Басы » Биология » Ішкі мүшелердің топографиясы

Ішкі мүшелердің топографиясы

topobnutrorgҚызылорда облысы , Шиелі ауданы №41 М.Шоқай атындағы мектеп

Биология пәнінің мұғалімі:

  Байдраманова   Жанна Бегділдақызы

Сабақтың  тақырыбы: Ішкі мүшелердің топографиясы
Сілтеме: Жоспар
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды ішкі мүшелердің топографиясымен таныстыру
Сабақтың міндеті : 1.Ішкі мүшелердің барлығы  ұлпадан құралғанын біледі2.Мүшелердің түрлерін бір-бірінен ажырата алады. 3.Оқушылардың белсенділігі  артады
Сабақтың қадамдары: 1.Мүшелердің ортақ белгілері;2.Жіктеу мен жүйелеу;
Күтілетін нәтиже : 1.Оқушылариүшелер туралы өз ойларын нақты жеткізуге талпынады.2.Мүшелерді жүйелеудің маңызын түсінеді.
Түйінді идея : Мүшелердің түрлерін ажырату.
Іс-әрекеттері: Ізденеді, ойлай біледі, пікір айтуға үйренеді.
Тапсырмалар : 1.Біліміңді сына;            1.Эссе жазу;2.Жұмбақ шешу;              2.Бес жолды өлең; 3.Кубизм әдісі;                 3.Танымдық тапсырма;
Сабақтың түрі : Ой дамыту сабағы
Көрнекілігі : Таблица, бағалау парақшасы ,электрондық оқулық,интерактивті тақта,слайдттар
Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі;2.Үй тапсырмасы; 3.Қызығуды ояту сатысы; 4.Ой шақыру; 5.Танымдық тапсырма; 6.Қорытынды; 7.Бағалау; 8.Үйге тапсырма;

Балалар, біз бүгін сыныпты екі топқа бөлеміз.Әртопта топ жетекшілері анықталып, оларға бағалау парағы таратылады.Сол арқылы топ жетекшілер оқушылардың берген жауаптарын қадағалап отырады.

І. «Біліміңді сына» Сұрақтарға жауап беру

1-топ

1.Анатомия ғылымы нені зерттейді?

2.Денсаулық леген не?

3.Қ Р биотехнологияны дамытушы кім?

2-топ

1.Физиология ғылымы нені зерттейді?

2.Гигиена дегеніміз не?

3.Эволюция деген не?

Өткен сабақты Кубизм әдісі бойынша сұрау: 

1.Зерттеңіз -Алам құрылысындағы ерекшеліктері-Адамның мүшелерінің ерекшеліктері; — Қоректену ерекшеліктері
2.Салыстырыңыз -Жануар мен адамның ішкі мүшелерінің құрылысы
3. Суреттеңіз -Көбеюі мен маңызы

  ІІ.Қызығуды ояту сатысы; Жаңа сабақты .«Адам  деген кім?» тақырыбында өңгіме құру, ,жаңа білімге ақпарат жинақтау. Суреттер беріледі,оларды бір-бірімен салыстыру. Электронды оқулық арқылы  жаңа сабақты түсіндіру

ІІІ.Ой шақыру. Еркін микрофон әдісі.

І топ:  Адамдарға тән ортақ белгілерді сипаттаңдар;

II топ:Ішкі мүшелердің орналасу ерекшеліктерін сипаттаңдар  

ІҮ.Танымдық тапсырма.

Тест сұрақтарын беру. Әр топқа тест сұрақтары таратылып,тест жауаптары слайдта жазылады.Оқушылар тест жұмыстарын топ-топпен алмастырып тексереді.

Ү. Қорытынды: Осы тақырыптан қандай ой түйдік? Не үйрендіңдер?

VI.Бағалау:

1.Біліміңді сына 2 ұ

2.Эссе жазу 1 ұ

3.Ой шақыру 1ұ

4.Танымдық тапсырма 1 ұ

Рефлексия:1. Сабақ өте жақсы өтті  

    2.Оқушылар қызығушылықпен белсенді сабаққа қатысты

Үйге тапсырма: Адам жоғары саналы тұлға тұсаукесер

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *