Р/с
|
Тақырыбы:
Негізгі мақсаттар және оқытудың нәтижесі. Тізбектелген сабақтар-дың жиынын аяқтағанда оқушы бойында қалыпта-сатын білім, білік, дағды
|
Белсенді жұмыс түрлері
(жеке, жұппен, топпен). Оқытуды жақсарту үшін
АКТ-ны қолдану
|
Оқыту үшін бағалаудың қолданылуы
|
Сабақ барысында сынып оқушылардың қамтылуы (дарынды және талантты)
|
Жоспарланған және күтілген нәтиженің оқушылардан анықталуы
|
Негізгі мақсат: Оқушыларға мектеп өміріндегі іс-әрекеттер туралы жан-жақты мағлұмат беру, проблемаларды шешуге дағдыландыру ,тақырыптық зерттеу жүргізу машықтандыру, қолданылу аясын бақылау. |
1 —сабақ
Unit 4. Les-1.
3.04.2013
|
Тақырыбы: «School Life
and Study»
Мақсаты және күтілетін нәтиже:
Білу: Мектепте орындала-тын іс-әрекеттер жиынты-ғымен танысады.
Түсіну: Өз ойларын білді-реді, жаңа лексикалық бірліктердің мағынасын ажырата біледі, берілген мәтін ішінен проблеманы анықтайды.
Қолдану: Жаңа лексика-лық бірліктерді мәтінге кірістіреді, топтық жұмыс-та проблеманың шешудің жолдарын іздестіреді. |
- «Ой қозғау» әдісін қолданып, тақырыпқа сай ассоциациялық жұмыс жасайды.
- Түс таңдау арқылы сынып топтарға бөлінеді.
- Топта жұмыс істеу ережесі бекітіледі.
- Топтық жұмыс: жаңа лексикалық бірліктерді талдап, кестені толтырады. Сыни ойлауға дағдыланады. «Ақылдың 6 қалпағы» әдісі арқылы креативті ойлауы қамтамасыз етіледі.
- Жеке жұмыс: таратпа мәтінді мағынасына қарай жаңа лексикалық бірліктерімен толықтырады, оқиды, аударады.
- АКТ қолдану: интерактивті тақта, бейнематериал, мультимедиалық презентация (ppt).
|
- Топ ішінде өзін-өзі бағалауды үйренеді.
- Мәтінмен және лексикалық бірліктермен жұмыстарын-да критериал-ды бағалауға дағдыланады.
- «Ақылдың 6 қалпағы» кезіндегі топ басшысы бағалайды.
- Сабақтың соңында топтың «Жетістіктер тақтасы» арқы-лы бағаланады.
|
- «Ақылдың 6 қалпа-ғы» ойлау құралын қолданған кезде дарынды оқушылар-ға өздерін көрсету шеберлігі бақылана-ды.
- Топтық жұмыста тапсырмаларды орындауда қисынды ойлау қабілеттері бақыланады.
- Постер қорғау сәтте көшбасшылық байқалады.
|
- Өзін-өзі бағалау дағдылары байқалады.
- Оқушылардың өздігінен ізденеді, бір-бірін бағалайды.
- Тапсырмаларды өз деңгейінде орындайды.
- «Бағдаршам» стратегиясы бойынша материалдың меңгерілу деігейі анықталады.
|
2 — сабақ
Unit 4. Les-2.
5.04.2013
|
Тақырыбы: «At school we learn to respect each other»
Мақсаты және күтілетін нәтиже:
Білу: Жаңа тілдік құрал-дарды (фонетикалық, лек-сикалық, грамматикалық) және шеттілдік қарым-қатынаста қолдану құралын меңгереді.
Түсіну: Коммуникативтік біліктерін сөйлесім әрекетінің төрт түрі негізінде айтылым мен жазылымды дамытады.
Қолдану: Зерттеу жұмыстарын жүргізуге дағдыланады. Топпен жұмыс істеуге үйренеді. |
- «Миға шабуыл» әдісін қолданып, тақырыпқа сай ойларын жинақтайды.
- Әлемдік білім ордаларын таңдау арқылы сынып топтарға бөлінеді.
- Топтық жұмыс: маршрут картасы бойынша тапсырмаларды орындайды. «Ақылдың 6 қалпағы» әдісі арқылы креативті ойлауы қамтамасыз етіледі.
- Жеке жұмыс: таратпа мәтінді мағынасына қарай жаңа лексикалық бірліктерімен толықтырады, оқиды, аударады.
- АКТ қолдану: интерактивті тақта, бейнематериал, мультимедиалық презентация (ppt).
|
- Топ ішінде өз орындарын табуға дағды-ланады.
- Формативтік бағалау (критерийлері алдын-ала оқушылармен талқыланады).
|
- Барлық оқушылар тапсырмаларды топпен орындау барысында қамтылады.
- «Зерттеу» бекетінде дарынды оқушылар презентациялар шеруін өткізеді.
- «Ойна да, ойлан» бекетінде электронды оқулықты қолдану кезінде дарынды оқушыларға өздерін көрсетулеріне мүмкіндік бар.
|
- Зерттеу, пысықтау, ойлану арқылы тақырыпты меңгереді.
- Өз ойын ашық айтып, өз-өзіне сыни көзбен қарайды. Тапсырмаларды өз деігейінде орындайды.
|
3 — сабақ
Unit 4. Les-3.
9.04.2013
|
Тақырыбы: «School»
Мақсаты және күтілетін нәтиже:
Білу: Жаңа ақпаратты өмірмен байланыстыру арқылы меңгереді.
Түсіну: Тәртіпті, реттілікті сақтай отырып, әңгімеге өзбетімен кіріседі.
Қолдану: проблеманы шешудің тиімді жолдарын ізестіреді. Электронды оқулықпен жқмыс істеуге дағдыланады.
Талдау: «Дананың кілттері» стратегиясын қолданып, креативті және сыни тұрғыда талдау жұмысын жүргізеді. |
- Шахмат ойынындағы ат фигурасының жүру жолымен тақырыпты ашады.
- Мозайкалық әдіспен топқа бөлінеді.
- Жеке жұмыс: «Зерделеу» блогында оқушылар берілген сөйлемдердің ақиқат және жалған екенін анықтап, талдайды. «Білімді бекіту» блогында Activote құрылғысы арқылы алған мәліметтерді пысықтайды.
- Топтық жұмыс: «School uniform» тақырыбында бейнесюжет қарап, талдап, салыстыру жұмысын жүргізеді. «Жаттығу» блогында «Дананың кілттері» әдісі арқылы терең ойлап, талқылайды, тәжірибе өткізіп қарайды.
- АКТ қолдану: электронды оқулық, интерактивті тақта, бейнежазба.
|
- Топ ішінде өз орындарын табуға дағды-ланады.
- Бағалау бетшесіне ұпай жинақтауға жұмыстанады.
- Activote арқылы нақты бағаға қол жеткізеді.
|
- Барлық оқушылар тапсырма орындау барысында қамтылады.
- Кезең бойынша жүйелі ойлар жинақталады.
|
- Рефлексия «ББҮ» кестесі арқылы метериалдың меңгерілуі бақыланады.
- Бағалау бетшесі арқылы оқушының сабаққа қатысу деңгейі бақыланады.
- Өз ойын ашық айтып, өз-өзіне сыни көзбен қарауға дағдыланады.
- Тапсырмаларды өз деігейінде орындайды.
|
4— сабақ
Unit 4. Les-4.
12.04.13
|
Тақырыбы: «English is
my favourite subject»
Мақсаты және күтілетін нәтиже:
Білу: Ағылшын тілі саба-ғында орындалатын іс-әрекеттер қайталай, оты-рып, тарауды қорытын-дылайды. Бұрыннан алған білімдерімен байланыс-тырады.
Түсіну: Ағылшын тілінің маңыздылығын, ұсыныл-ған мәліметтердің мәнін түсінеді, өмірмен байла-ныстырады.
Қолдану: Тарау бойынша алған білімдерін жинақтап, тұжырымдайды. Өз тарап-тарынан жаңа идеялар ұсынып, талқылайды.
Талдау: Ойларын қоры-тындылап, түйін жасайды. Ортақ шешім қабылдайды. |
- Номер арқылы 2 топқа бөлінеді.
- Топтық жұмыс: 2 топқа әр түрлі тапсыма беріледі. Топта бірлесіп талқылап, меңгереді. Өзіне қатысты алған мәліметті «Info-Chart» кестесіне енгізеді.
- Жұптық жұмыс: 1-топтағы әр оқушы 2-топтың оқушысымен жқптасып, мағлұмат алмаса отырып, кестенің толмаған бөлігін толтырады.
- Жеке жұмыс: «Info-Chart» кестесінде жинақталған ақпаратты ұсынады.
- Бүкілсыныптық жұмыс: Activote пульті арқылы тест тапсырады.
- АКТ-ны қолдану: интерактивті тақта, Activote пульттері.
|
- Формативті бағалау
- «Ақпарат жинақтау кестесі» арқылы ұпай жинақтап, өзін-өзі баға-лайды және қорытынды бағаны муғалім қояды.
- Activote арқылы нақты бағаға қол жеткізеді.
|
- Барлық оқушылар тапсырма орындау барысында қамтылады.
- Кезең бойынша жүйелі ойлар жинақталады.
|
- «Ақпарат жинақтау кестесі» арқылы материалды меңгерілу деңгейі бақыланады.
|
спасибо