

 Қорытынды

 

 

«ИНСЕРТ»  әдісі, ББҮ кестесі 

Білемін

білгім келеді

Үйрендім

Шамалар атауын,  әріппен белгіленуін, өлшем бірліктерін ,

 

 

 

 Формулалар

құру жоладары

Формулаларды пайдалана отырып  есеп шығаруды

 

Үй тапсырмасы

Формула

№ 7,8

Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі  алған білімді,
Ұмытпай есте сақтап алайық.

Формулалар   №7,8

 

Бағалау

формативті бағалау

Жиынтық бағалау болды

 

Бағалау парағы бойынша  сабақ барысындағы  білімдерін

Топ жетекші топты бағалап ,  топтағы оқушылар өзін-өзі бағалайды. Себебін түсіндірді.

 

Рефлексия

«Екі жұлдыз, бір тілек»,

 

Смайлк арқылы көңіл- күйлерін көрсету

Сабақ жайлы өз ой пікірлерін А3 форматты бетіне стикер жабсырады

 

«Екі жұлдыз, бір тілек»,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *