Басы » Кембридж бағдарламасы » Қазақ тілінен 8-сыныпқа арналған орта мерзімді жоспар

Қазақ тілінен 8-сыныпқа арналған орта мерзімді жоспар

Айтаева Меруерт Маханбетқызы

Лермонтов атындағы №17 жалпы орта мектебінің

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі,

 Шымкент қаласы

Қазақ тілінен 8-сыныпқа арналған орта мерзімді жоспар

 

І тоқсан  І ТАРАУ. Әдеби тілдің грамматикалық нормалары

Сабақтың тақырыбы Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Модульдердің кіріктірілуі Оқып-үйренудің нәтижесі  Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау Негізгі дереккөздер
1

 

Қазақ тілі — ұлттық мәдени, рухани асыл мұра   Қазақ тілінің қадір-қасиеті мен артықшылығын түсіндіру Баяндау, диалогті оқыту Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту Өз тілін құрметтейді, дәріптейді, насихаттайды  Суммативті және формативті kk.wikipedia.org kollegi.kz

бағалау парағы, Power Point

2 Қазақ әдеби тілі Әдеби тілде қосымшалардың дұрыс қолданудың мәнін түсіндіру СТО, кубизм, екі жұлдыз, бір тілек АКТ-ны қолдану,

 СТО, Көшбасшылық,Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер

Әдеби тілде қосымшалардың дұрыс қолданудың мәнін түсінуі формативті www.ustudy.kz

кубиктер, кеспе қағаздар постер, маркерлер, АКТ, стикер

3 Әдеби тілдің грамматикалық нормалары Сөздердің тіркесу қабілеті, олардың мағыналық үйлесімі мен грамматикалық сипатының өзара сәйкестігіне сүйенетіндігін түсіну Топтастыру, СТО, Insert Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО Сөздердің тіркесу қабілеті, олардың мағыналық үйлесімі мен грамматикалық сипатының өзара сәйкестігіне сүйенетіндігін түсіну  формативті бағалау www.kitaphana.kz

Insertпарақшалары, тест

4 Мәтіндерге тілдік талдау Лексикалық тіркестер мен грамматикалық тіркестердің, сондай-ақ жаңа тіркестердің тіркесімдік мүмкіндіктеріне талдау жасау Блум таксономиясы, СТО, диалогті оқыту АКТ, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту Ауыспалы мағынадағы сөздер мен фазеологизмдердің, мақал-мәтелдердің қолданылу мақсатын айқындай алу  суммативті және формативті бағалау постер, маркерлер, стикер

ІІ тоқсан  І ТАРАУ. Тұрлаусыз мүшелер

Сабақтың тақырыбы Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Модульдердің кіріктірілуі Оқып-үйренудің нәтижесі  Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау Негізгі дереккөздер
1

 

Анықтауыш Анықтауышты түсіндіру Баяндау, диалогті оқыту Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту Анықтауышты түсінеді Топтық бағалау kk.wikipedia.org kollegi.kz

бағалау парағы, Power Point

2 Жаттығулармен жұмыс Анықтауышты тиянақтау СТО, кубизм АКТ-ны қолдану,

 СТО, Көшбасшылық,Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер

Анықтауышты тиянақтайды Өзін өзі бағалау www.ustudy.kz

кубиктер, кеспе қағаздар плакат, маркерлер, АКТ, стикер

3 Пысықтауыш Пысықтауышы түсіндіру Топтастыту, СТО, кубизм Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО Пысықтауышы түсінеді Критериалды бағалау www.kitaphana.kz

Insertпарақшалары, тест

4 Жаттығулармен жұмыс Пысықтауышты тиянақтау кубизм, СТО АКТ, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту Пысықтауышты тиянақтайды Жиынтық бағалау плакат, маркерлер, стикер
5 Тұрлаусыз мүшелерден өткенді қайталау Тұрлаусыз мүшелерден өткенді қайталау Диалогті оқыту, кубизм АКТ-ны қолдану,

СТО, Көшбасшылық, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер

Тұрлаусыз мүшелерді біледі  формативті бағалау kk.wikipedia.org kollegi.kz

бағалау парағы, Power Point

 

 

ІІ тоқсан  ІІ  ТАРАУ. Тұрлаусыз мүшелер

Сабақтың тақырыбы Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Модульдердің кіріктірілуі Оқып-үйренудің нәтижесі  Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау Негізгі дереккөздер
6 Сөйлемнің айқындауыш мүшелері Сөйлемнің айқындауыш мүшелерін түсіндіру Кубизм, СТО Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО Сөйлемнің айқындауыш мүшелерін түсінеді Өзін өзі бағалау Insert парақшалары кубиктер, кеспе қағаздар
7 Жаттығулармен жұмыс Сөйлемнің айқындауыш мүшелерін тиянақтау Кубизм, СТО Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО Сөйлемнің айқындауыш мүшелерін тиянақтайды Критериалды бағалау кубиктер, кеспе қағаздар ,маркерлер, АКТ, стикер
8 Сөйлемнің бірыңғай мүшелері. Көне түркі жазбаларындағы сөйлем мүшелері Сөйлемнің бірыңғай мүшелерін түсіндіреді кубизм, СТО АКТ-ны қолдану,

СТО, Көшбасшылық, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер

Сөйлемнің бірыңғай мүшелерін түсінеді Өзара бағалау Insert парақшалары кубиктер, кеспе қағаздар
9 Оқшау сөздер, түрлері Оқшау сөздер, түрлерін түсіндіру Диалогті оқыту, кубизм Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО Оқшау сөздер, түрлерін түсінеді Суммативті және формативті кубиктер, кеспе қағаздар ,маркерлер, АКТ, стикер

 

 

 

 

ІІ тоқсан  ІІІ  ТАРАУ. Жай сөйлем

Сабақтың тақырыбы Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Модульдердің кіріктірілуі Оқып-үйренудің нәтижесі  Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау Негізгі дереккөздер
1

 

Жай сөйлем туралы түсінік. Жақты, жақсыз сөйлемдер Жай сөйлемдер туралы түсінік беру, жақты және жақсыз сөйлемді түсіндіру Баяндау, диалогті оқыту Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту Жай сөйлемдер туралы түсінік беру, жақты және жақсыз сөйлемді түсіндіру Өзін өзі бағалау

Критериалды бағалау

kk.wikipedia.org kollegi.kz

бағалау парағы, Power Point

2 Жаттығулармен жұмыс жақты және жақсыз сөйлемді тиянақтау СТО, кубизм АКТ-ны қолдану,

 СТО, Көшбасшылық,Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер

жақты және жақсыз сөйлемді тиянақтау формативті бағалау www.ustudy.kz

кубиктер, кеспе қағаздар плакат, маркерлер, АКТ, стикер

3 Жалаң және жайылма сөйлемдер Жалаң және жайылма сөйлемдерді түсіндіру Топтастыту, СТО, кубизм Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО Жалаң және жайылма сөйлемдерді түсіндіру Суммативті және формативті www.kitaphana.kz

Insertпарақшалары, тест

4 Жаттығулармен жұмыс Жалаң және жайылма сөйлемдерді тиянақтау кубизм, СТО АКТ, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту Жалаң және жайылма сөйлемдерді тиянақтау Өзін өзі бағалау плакат, маркерлер, стикер
5 Толымды және толымсыз сөйлемдер Толымды және толымсыз сөйлемдерді түсіндіру Диалогті оқыту, кубизм АКТ-ны қолдану,

СТО, Көшбасшылық, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер

Толымды және толымсыз сөйлемдерді түсіндіру Критериалды бағалау kk.wikipedia.org kollegi.kz

бағалау парағы, Power Point

6 Жаттығулармен жұмыс Толымды және толымсыз сөйлемдерді тиянақтау Кубизм, СТО Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО Толымды және толымсыз сөйлемдерді түсіндіру  формативті бағалау Insert парақшалары кубиктер, кеспе қағаздар
7 Атаулы сөйлем Атаулы сөйлемді түсіндіру Кубизм, СТО Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО Атаулы сөйлемді түсіндіру формативті бағалау кубиктер, кеспе қағаздар ,маркерлер, АКТ, стикер

 

 

 

 

 

ІІІ тоқсан І ТАРАУ. Құрмалас сөйлем туралы түсінік. Салалас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары

Сабақтың тақырыбы Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Модульдердің кіріктірілуі Оқып-үйренудің нәтижесі  Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау Негізгі дереккөздер
1

 

Ыңғайлас салалас Ыңғайлас салаласты түсіндіру Баяндау, диалогті оқыту, топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту Ыңғайлас салаласты түсінеді Суммативті және формативті kk.wikipedia.org kollegi.kz

бағалау парағы, Power Point

2 Жаттығулармен жұмыс Ыңғайлас салаласты тиянақтау  топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау АКТ-ны қолдану,

 СТО, Көшбасшылық,Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер

Ыңғайлас салаласты біледі формативті www.ustudy.kz

кеспе қағаздар постер, маркерлер, АКТ, стикер

3 Себеп-салдар салалас Себеп-салдар салаласты түсіндіру топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО Себеп-салдар салаласты түсінеді  формативті бағалау www.kitaphana.kz

Insertпарақшалары, тест

4 Жаттығулармен жұмыс Себеп-салдар салаласты тиянақтау   диалогті оқыту, топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау АКТ, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту Себеп-салдар салаласты үйренеді  суммативті және формативті бағалау постер, маркерлер, стикер
5 Қарсылықты салалас Қарсылықты салаласты түсіндіру көшбасшылық, топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау СТО, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер Қарсылықты салаласты түсінеді Суммативті бағалау постер, маркерлер, стикер
  Түсіндірмелі салалас Түсіндірмелі салаласты түсіндіру топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО Түсіндірмелі салаласты біледі формативті бағалау www.ustudy.kz

кеспе қағаздар постер, маркерлер, АКТ, стикер

  Жаттығулармен жұмыс Түсіндірмелі салаласты тиянақтау топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау АКТ-ны қолдану,

СТО, Көшбасшылық,Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер

Түсіндірмелі салаласты үйренеді Формативті, критериалды www.ustudy.kz

кеспе қағаздар постер, маркерлер, АКТ, стикер

  Талғаулы салалас Талғаулы салаласты түсіндіру топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау АКТ-ны қолдану,

СТО, Көшбасшылық,Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер

Талғаулы салаласты түсінеді  формативті бағалау kk.wikipedia.org kollegi.kz

бағалау парағы, Power Point

  Кезектес салалас Кезектес салаласты түсіндіру топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау СТО,  Талантты және дарынды оқушыларды оқыту Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер Кезектес салаласты біледі формативті бағалау постер, маркерлер, стикер

 

ІІІ тоқсан ІІ ТАРАУ. Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары

Сабақтың тақырыбы Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Модульдердің кіріктірілуі Оқып-үйренудің нәтижесі  Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау Негізгі дереккөздер
1

 

Шартты бағыныңқы сабақтас Шартты бағыныңқы сабақтасты түсіндіру талдау жұмыстары Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту Шартты бағыныңқы сабақтасты түсінеді  Суммативті және формативті kk.wikipedia.org kollegi.kz

бағалау парағы, Power Point

2 Жаттығулармен жұмыс Шартты бағыныңқы сабақтасты тиянақтау диалогті оқыту, Джигсо-2   «Орындаушы», «Бақылаушы», «Сыншы», «Қорғаушы» АКТ-ны қолдану,

 СТО, Көшбасшылық,Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер

Шартты бағыныңқы сабақтасты біледі формативті www.ustudy.kz

кеспе қағаздар постер, маркерлер, АКТ, стикер

3 Қарсылықты бағыныңқы сабақтас Қарсылықты бағыныңқы сабақтасты түсіндіру  талдау жұмыстары Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту ОҮБ және ОБ, СТО Қарсылықты бағыныңқы сабақтасты түсінеді формативті бағалау www.kitaphana.kz

Insertпарақшалары, тест

4 Жаттығулармен жұмыс Қарсылықты бағыныңқы сабақтасты тиянақтау  Джигсо-2   «Орындаушы», «Бақылаушы», «Сыншы», «Қорғаушы» АКТ, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту Қарсылықты бағыныңқы сабақтасты үйренеді  суммативті және формативті бағалау постер, маркерлер, стикер
5 Мезгіл бағыныңқы сабақтас Мезгіл бағыныңқы сабақтасты түсіндіру талдау жұмыстары СТО,  Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер көшбасшылық Мезгіл бағыныңқы сабақтасты түсінеді Суммативті бағалау, өзара бағалау www.kitaphana.kz

Insertпарақшалары, тест

  Жаттығулармен жұмыс Мезгіл бағыныңқы сабақтасты тиянақтау диалогті оқыту, Джигсо-2   «Орындаушы», «Бақылаушы», «Сыншы», «Қорғаушы» Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту Мезгіл бағыныңқы сабақтасты үйренеді формативті бағалау постер, маркерлер, стикер
  Себеп бағыныңқы сабақтас Себеп бағыныңқы сабақтасты түсіндіру талдау жұмыстары АКТ-ны қолдану,

 СТО, Көшбасшылық,Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер

Себеп бағыныңқы сабақтасты біледі Суммативті және формативті  
  Жаттығулармен жұмыс Себеп бағыныңқы сабақтасты тиянақтау диалогті оқыту, Джигсо-2   «Орындаушы», «Бақылаушы», «Сыншы», «Қорғаушы» Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО Себеп бағыныңқы сабақтасты біледі Топтық бағалау,формативті постер, маркерлер, стикер
  Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас Қимыл-сын бағыныңқы сабақтасты түсіндіру талдау жұмыстары АКТ, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту Қимыл-сын бағыныңқы сабақтасты біледі  формативті бағалау kk.wikipedia.org kollegi.kz

 

  Жаттығулармен жұмыс Қимыл-сын бағыныңқы сабақтасты тиянақтау диалогті оқыту, Джигсо-2   «Орындаушы», «Бақылаушы», «Сыншы», «Қорғаушы» СТО,  Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер көшбасшылық Қимыл-сын бағыныңқы сабақтасты үйренеді  суммативті және формативті бағалау постер, маркерлер, стикер
  Мақсат бағыныңқы сабақтас Мақсат бағыныңқы сабақтасты түсіндіру талдау жұмыстары СТО,  Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер көшбасшылық Мақсат бағыныңқы сабақтасты үйренеді Суммативті бағалау www.kitaphana.kz

Insertпарақшалары, тест

  Жаттығулармен жұмыс Мақсат бағыныңқы сабақтасты тиянақтау диалогті оқыту, Джигсо-2   «Орындаушы», «Бақылаушы», «Сыншы», «Қорғаушы» СТО,  Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер көшбасшылық Мақсат бағыныңқы сабақтасты біледі Суммативті және формативті постер, маркерлер, стикер
[bws_related_posts]

2 комментария

  1. өте тамаша

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *