Басы » Бастауыш сыныптар » Әдебиеттік оқудан орта мерзімді жоспар (бірінші жарты жылдық)

Әдебиеттік оқудан орта мерзімді жоспар (бірінші жарты жылдық)

Павлодар облысы

Шарбақты ауданы

Шалдай орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

Алибекова Керимбала Танирбергеновна

Әдебиеттік оқудан орта мерзімді жоспар (бірінші жарты жылдық)

Пән – бастауыш сынып оқушыларының ауызша және жазбаша тілін дамытуды, яғни сөздік қорын байытуды, байланыстыра және грамматикалық тұрғыдан жүйелі сөйлеуге үйретуді, сөйлеу мәдениетін қалыптастыруды көздейді. Ұлттық тәрбие,рухани-мәдени құндылықтар, ана тілі және қазақ халқының салт-дәстүрі негізінде сусындаған жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеді. Адамның ішкі рухани жан дүниесі байлығын ашуға, адамгершілікке тәрбиелеуге, тілі мен қиялын дамытуға мүмкіндік береді.

Пәннің мақсаты – дұрыс, мәнерлеп және шапшаң оқуды меңгерту, оқушыны шығарма авторының көзқарасын түсінуге жетелеу және мәтінді қабылдаушы оқырман ретінде тәрбиелеу, көркем-шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамыту, сөз өнеріне деген қызығушылығы мен эстетикалық талғамын қалыптастыру, сөйлеу әрекетінің барлық түрін жетілдіру, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылық пен рухани-адамгершілік тәрбие беру.

Пәннің міндеттері:

оқу сапасын (дұрыс, түсініп, шапшаң, мәнерлеп) жетілдіру;

—  ауыз әдебиетінің жанрларымен, отандық және әлемдік балалар әдебиетінің озық үлгілерімен таныстыру;

—  ақын-жазушылардың балаларға арналған шығармаларының басты тақырыбын, басты кейіпкерлерін және негізгі мазмұнын айқындау;

—  талданып отырған мәтіннің жанрлық сипатын анықтау;

—  әдеби-теориялық білім негіздерін қалыптастыру;

—  адамгершілік және эстетикалық құндылықтар жүйесі негіздерін қалыптастыру;

—  оқылған шығарма сюжеті ізімен немесе еркін тақырыпта әртүрлі әдеби шығармашылық жұмыс түрлерін (өлең, әңгіме құрастыру, мәтінді сахналау, мәтін бойынша сурет салу, мақала жазу, шағын үзіндіге сценарий жазу т.б.) орындауға машықтандыру;

—  әдеби функционалдық сауаттылыққа баулу және әдеби тілде еркін сөйлеуді меңгерту;

—  тұлғалық оқырмандық мәдениетін қалыптастыруда ана тілінде ауызша және жазбаша дұрыс сөйлеу, өз ойын анық (тіл байлығын арттыра отырып), нақты баяндау білігі мен дағдысын қалыптастыру;

—  кітап және анықтамалықтармен, библиографиялық әдебиеттер және сөздіктермен жұмыс істей білуге дағдыландыру.

Әр тоқсан бойынша екі үлкен тараудан топтастырылған материалдарды оқыту көзделген. Әр бөлімге бөлінген сағаттар санында ауызша және жазбаша тіл дамыту, қайталау сабақтары қоса есептеледі.

Пәнді оқыту ерекшелігі . «Әдебиеттік оқу» пәні мазмұныны ауыз, жазба, балалар әдебиеті үлгілерін, жазушылар өмірбаяны мен шығармашылығы туралы қысқаша мәліметтерді, ғылыми-танымдық шығармаларды оқытып үйретеді. Мақала, естелік, өмірбаян туралы түсінік қалыптастырады. Әдеби-теориялық білімдерді игертеді. Монолог, диалог құруғадағдыландырады. Мәтінменжұмысташығармаатауын, оныңмазмұны мен бастыидеясыменбайланысынтүсінугеүйретіледі.

Пән баланың  көркем сөзді түсінуінде «сезімдік»  саналарын пайдалану, яғни «сезімге әсер еткен шығарма ғана түсінікті болады» идеясы басшылыққа алынып, мәтінді түсінуде музыка, көркемөнер, сурет туындыларының мүмкіндіктерін пайдалану алдыңғы орынға қойылды.

2-сыныптағы оқытудың басты міндеті — баланы оқуға төселдіру үшін оның жанына жақын, танымына сай ұлттық  құндылықтардарды үйрету.

Қазіргі кезде барлық ақпарат құралдарында адамгершілік құндылықтар азайып, қатігездік белең алып отырғаны жаппай жазылып та, айтылып жатқаны белгілі. Әсіресе сондай жат қылықтардың бірегейі — қазақ отбасындағы балалардың ата-анасына деген мейірімділігі азайып, қарттар үйіндегі қазақ аталары мен апаларының санының артуы — дұрыс шешімін табуы тиісті әлеуметтік маңызды мәселе. Осындай күрделі істе оқулықтың, соның ішінде көркем сөздің құдіретін пайдалануға мүмкіндік беретін «Әдебиеттік оқу» пәніндегі көркем шығармалардың мәні өте күшті тәрбие құралы екендігін ескерілген. «Адам болам десеңіз» жалпы бөлімнен басқа жастайынан балалардың бойына ата-анасына, үлкендерге мейірімділік, қамқорлық көрсету мақсатында арнайы «Қадірлі әкелерім, мейірімді аналарым» атты бөлім қосылды.

2 -сыныпта маусымдық-тақырыптық ұстаным басшылыққа алынатыны себепті маусымдық материалдардың дер кезінде оқылуы, мәтіндегі оқиғалардың оқушының көз алдында өтіп жатуы тиістігі ескеріліп, оқу күз айында басталатынына орай «Білім керек бәріне», қыс мезгілінің материалдары «Қыста талай қызық бар», көктем, жаз айлары келбеттері «Туған өлке табиғатын қастерлейік»  деген атаулармен берілді.

Бастауыш сыныпта оқушысының дайындық деңгейіне келесі талаптар қойылады:

1)     2-сыныпта көлемі 150-200 сөзден тұратын мәтін мазмұнын толық, қысқаша және жоспар бойынша таңдау мен әңгімелеуді; халық ауыз әдебиет үлгілерін және 2-3 өтірік өлеңді, 10-15 мақал-мәтел мен жұмбақ, жаңылтпашты жатқа айтуды; 2-3 өлеңді жатқа айтуды. 25-30 сөзден тұратын мазмұндама мен шығарма жазуды; 2-сыныптың бірінші жарты жылдығында минутына сөздер мен тыныс  белгілерін қоса есептегенде 40-45 сөз, екінші жарты жылдықта – 50-55 сөз оқуы қажет.

2         ) «Әдебиеттік оқу» пәні  2-4-сыныптарда аптасына 4 сағаттан оқытылып, оқу жылы көлемінде әр сыныпта 136 сағатты құрайды.

 

 

Әдебиеттік оқу

 2-сынып

Барлығы –136 сағат, аптасына 4 сағаттан

 

 

Сағат саны

Мерзімі

Тақырыбы Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

 

 

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер  Оқып-үйренудің нәтижесі  Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау Негізгі дерек көздер
 

                                      Білім керек бәріне (17 сағат)      

1

1

2.09

Білім керек бәріне Ф.Оңғарсынова Автор туралы мәлімет бере отырып, өлеңнің мазмұнын, негізгі идеясын түсінуге дағдай жасау.сөз тіркестері арқылы сөйлеу тілдерін, зейінін, есте сақтау қабілеттерін  дамыту  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АҚТ,СТОҮ,

ТжДБО

ОЖЕСО,

ОБжК,

ОмОЖТ

ОүБ ж/еОБ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АҚТ,СТОҮ,ТжДБО,ОЖЕСО,ОБжК,ОмОЖТ,ОБж/ЕОүБ

 

 

 

 

 

 

АҚТ, СТОҮ;ТжДБО;ОБжОҮБ;ОЖЕСО;ОБжК;ОмОЖТ

Өлеңді түсіне отырып оқу, талдау, негізгі ойға қорытынды жасау;  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр сабақ

сайын әр

тапсырма

бойынша ,

сабақтың әр кезеңінде

ОүБ ж /е ОБ жүргізіледі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

суммативті және формативті бағалау

Әр сабақ

сайын әр

тапсырма

бойынша ,

сабақтың әр кезеңінде

ОүБ ж /е ОБ жүргізіледі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық кешені, интер белсенді тақта, эл.оқулық,

түрлі –түсті маркерлер, А3 ,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

стикерлер,

флипчарт,

постер,

 

 

 

смайликтер

үлестірме қағаздар, сюжетті суреттер, АКТ

портрет,

 

стикерлер,

флипчарт,

постер,

 

смайликтер

үлестірме қағаздар, сюжетті суреттер, АКТ

портрет,

2

1

3.09

Ө. Тұрманжанов. Мектеп біздің анамыз Өлеңді түсініп оқып , ақыннң мектепке деген сезімдерін ұға білуге  мүмкіндік жасау,тақырыпты өмірмен,табиғатпен байланыстыру.шығармашылық қиялының дамуына мүмкіндік беру. мәнерлі ,

сезіммен оқуға, оқушының сөздік қоры  молаяды.

3

1

6.09

Оқуға құмарлық Сапарғали Бегалин

4

1

8.09

Кітап . Болат Дәулетов кітап оқудың пайдасы туралы сөз ете отырып , оқушылардың кітап оқуға деген қызығушылығын арттыру. Диалогпен сөйлеуге жаттықтыру. олең шумақтарын зерттей оқу арқылы мазмұныны түсіну, идеясын ашуға мүмкіндік беру.

кітапты ұқыпты ,таза, қаптап ұстау әр оқушының міндеті екенін түсінеді.

5

1

9.09

Оқымысты бала .Міржақып Дулатов  

6

1

10.09

Он саусақ  Ш. Смаханұлы өлеңнің идеялық мазмұнын ашу арқылы атқа айту,  есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйрету.оқушынң ойлау қабілеттерін дамыт у, сөйлеу тілдерін байыту, ойларын ауызшы  және жазбаша  еркін жеткізуге бағыттау,шығармашылыққа баулу.

7

1

13.09

Өнердің құны (ертегі) әңгімені оқу, мазмұнын түсіну, ауызша әңгімелеу дағдысын дамыту шығармашылық жұмыстар арқылы «екілік » табиғатын зерттеу, іздену , салыстыру ,қиындықты жеңуге үйренеді

8

1

15.09

Қулық  Н.Ораз мәтін мазмұнын тарау тақырыбымен байланыстыра отырып түсіну. Кейіпкер басынан өткен оқиғаны өмірмен байланыстыруға мүмкіндік жасап, мәтін идеясын ашу.

9

1

16.09

Құстар қайтты Т.Молдағалиев өлең мазмұнын жан- жақты талдау арқылы оқушыға білетіндері мен білмейтіндерінің болатыны жайында ой қозғау.Жыл құстары мен отырықшы құстар жайлы мәлімет беру. білім, білік, дағдылары қалыптасады. Сөйлеу тілдері дамиды.

10

1

17.09

Қысқа бәрі дайын ба? айнала қоршаған орта табиғаттын өмірмен байланыстыра түсінуге мүмкіндік жасау. Шығармашылыққа баулу. мәтін арқылы туған жерге деген сүйіспеншілікке, табиғатты бағалау, аялау, оның әсемдігін сезінуге негіз жасалады.

11

1

20.09

Намыс Б.Мәжитов мәтін мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау.оз ойларын қорытындылай білуге жағдай жасау. Тіл белсенділігін арттыру, оқу мен жазу мәдениетін дамыту ата тегін біле ртырып , ел намысын қорғайтын , туған тілін қадірлейтін азамат болуға тәрбиеленеді.

12

1

22.09

Айға аттанам, апа! өлең авторымен таныстыру, өлеңдегі кейіпкердің ойы мен сезімін өз сезімдерімен салыстыру. өлеңді оқи отырып , идеясын тарау тақырыбымен байланыстыра  ашуға мүмкіндік беру

13

1

23.09

Көшедегі сабақ Қ.Омарұлы мәтін мазмұнын түсіну, шығарма жазу туралы алғашқы түсінік беру.тіл байлығының ,сөздік қорын байыту арқылы сөйлеу тілінің дамуына жағдай жасау өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді.

14

1

24.09

Кім күшті? (ертегі) ертегіні ңмазмұнымен таныстыру арқылы , көркем сөздер туралы мағлұмат беріп, сөйлеу  тілінде атқаратын қызметін байқату. салыстыру, бағалау дағдылары дамиды.

15

1

27.09

Мұғалім   Н.Жанаев Өлең мазмұнын аша отырып , мәнерлеп оқуға жаттықтығады. ой-өрісі, есте сақтау қабілеттері дамиды өлең шумақтарындағы ақын ойына қарай тақырып тауып , үсінгендерін ашуға мүмкіндік алады. Еңбек етуге баулиды

16

1

29.09

 Бөлімді қайталау Бөлімде өткен тақырыптар ды қайталау. Тест арқылы білімдерін тексеру

17

1

30.09

Тіл дамыту.Мазмұндама мазмұндама жазады, жоспар құрады, сауатты жазу ға дағдыланады.    

                                Атадан қалған асыл мұра (19 сағат)      

1

1

1.10

Бұқар жыраудан Өлеңидеясы арқылы халқымыздың дана сөздері туралы түсінік қалыптасады.Өлеңді  талдау , салыстыру арқылы оқушы қиялының дамуына жол салу.  

 

 

 

 

АҚТ, СТОҮ;

ТжДБО;ОБжОҮБ;ОЖЕСО;ОБжК;ОмОЖТ

ұжымда бірлесе отырып жұмыс жасауда өз пікірін білдіруге, дәлелдеуге үйренеді  

 

 

 

 

 

 

Әр сабақ

сайын әр

тапсырма

бойынша ,

сабақтың әр кезеңінде

ОүБ ж /е ОБ жүргізіледі

Оқулық кешені, интер белсенді тақта, эл.оқулық,

түрлі –түсті маркерлер, А3 ,

 

стикерлер,

флипчарт,

постер,

 

смайликтер

үлестірме қағаздар, сюжетті суреттер, АКТ

портрет,

2

1

4.10

Төле бидің батасы Төле бидің батасымен танысады, мағынасын ашады, сұрастыру арқылы халық арасындағы бата үлгілерімен танысады. имандылыққа, адамгершілікке, әдепті, арлы болып өседі.

3

1

6.10

Хан мен Сырым мәтін мазмұнын түсініп оқиды. бабаларымыздан қалған сөздердің мән-мағынасынтүсінеді, шығармашылық тапс ыралыр арқылы өз бетімен жұмыс істеп үйренеді.

4

1

7.10

Кімге қарыздармыз? мәтін мазмұнын түсініп оқиды. Халқымызға тән сөйлеу тілінің ерекшелігін мәтін арқылы ашады.

5

1

8.10

Ақ тілек А.Асылбеков мәтін мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып түсінуге  мүмкіндік беру.мәтін идеясындағы  мәселелерді  жан –жақты іздестіру арқылы баланың шындыққа көзқарасын айқындауға жағдай туғызу. АҚТ, СТОҮ;

ТжДБО;ОБжОҮБ;ОЖЕСО;ОБжК;ОмОЖТ

еңбек пен уақыт арасындағы байланысты сезінеді. Табиғатты сүюге, оны білуге ұмтылады.

 

шындық пен өтірікті ажыратуға үйренеді.

ОүБ ж /е ОБ жүргізіледі

 

Оқулық кешені, интер белсенді тақта, эл.оқулық,

түрлі –түсті маркерлер, А3 ,

 

 

6

1

11.10

Асыл сөз қайда? Ә.Орынбаева

7

1

13.10

Өтірік өлең

8

1

14.10

Қожанасыр туралы әңгімелер қожанасыр бейнесі арқылы әдеби кейіпкер табиғатындағы ерекшелікті түсінеді.өмірмен байланыстыра, мысалдармен толықтырады.

әзіл қалжыңға толы ойды берудегі халық даналығын, тапқырлығын байқауға мүмкіндік беру. Кейіпкерлер әрекетін талдауға жағдай туғызу.

 

 

 

 

 

 

АҚТ, СТОҮ;

ТжДБО;ОБжОҮБ;ОЖЕСО;ОБжК;ОмОЖТ

шығармашылық тапсырмалар арқылы байланыстырып сөйлеуге , ойын тиянақты жеткізуге дамиды.еңбекқорлыққа тәрбиеленеді   флипчарт,

постер,

 

смайликтер

үлестірме қағаздар, сюжетті суреттер, АКТ

портрет,

«Балдырған»

журналы

9

1

15.10

Нағыз байлық С.Үсенұлы Өз бетімен жұмыс жасауға, еңбекқорлыққа кітап оқуға сүйіспеншілігі арт ады.

10

1

18.10

Өс, ұлан! Ө.Тұрманжанов өлең мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау.өлеңнің оқылу мәнерін іздету.қосымша материалдар арқылы өлең идеясында ғы мәселелерді кеңейте қарауға ой салу.   оқушының шығармашылық мүмкіндігі мен дәстүрден тыс ойлау мүмкіндігіне қозғау салу. Әр сабақ

сайын әр

тапсырма

бойынша ,

сабақтың әр кезеңінде

ОүБ ж /е ОБ жүргізіледі

 

плакат ,бор, маркерлер, интер белсенді тақта, мақалдар, қосымша материалдар.

11

1

20.10

Бесік жыры  Халық ауыз әдебиетінен халық ауыз әдебиетіне деген қызығушылық ояту. Ізденуге, шығармашылыққа тарту. Мәнерлеп оқу дағдыларын нығайту. СТОҮ;

ТжДБО;

ОЖЕСО

шығармашылық тапсырмалар арқылы байланыстырып сөйлеуге , ойын тиянақты жеткізуге дамиды. Салт дәстүрді құрметтеуге үйренеді. үнтаспа,

маркерлер, интер белсенді тақта, мақалдар, қосымша материалдар.

постер

12

1

21.10

Тұсау кесу жыры

13

1

22.10

Мүшел жас тақырыптың балаға ой салар идеясын баса ашуға мүмкіндік беру. Өз бетінше қорытынды шығару дағдыларын дамыту. Әдет –ғұрыпты  құрметтеуге, имандылыққа тәрбиелеу.  

 

 

 

АҚТ, СТОҮ;

ТжДБО;ОБжОҮБ;ОЖЕСО;ОБжК;ОмОЖТ

адам жасының ерекшелікеріне мән бере отырып, айтылған ойға , үлкеннің сөзін тыңдай білуге , өзгелердің пікірімен санасуға үйренеді. мүшел жас кестесі, үнтаспа

14

1

25.10

Жеті қазынаның бірі мәтіннің мазмұны мен идеясын және жеті қазына ны танып , сақтай білу керектігін кейіпкердің әрекеті арқылы ашуға мүмкіндік беру. үлкендерді сыйлауға үйренеді. Өз бетімен  топта жұмыс жүргізе білу қабілеттері дамиды. флипчарт,

постер,

смайликтер

үлестірме қағаздар, сюжетті суреттер, АКТ

портрет,

 

15

1

27.10

Алтын алқа мәтін мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып түсінуге  мүмкіндік беру.оқушыларға бағыт бағдар бере отырып , өз бетінше жұмыс істеуге , шығармашылық қиялын ұштауға , қорытынды жасауға машықтандыру. салт дәстүрді құрметтеуге тәрбиеленеді. ұлттық нақыштағы бұйымдар суреттері. Асық түрлері.

16

1

28.10

Қызық дәстүр Ә.Табылды автордың көтерген идеясын жаңғырту арқылы өзінше ой түю. Зерттей оқу мүмкіндігін ашу.   сөздік қорлары молайып сол сөздерді өмірде қолдануға үйренеді. Ұлттық салт-дәстүрді құрметтеуге .қастерлеуге үйренеді.   Ұлттық салт-дәстүріміздің өткізілу іс- шараларынан сюжетті суреттер.интер белсенді тақта

17

1

29.10

Таудай бол! (ата тілегі) Төрт түліктің кеңесі мәтін мазмұнын түсініп, сөздік қорын молайтуға жағдай жасау.

ой өрісі дамып, сөз ұтқырлыққа баулу.

   

18

1

1.11

 Бөлімді қайталау Бөлімде өткен материалды қайталап , оқушылардың білімдерін пысықтау. ОүБ ж /е ОБ жүргізіледі

 

     

19

1

3..11 Тіл дамыту .Шығарма шығарма жазу дағдылары қалыптасады.      

2 тоқсан

Неткен сұлу, неткен көркем,

Осы менің туған өлкем (12 сағат)

     

1

1

Е.Өтетілеуұлы Отан Отан туралы мақал -мәтелдерді сабақ тақырыбымен байланыстыра отырып, өлең идеясын байыта түсу.Отан ұғымыннақты мысалдар арқылы түсінуге әрекет ету.шығармашылық жұмыстарға төселдіру. АҚТ, СТОҮ;

ТжДБО;ОБжОҮБ;ОЖЕСО;ОБжК;ОмОЖТ

Патриоттық,адамгершілік, танымдықтәрбие арқылы жеке бастың құқығы туралы алғашқы түсініктер алуға мүмкіндік беру. Әр сабақ

сайын әр

тапсырма

бойынша ,

сабақтың әр кезеңінде

ОүБ ж /е ОБ жүргізіледі

 

плакат ,бор, маркерлер Оқулық кешені,флипчарт,ҚР картасы,ҚР Конституциясы.(кітапша)

2

1

Туған жер Ж.Аймауытов

3

1

М.Әлімбаев Атамекен аяулы Отанымыздың белгілі жерлері туралы мағлұматтар алуды жалғастырады. Отанын тани білуге ,құрметтеуге, айтылған мәселе төңірегінде қызығушылықтары оянады. Карта, бор, плакат, маркер, қосымша материалдар, суреттер, дәптер, бейнетаспа.

4

1

Ей,Астана!  Н.Домбай Астана жайлы мағлұмат алады. Бас қаламыздың мән-мағынасын түсінуге жол салу.

5

1

Сыншы бала (аңыз) Аңыз туралы түсінік алады.Басты кейіпкердің бойындағы жақсы қасиеттерді тани отырып, оқыған мәтінді елестетеалу жағдаяттарын жасау.Жаңа сөздер арқылы оқушының лексикалық қоыр байды.  

 

 

АҚТ, СТОҮ;

ТжДБО;ОБжОҮБ;ОЖЕСО;ОБжК;ОмОЖТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОүБ ж /е ОБ жүргізіледі

 

Сөйлеу тілдері мен көркем сздерді шебер қолдана білуіне жағдай жасау.Өз бетімен жұмыс жасау мүмкіндігі артады.  

 

Әр сабақ

сайын әр

тапсырма

бойынша ,

сабақтың әр кезеңінде

ОүБ ж /е ОБ жүргізіледі

 

Оқулық, дәптер

6

1

Алатау   Е.Өтетілеуұлы Өлеңді мәнерлеп оқып, мазмұнын ашу арқылы Қазақстан таулары жайлы білімдерін тереңдету. ойлау, талдау, көркем сөздерді жинақтау арқылы шығармашылық қабілеттері артады. Қазақстан жайлы білімдері кеңейеді. Қазақстан картасы, таулар бейнеленген суреттер,үнтаспа,

7

1

Екібастұз Мәтіндегі негізгі ой мен идеяны ұғындыру.Көркем сөздерді жинақтау, пайдалану, байланыстыра сөйлеу дағдыларының жетілуіне жағдай жасау. Өз ойларын еркін жеткізуге, байланыстырып сөйлеуге үйренеді. Таскөмір түрлері.

8

1

Мұрат капитан Мәтіннің мазмұны мен идеясын ашу, оқушылардың таным мүмкіндіктерін анықтау.оқушылардың еркін сөйлеуіне ,қорытынды жасай білуге жағдай туғызу. Қосымша деректер арқылы ізденуге, туған жерді білуге, табиғатты құрметтеуге тәрбиеленеді. Қазақстан картасы, су электр стансаларының, теңіздің көрікті жерлері.

9

1

Балалардың бақыты  С. Мәуленов Өлең авторымен танысады.Өлеңді талдау арқылы өмірдегі құндылықтардың ,қасиетті ұғымдардың парқын ажырата білуге мүмкіндік беру. Сөз тіркестері мен сөздер тізбегін құруға үйренеді.  

10

1

Туған жер туралы жыр  (қалмақ ертегісі) Мәтін мазмұнын өз бетімен түсініп оқуға және оның идеясын ашуға жол салу.Мәтінмен жұмыс істеуге,негізгі ойды таба білуге жағдай жасау. Ойын толық жеткізуге ,ауызекі сөйлеу тілдері дамиды. Әнші құстар, тордағы құстардың, туған ауылдың суреттері.

11

1

Бөлімді қайталау Өткен тақырыптар бойынша қайталау, пысықтау жұмысы жүргізіледі. ОүБ ж /е ОБ жүргізіледі

 

  ОүБ ж /е ОБ жүргізіледі

 

Оқулық кешені

суреттер, дәптер,

12

1

Тіл дамыту.Мазмұндама Мазмұндама жазу дағдылары қалыптасады. Көркем ,сауатты жазуға машықтанады.

                                Қыста талай қызық бар (16 сағат)      

1

1

М.Дулатов. Қыс Автормен таныстыру арқылы мәтіндегі табиғат суретінің қай заманда жазылғанын ашады.Қыс қызығы туралы алғашқы білімдерін толықтырады.  

 

 

АҚТ, СТОҮ;

ТжДБО;ОБжОҮБ;ОЖЕСО;ОБжК;ОмОЖТ

 

 

 

 

 

 

 

 

ОүБ ж /е ОБ жүргізіледі

 

Қыс тақырыбына байланысты сөз тіркестер дұрыс қолданудағдылары қалыптасады. Әр сабақ

сайын әр

тапсырма

бойынша ,

сабақтың әр кезеңінде

ОүБ ж /е ОБ жүргізіледі

 

Қыс көрінісі, дәптер, оқулық,

2

1

Б.Жақып   Қар Өлеңді оқу кезіндегі балалардың сезімдерін қоса талдауға мүмкіндік беру.Сөздік қорлары молаяды. Әр жыл мезгілінің өзгешелігін өзінше бағалауға ,әсемдікті,әдемілікті түсінуге,қастерлеуге үйренеді.  

3

1

Қардың басы бола ма? К.Салықов Өлең мазмұны арқылы жыл мезгілдерінің ерекшелігі туралы түсініктерінің кеңеюіне жағдай жасау.Уақыт, жаратылыс, табиғат туралы түсініктері кеңеюіне жағдай жасау. Мәнерлеп оқу дағдылары, көркем сөзбен сөйлеу тілдері ,дүниетанымдары кеңейеді.өз беттерімен ізденуге дағдыланады. Жыл мезгілдерінің суреттері,жыл маусымдарының кестесі.

4

1

Шана   Г.Әзімбаева Мәтінді түсініп оқу арқылы, қысқы ойын түрлері мен табиғат құбылысы туралы тереңірек мағлұмат алады.Құрастыру, іздену,  ойлау дағдылары дамиды. Мәтінді мәнерлеп ,түсініп оқуға, болған оқиғаның себебін тауып айтуға үйренеді. Қыстық ойын түрлерінің суреттері,қысқы ойын жарыстарынан үзінді.

5

1

Аққала   М.Қайыңбаев Өткен тақырыптармен байланыстыру арқылы салыстыру, дәлелдеу, өзіндік ой топшылауын жасауға мүмкіндік беру. Өлеңнің мазмұнын түсініп оқуға,ой тйіндей білуге үйренеді.   Аққала бейнесі,қыс туралы ән.,музыка.

6

1

Аяз  Қ.Толыбаева        

7

1

Желтоқсан  М.Неталиев Өлең тақырыбының мағыналық мазмұнын ашуға мүмкіндік беру.ой түйіндеуге үйренеді. АҚТ, СТОҮ;

ТжДБО;ОБжОҮБ;ОЖЕСО;ОБжК;ОмОЖТ

 

Қысқы табиғат кереметін  тану арқылы, туған жері табиғатының қадір-қасиетін бағалай білуге үйренеді.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр сабақ

сайын әр

тапсырма

бойынша ,

сабақтың әр кезеңінде

ОүБ ж /е ОБ жүргізіледі

 

Қыс мезгілі бейнеленген суреттер.

8

1

Қазақстан А.Мұқибек Қазақстан туралы білімдері жетіледі.өлеңді мәнерлеп оқуға дағдыланады, өз ойын еркін жеткізуге үйренеді. Еркін сөйлеуге, шығармашылық қасиеттерін дамытады. Қазақстан жерінің суреттері.

9

1

Қасқыр қысты қалай өткізеді? М.Дулатов      

10

1

Тамаша ғой қыс деген Ө.Тұрманжанов      

11

1

Мұз үстінде Е.Тәжин Мәтін мазмұнын түсіне оқып, әдеби тілде мазмұндағы оқиға ретін , дамуын айта білуге дағдыланады. жоспар құруға мүмкіндік беру. Белсенді өмір мен жанашырлық ,достық сезім,жауапкершілік — адам бойындағы жақсы қасиеттердің белгісі екенін ажыратуға үйренеді. Қосымша материалдар, оқулық, флипчарт,маркерлер, тақта, бор,

12

1

Шегіртке мен құмырсқа (мысал) Мысал мазмұнын түсіну, идеялық ұстанымындағы автордың ойына өзінше ой қосу арқылы пікір айтуға машықтанады. Мысалдағы жәндіктердің міне-құлықтары арқылы адам бойындағы жақсы- жаман қасеиттерді танып білуге , баға беруді үйренеді. Басты кейіпкерлердің суреттері,

13

1

Уәде Б.Қойшыбаев Басты кейіпкерге баға беру арқылы мәтіннің идеясын аңғарту.көркем сөйлеу шеберліктерін арттыра отырып , сөйлеу мәдениеттері жетіледі. Мәтін мазмұнын түсіну, оны өмірмен байланыстыруға , ой қорытындысын жазуға үйренеді. Нақыл сөздер ,плакат, маркерлер,А

14

1

Құттықтаймыз бәріміз  М. Жаманбалинов Өлең мазмұнын, идеясын  ашады, өз сөздерімен жеткізуге дағдыланады. АҚТ, СТОҮ;ТжДБО;ОБжОҮБ;ОЖЕСО;ОБжК;ОмОЖТ

 

  Әр сабақ

сайын әр

тапсырма

бойынша ,

сабақтың әр кезеңінде

ОүБ ж /е ОБ жүргізіледі

 

 

15

1

Бөлімді қайталау Бөлімде өткен тақырыптар бойынша білімдерін пысықтау, қайталау.    

16

1

Тіл дамыту.Шығарма Шығарма жазуға ,жоспар құруға үйренеді. Сауатты,көркем жазу, шығармашылық қабілеттері қалыптасады.  
[bws_related_posts]

1 пікір

  1. Сізге рахмет өте көп жассалынған жұмыс Қызықты дәстүр толық сабақ пен презентация керек

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *