Теректі ауданы
Айтиев селосы
Айтиев бастауыш мектебі, «Балбөбек»шағын орталық
Тәрбиеші:Сарбупеева Гульмира Сансызбаевна
2 кіші топ
Білім беру саласы:»Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:Тіл дамыту.
Тақырыбы:Балықшы мысық
Мақсаты:көркем шығарма арқылы балалардың ой-өрісін,сөздік қорларын дамыту;барға қанағат тұтуға тәрбилеу.
Билингвальді компонент:мысық-кот,балықшы-рыболов.
Әрекет кезеңдері. | Тәрбиешінің іс-әрекеті. | Балалардың іс-әрекеті. |
Мотивациялық қозғаушы. | Жылулық шеңбері.»Балық»саусақ ойыны.
Көлбең,көлбең көлеңкем, Колбеңдеген көлеңкем. Балық қалай жүзеді Кім көрсете біледі. |
Жылулық шеңбері.»Балық»саусақ ойыны.
Балалар өлең жолдарын қайталап қимыл-қозғалыстар жасайды. |
Іздену ұйымдастырушы. | Балықтар туралы әңгімелесу.
Балалар балықтар суда өмір сүреді.Олар жеммен,құрттармен қоректенеді.Балықтардың денесі және басы тұтас құралған.Басында көзі,аузы,денесінде қанаты және құйрығы әртүрлі көлемімен ерекшеленеді.Бояулары да әртүрлі. «Балықшы мысық»әңгімесімен танысу. -Мысық қайда барады? -Өзендегі суға не салады? -Мысықтың қармағына ең бірінші қандай балық ілінді? -Ал екінші рет не ілінді? -Мысық үшінші рет салғанда не болды? Балаларға Шабақ,Алабұға,Шортанның суреттерін көрсетіп,салыстыру. Шабақ қандай? Шортан балықты қандай деп ойлайсыңдар? Сергіту сәті.»Судан ырғып өт»ойыны. |
Балықтар туралы әңгімелеседі.
«Балықшы мысық»әңгімесімен танысу. Балықшы –рыболов,мысық-кошка.
Өзенге.
Қармақ. Кішкентай Шабақ. Орташа Алабұға.
Үлкен Шортан балық ілініп,суға сүйреп әкетті.
Кішкентай. Үлкен . «Судан ырғып өт»ойының ойнайды. |
Рефлексивті коррекциялаушы. | Балықтар қандай болады?
Шортан қандай балық? |
Үлкен және кіші.
Үлкен балық. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Шабақ,Алабұға-балықтың аттары.
Игереді:балықтыр суда өмір сүреді.
Меңгереді:әңгіменін қысқаша мазмұнын.
[bws_related_posts]