Зайсан ауданы
Қаратал орта мектебі
Бастауыш сынып м ұғалімі
Такатова Бағжамал Кәбішқызы
Ана тілі 3 сынып
Сабақ | Сабақ өтілетін күн: 12.12.2013
Орны: 206 |
Барлық оқушы саны: 18 | ||||||||||
Сілтеме | Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік. жоспар.
|
|||||||||||
Сабақ тақырыбы | Боран | |||||||||||
Жалпы мақсаттар | Жазушының қаһарлы қысты көркем, әсерлі суреттеуіне мән беру, өткен сабақпен салыстыра отырып, екі тақырыптағы қыс мезгілінің мағынасын ашады.Табиғат құбылыстарын әдеби тілмен суреттей білуге дағдыланады, оқу техникалары дамиды. Жыл мезгілдерінің ерекшелігін танып, бағалай білуге, табиғатты сүюге үйренеді. |
|||||||||||
Түйінді идеялар | Бала Абайдың батылдығы
|
|||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Топтық жұмыс, жариялау, сұрақ-жауап, диалог құру, кластер, Джиксо, кері байланыс. | |||||||||||
Мазмұнды суреттер, оқулық,
|
||||||||||||
Дереккөздер | Оқулық,
|
|||||||||||
Оқыту нәтижелері | — «Автор жайлы түсінік алады.
— Кластер жасайды. — Мәтіннің мазмұн -идеясын ашады. — Сұрақтарға жауап береді. — Өлеңнің ұйқасын табады. — Жаңа сөздердің мағынасын ашады. |
|||||||||||
Сабақ барысы | Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті
|
|||||||||
Сабақ кезеңдері:
1-кезең. Қызығушылықты ояту:
Ой қозғау
Сергіту сәті. |
2мин
12мин
1мин
|
«Сәттілік шеңберін құру»
Балалар, біздің жүрегіміз қандай? Қуанып қазір қол соғам. Топқа бөліну. Кеспе қағаздарды алу. «Абай ауылы» , «Мұхтар ауылы», «Ыбырай ауылы» болып үш топқа бөлініп отыру. ( Абайдың суреті көрсетіледі) 1.Абайдың « Қыс» өлеңін әр топтан 1 оқушыдан жатқа сұрау. Семей өңірінде туған аудармашы. Бір иілеміз, шалқаямыз. Екі- алақанды үш соғамыз. Басымызды үш изеп, Төрт дегенде қол созамыз. Бес ,алты дегенде Орнымызға отырамыз |
— бүгінгі сабақтарың сәтті өтсін;
— сабақта 5 деген баға ал; — жақсылық тілеймін; — денсаулық тілеймін; — Әдепті бала бол; т.б. -сабақты жақсы түсін
Оқушылар қолдарындағы сөздерге қарап, топқа бөлінді
Топтарының аттары туралы не оқығандарын еске түсіреді. Нүркен өлеңін жатқа сұраймын Әр топ өз ойларын ортаға салады. Үй тапсырмасы бойынша топ басшылары топ мүщелеріне өз бағаларын беріп отырады.
Оқушылар қимыл-қозғалыспен көрсетеді |
|||||||||
2-кезең.
Мағынаны ажырату:
Ой қозғау
Сөздік жұмыс
Оқулықпен жұмыс
Дәптермен жұмыс
|
20 Мин |
Н. Назарбаевтың сөзі: «Абайды таныту арқылы біз Қазақстанды әлемге танытамыз, қазақ халқын танытамыз, Абай әрқашан ұлттық ұранымыз болуы тиіс.» Ұлы жазушы Абайдан бата алған «Абай жолы» Семей өңірінде туған Қоңыр қозы» «Көксерек» Боранның даусы естіледі. Суретте не бейнеленген? 2) Негізгі бөлім. ( Экранда тақырыпқа байланысты мазмұнды сурет көрсетіліп тұрады.) |
Сабақ мақсатын анықтайды.
Оқушылар топтарымен кластер жасайды.
Сөздік дәптерлеріне жазады.
Оқушылар топпен оқиды талдайды да ,дәптерлеріне орындайды.
. |
|||||||||
3-кезең.
Ой- толғаныс: . |
14
Мин |
Өзіндік жұмыс.
1-топқа: Әңгіменің алғашқы азат жолын қайталап оқы. Ондағы қар түрлерін екі топқа бөл. 2- топқа: Әңгіменің екінші азат жолын қайталап оқы. Боранға тап болған Абайдың жай- күйін сипаттап бер.
Шығармашылық жұмыс. 1- топ: «Қыс қызығы » тақырыбына эссе жазу.
|
Әр топ ауызша жауап береді. Түйінді ойды мақалмен қорытуы керек. Дүниетанудан алған білімдерімен қорытып айтады.
Топпен жұмыс жасайды , қорғайды. |
|||||||||
Келесі оқуға арналған тапсырмалар. | 1мин | VІІ. Үйге тапсырма беру: Әңгімені оқу. Қыс мезгіліндегі ауа – райына байланысты ырымдар, болжамдар тауып келу. | Күнделіктеріне жазады. | |||||||||
Бағалау | 1мин | Оқушылардың өзін- өзі бағалауы.Әр топқа ұшақ, машина, велосипед суреттері беріледі. Әр оқушы сабаққа қатысуларына қарай өздерін сол көліктердің біріне отырғызады: «өте жақсы»- ұшаққа, «жақсы» – машинаға, «орташа» – велосипедке. — Геометриялық фигуралар таңдату арқылы жеке оқушыларды мұғалімнің бағалауы. — Алдына мақсат қойып, мақсатына жете алған оқушы. — Жауапкершілігі мол, өзіне талап қоя алған оқушы. — Қарым –қатынасқа ашық, басқалармен тез тіл табыса білген оқушы. |
Оқушылар өзін-өзі бағалайды.
Топ басшылары бағалайды |
|||||||||
Рефлексия
|
2мин | Сабақ жайлы өз пікірі. | Оқушылар стикерге сабақ жайлы пікірлерін жазады да, тақтаға іледі. | |||||||||