Астана қаласы №49 орта мек тебі
информатика пәнінің мұғалімі
Абдраманова Айдана Айдаровна
Электронды оқулықтармен, интерактивті тақтамен жұмыс жұмыс жүргізу
Электронды оқулықтарды AutoPlay Media Studio бағдарламасы арқылы жасауға болады.
Бағдарламаны ашқаннан кейін бізде экранда мынадай терезе пайда болады
Осы терезеден создать новый проект деген белгішені таңдаймыз, экранда мынадай терезе пайда болады:
Осы жерден өзімізге ұнаған проектіні таңдап жұмысты бастаймыз. Бұл бағдарламаның ең тиімдісі оңай жасалады, мұнда барлық материалдарды салу жеңіл, тест бағдарламасын, суреттерді, видеоларды, сабаққа байланысты жасалынған презентацияларды да жеңіл салуға болады. Мысалға алатын болсақ кейбір пәндерде оқу бағдарламасы кітаппен сәйкес келмеген жағдайда интернеттен материалдар алып, басқада кітапханалардан матераилдар жинақтап AutoPlay Media Studio электронды оқулық жасау бағдарламасы арқылы өзімізге көмекші құрал жасап алуымызға болады.
Интербелсенді тақта
Интербелсенді тақта арқылы сабақ жүргізген өте тиімді. Ең бір тиімдісі оқушыларға ұсынылатын материал теория жүзінде кітаппен түсіндіргеннен қарағанда интербелсенді тақта арқылы слайд, электронды оқулықпен түсіндірсек оқушы тез қабылдайды және пәнге деген қызығушылықтары артады. Интербелсенді тақта арқылы оқушылар бір мерзілде екі оқушы бірден жаза алады, тапсырманы орындай алады. Интербелсенді тақтадан түсіндірілген сабақта оқушы көзбен көру қабілеті, тақтаны пайдалану дағдысы қалыптасап, берілген тапсырманы тез орындай алады. Оқылған теорияны практика жүзінде оқушыларға көрсету мүмкіндігі туындайды, көрсеткен нәрсені оқушы бірден қабылап қайталап орындау арқылы оқуға деген қызы,ушылықтары артады.
Қазіргі заманғы дамыған технологиялар электронды оқулық пен интербелсенді тақта арқылы сабақ өткізу оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, сабаққа деген зейін ашады. Сабақты бұл екі құрал арқылы оқушылар теориялық білімдерін практикада ұштастырып сабаққа деген белсенділіктері артып, сыныптартарының алдында алда болу үшін берілген тапсыраманы уақытымен орындап интербелсенді тақтада жұмыс жасауға асығады. Электронды оқулықтарғы тапсырама мен тест жұмыс орындау арқылы өздерін бағалай алады. Егер тапсыраманы дұрыс орындай алмаған жағдайда айтылған тапрысманы уақытымен орындап, сабаққа зейінін аударып жақсы баға алуға тырысады.
Қазіргі заман ақпараттандыру заманы, қолда бар барлық құралды пайдалып, білімі жоғары, жан-жақты дамыған шәкірттерді дайындау – дарынды ұстаз қолында.