Басы » География » Жер туралы қысқаша мәліметтер

Жер туралы қысқаша мәліметтер

earth

№3 мектеп-интернатының география пәнінің мұғалімі

Зейдалиева Сабира Ермағанбетқызы

1.Сабақтың тақырыбы: Жер туралы қысқаша мәліметтер.

2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Оқушылар жер туралы қысқаша мәліметтерді оқып-үйренеді.

3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: жеке жұмыс,топтық жұмыс. 4.Сабақтың нәтижесі: Білу: Жердің Күн жүйесіндегі орны, пішіні мен параметрлері туралы біледі.

Түсіну: Жер қозғалыстарының қалай жүретінін және ол қозғалыстардың ғаламшар табиғатына қалай әсер ететінін түсінеді. Қолдану: Жердің тәуліктік қозғалысы мен сағаттық белдеулер арасындағы байланысын және жергілікті уақыт пен белдеулік уақыт арасында қандай айырма бар екенін анықтай алады.                                                                                                                                        Талдау: Жер шарындағы жылу белдеулерін қандай белгілеріне қарап ажыратылатынын карта бойынша талдай алады.                                                 5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек.                6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.                                         7.Реурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер,суреттер, интернет материалдары.

Сабақ барысы        

Уа-қыт

Бөлім

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушылар іс-әрекеті

5  мин

Кіріспе

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды

2. Мұғалім оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты географиялық ұғымдар бойынша топтарға бөледі

1.Оқушылар сергіту сәтін жасайды,топтарға бөлінеді.

 

 

10 мин

Тұсаукеср 1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.                                            2.Ортақ жұптық жұмыс. Тақырып айқындағаннан кейін осы тақырып туралы не білетінін жұппен анықтайды, Жердің өлшемдерін дәптерге жазып алуға тапсырма беріледі. 1.Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беруге тырысады.

2.Дәптерге Жер туралы қысқаша мәліметтерді жазып алады.

 25

мин

 Негізгі    

 бөлім

 

1.Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыппен танысуға тапсырма береді. Тақырыппен танысып болған соң Топтық жұмыс: Оқушылар топқа бөліне отырып  Жердің Күн жүйесіндегі орны, пішіні, қозғалыстары, сағаттық және жылу белдеулері тақырыптары бойынша постер жасап қорғайды.

2. Номенклатура: бүгінгі сабақта кездескен жаңа ұғымдар мен терминдерді анықтайды

1.Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтып қорытындылайды.

2.Жеке жұмыс: оқушылар жаңа ұғымдар мен терминдерді анықтайды.

Мысалы: Сфероид, Геоид Магнит-тік полюс, Афелий, Перигелий

Кориолис күші т.б.

5

 мин

Қорытынды

1. Мұғалім сабақты қорытындылайды.

2.Үйге тап-ма: 3 деңгейлік тапсырма түрінде беріледі.

1) А деңгей:§1 оқу

2) В деңгей: Қазақстан аумағы қандай жылу белдеуінде орналасқанын карта бойынша анықтау.

3) С деңгей: Өздерің тұрған жердің қандай сағаттық белдеуде орналасқанын және де Астана, Мәскеу, Лондон, Владивосток қалаларымен уақыт айырмашылығын анықтау.

1.Оқушылар  бірін-бірі бағалайды.

2.Оқушылар кері байланыс жасайды

Не ұнады:……………………………………..

Не қиын болды: …………………………..

Тілегім: ……………………………..…………

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *