Қызылорда облысы , Шиелі ауданы №41 М.Шоқай атындағы мектеп
Биология пәнінің мұғалімі:
Байдраманова Жанна Бегділдақызы
Сабақтың тақырыбы: | Ішкі мүшелердің топографиясы |
Сілтеме: | Жоспар |
Сабақтың мақсаты: | Оқушыларды ішкі мүшелердің топографиясымен таныстыру |
Сабақтың міндеті : | 1.Ішкі мүшелердің барлығы ұлпадан құралғанын біледі2.Мүшелердің түрлерін бір-бірінен ажырата алады. 3.Оқушылардың белсенділігі артады |
Сабақтың қадамдары: | 1.Мүшелердің ортақ белгілері;2.Жіктеу мен жүйелеу; |
Күтілетін нәтиже : | 1.Оқушылариүшелер туралы өз ойларын нақты жеткізуге талпынады.2.Мүшелерді жүйелеудің маңызын түсінеді. |
Түйінді идея : | Мүшелердің түрлерін ажырату. |
Іс-әрекеттері: | Ізденеді, ойлай біледі, пікір айтуға үйренеді. |
Тапсырмалар : | 1.Біліміңді сына; 1.Эссе жазу;2.Жұмбақ шешу; 2.Бес жолды өлең; 3.Кубизм әдісі; 3.Танымдық тапсырма; |
Сабақтың түрі : | Ой дамыту сабағы |
Көрнекілігі : | Таблица, бағалау парақшасы ,электрондық оқулық,интерактивті тақта,слайдттар |
Сабақтың барысы: | 1.Ұйымдастыру кезеңі;2.Үй тапсырмасы; 3.Қызығуды ояту сатысы; 4.Ой шақыру; 5.Танымдық тапсырма; 6.Қорытынды; 7.Бағалау; 8.Үйге тапсырма; |
Балалар, біз бүгін сыныпты екі топқа бөлеміз.Әртопта топ жетекшілері анықталып, оларға бағалау парағы таратылады.Сол арқылы топ жетекшілер оқушылардың берген жауаптарын қадағалап отырады.
І. «Біліміңді сына» Сұрақтарға жауап беру
1-топ
1.Анатомия ғылымы нені зерттейді?
2.Денсаулық леген не?
3.Қ Р биотехнологияны дамытушы кім?
2-топ
1.Физиология ғылымы нені зерттейді?
2.Гигиена дегеніміз не?
3.Эволюция деген не?
Өткен сабақты Кубизм әдісі бойынша сұрау:
1.Зерттеңіз | -Алам құрылысындағы ерекшеліктері-Адамның мүшелерінің ерекшеліктері; — Қоректену ерекшеліктері |
2.Салыстырыңыз | -Жануар мен адамның ішкі мүшелерінің құрылысы |
3. Суреттеңіз | -Көбеюі мен маңызы |
ІІ.Қызығуды ояту сатысы; Жаңа сабақты .«Адам деген кім?» тақырыбында өңгіме құру, ,жаңа білімге ақпарат жинақтау. Суреттер беріледі,оларды бір-бірімен салыстыру. Электронды оқулық арқылы жаңа сабақты түсіндіру
ІІІ.Ой шақыру. Еркін микрофон әдісі.
І топ: Адамдарға тән ортақ белгілерді сипаттаңдар;
II топ:Ішкі мүшелердің орналасу ерекшеліктерін сипаттаңдар
ІҮ.Танымдық тапсырма.
Тест сұрақтарын беру. Әр топқа тест сұрақтары таратылып,тест жауаптары слайдта жазылады.Оқушылар тест жұмыстарын топ-топпен алмастырып тексереді.
Ү. Қорытынды: Осы тақырыптан қандай ой түйдік? Не үйрендіңдер?
VI.Бағалау:
1.Біліміңді сына 2 ұ
2.Эссе жазу 1 ұ
3.Ой шақыру 1ұ
4.Танымдық тапсырма 1 ұ
Рефлексия:1. Сабақ өте жақсы өтті
2.Оқушылар қызығушылықпен белсенді сабаққа қатысты
Үйге тапсырма: Адам жоғары саналы тұлға тұсаукесер
[bws_related_posts]