Басы » Бала бақша » Балықшы мысық

Балықшы мысық

mysyqbalБатыс Қазақстан облысы

Теректі ауданы

Айтиев селосы

Айтиев бастауыш мектебі, «Балбөбек»шағын орталық

Тәрбиеші:Сарбупеева Гульмира Сансызбаевна

2 кіші топ

Білім беру саласы:»Қатынас»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:Тіл дамыту.

Тақырыбы:Балықшы мысық

Мақсаты:көркем шығарма арқылы балалардың ой-өрісін,сөздік қорларын дамыту;барға қанағат тұтуға тәрбилеу.

Билингвальді компонент:мысық-кот,балықшы-рыболов.

Әрекет кезеңдері. Тәрбиешінің іс-әрекеті. Балалардың іс-әрекеті.
Мотивациялық қозғаушы. Жылулық шеңбері.»Балық»саусақ ойыны.

Көлбең,көлбең көлеңкем,

Колбеңдеген көлеңкем.

Балық қалай жүзеді

Кім көрсете біледі.

Жылулық шеңбері.»Балық»саусақ ойыны.

Балалар өлең жолдарын қайталап қимыл-қозғалыстар жасайды.

Іздену ұйымдастырушы. Балықтар туралы әңгімелесу.

Балалар балықтар суда өмір сүреді.Олар жеммен,құрттармен қоректенеді.Балықтардың денесі және басы тұтас құралған.Басында көзі,аузы,денесінде қанаты және құйрығы әртүрлі көлемімен ерекшеленеді.Бояулары да әртүрлі.

«Балықшы мысық»әңгімесімен танысу.

-Мысық қайда барады?

-Өзендегі суға не салады?

-Мысықтың қармағына ең бірінші қандай балық ілінді?

-Ал екінші рет не ілінді?

-Мысық үшінші рет салғанда не болды?

Балаларға Шабақ,Алабұға,Шортанның  суреттерін көрсетіп,салыстыру.

Шабақ қандай?

Шортан балықты қандай деп ойлайсыңдар?

Сергіту сәті.»Судан ырғып өт»ойыны.

Балықтар туралы әңгімелеседі.

 

 

 

 

 

 

 

«Балықшы мысық»әңгімесімен танысу.

Балықшы –рыболов,мысық-кошка.

 

Өзенге.

 

Қармақ.

Кішкентай Шабақ.

Орташа Алабұға.

 

Үлкен Шортан балық ілініп,суға сүйреп әкетті.

 

 

 

 

Кішкентай.

Үлкен .

«Судан ырғып өт»ойының ойнайды.

Рефлексивті коррекциялаушы. Балықтар қандай болады?

Шортан қандай балық?

Үлкен және кіші.

Үлкен балық.

Күтілетін нәтиже:

Біледі:Шабақ,Алабұға-балықтың аттары.

Игереді:балықтыр суда өмір сүреді.

Меңгереді:әңгіменін қысқаша мазмұнын.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *