Айтаева Меруерт Маханбетқызы
Лермонтов атындағы №17 жалпы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі,
Шымкент қаласы
Қазақ тілінен 8-сыныпқа арналған орта мерзімді жоспар
І тоқсан І ТАРАУ. Әдеби тілдің грамматикалық нормалары
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Модульдердің кіріктірілуі | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау | Негізгі дереккөздер |
1
|
Қазақ тілі — ұлттық мәдени, рухани асыл мұра | Қазақ тілінің қадір-қасиеті мен артықшылығын түсіндіру | Баяндау, диалогті оқыту | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту | Өз тілін құрметтейді, дәріптейді, насихаттайды | Суммативті және формативті | kk.wikipedia.org kollegi.kz
бағалау парағы, Power Point |
2 | Қазақ әдеби тілі | Әдеби тілде қосымшалардың дұрыс қолданудың мәнін түсіндіру | СТО, кубизм, екі жұлдыз, бір тілек | АКТ-ны қолдану,
СТО, Көшбасшылық,Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер |
Әдеби тілде қосымшалардың дұрыс қолданудың мәнін түсінуі | формативті | www.ustudy.kz
кубиктер, кеспе қағаздар постер, маркерлер, АКТ, стикер |
3 | Әдеби тілдің грамматикалық нормалары | Сөздердің тіркесу қабілеті, олардың мағыналық үйлесімі мен грамматикалық сипатының өзара сәйкестігіне сүйенетіндігін түсіну | Топтастыру, СТО, Insert | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО | Сөздердің тіркесу қабілеті, олардың мағыналық үйлесімі мен грамматикалық сипатының өзара сәйкестігіне сүйенетіндігін түсіну | формативті бағалау | www.kitaphana.kz
Insertпарақшалары, тест |
4 | Мәтіндерге тілдік талдау | Лексикалық тіркестер мен грамматикалық тіркестердің, сондай-ақ жаңа тіркестердің тіркесімдік мүмкіндіктеріне талдау жасау | Блум таксономиясы, СТО, диалогті оқыту | АКТ, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту | Ауыспалы мағынадағы сөздер мен фазеологизмдердің, мақал-мәтелдердің қолданылу мақсатын айқындай алу | суммативті және формативті бағалау | постер, маркерлер, стикер |
ІІ тоқсан І ТАРАУ. Тұрлаусыз мүшелер
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Модульдердің кіріктірілуі | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау | Негізгі дереккөздер |
1
|
Анықтауыш | Анықтауышты түсіндіру | Баяндау, диалогті оқыту | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту | Анықтауышты түсінеді | Топтық бағалау | kk.wikipedia.org kollegi.kz
бағалау парағы, Power Point |
2 | Жаттығулармен жұмыс | Анықтауышты тиянақтау | СТО, кубизм | АКТ-ны қолдану,
СТО, Көшбасшылық,Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер |
Анықтауышты тиянақтайды | Өзін өзі бағалау | www.ustudy.kz
кубиктер, кеспе қағаздар плакат, маркерлер, АКТ, стикер |
3 | Пысықтауыш | Пысықтауышы түсіндіру | Топтастыту, СТО, кубизм | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО | Пысықтауышы түсінеді | Критериалды бағалау | www.kitaphana.kz
Insertпарақшалары, тест |
4 | Жаттығулармен жұмыс | Пысықтауышты тиянақтау | кубизм, СТО | АКТ, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту | Пысықтауышты тиянақтайды | Жиынтық бағалау | плакат, маркерлер, стикер |
5 | Тұрлаусыз мүшелерден өткенді қайталау | Тұрлаусыз мүшелерден өткенді қайталау | Диалогті оқыту, кубизм | АКТ-ны қолдану,
СТО, Көшбасшылық, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер |
Тұрлаусыз мүшелерді біледі | формативті бағалау | kk.wikipedia.org kollegi.kz
бағалау парағы, Power Point |
ІІ тоқсан ІІ ТАРАУ. Тұрлаусыз мүшелер
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Модульдердің кіріктірілуі | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау | Негізгі дереккөздер |
6 | Сөйлемнің айқындауыш мүшелері | Сөйлемнің айқындауыш мүшелерін түсіндіру | Кубизм, СТО | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО | Сөйлемнің айқындауыш мүшелерін түсінеді | Өзін өзі бағалау | Insert парақшалары кубиктер, кеспе қағаздар |
7 | Жаттығулармен жұмыс | Сөйлемнің айқындауыш мүшелерін тиянақтау | Кубизм, СТО | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО | Сөйлемнің айқындауыш мүшелерін тиянақтайды | Критериалды бағалау | кубиктер, кеспе қағаздар ,маркерлер, АКТ, стикер |
8 | Сөйлемнің бірыңғай мүшелері. Көне түркі жазбаларындағы сөйлем мүшелері | Сөйлемнің бірыңғай мүшелерін түсіндіреді | кубизм, СТО | АКТ-ны қолдану,
СТО, Көшбасшылық, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер |
Сөйлемнің бірыңғай мүшелерін түсінеді | Өзара бағалау | Insert парақшалары кубиктер, кеспе қағаздар |
9 | Оқшау сөздер, түрлері | Оқшау сөздер, түрлерін түсіндіру | Диалогті оқыту, кубизм | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО | Оқшау сөздер, түрлерін түсінеді | Суммативті және формативті | кубиктер, кеспе қағаздар ,маркерлер, АКТ, стикер |
ІІ тоқсан ІІІ ТАРАУ. Жай сөйлем
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Модульдердің кіріктірілуі | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау | Негізгі дереккөздер |
1
|
Жай сөйлем туралы түсінік. Жақты, жақсыз сөйлемдер | Жай сөйлемдер туралы түсінік беру, жақты және жақсыз сөйлемді түсіндіру | Баяндау, диалогті оқыту | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту | Жай сөйлемдер туралы түсінік беру, жақты және жақсыз сөйлемді түсіндіру | Өзін өзі бағалау
Критериалды бағалау |
kk.wikipedia.org kollegi.kz
бағалау парағы, Power Point |
2 | Жаттығулармен жұмыс | жақты және жақсыз сөйлемді тиянақтау | СТО, кубизм | АКТ-ны қолдану,
СТО, Көшбасшылық,Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер |
жақты және жақсыз сөйлемді тиянақтау | формативті бағалау | www.ustudy.kz
кубиктер, кеспе қағаздар плакат, маркерлер, АКТ, стикер |
3 | Жалаң және жайылма сөйлемдер | Жалаң және жайылма сөйлемдерді түсіндіру | Топтастыту, СТО, кубизм | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО | Жалаң және жайылма сөйлемдерді түсіндіру | Суммативті және формативті | www.kitaphana.kz
Insertпарақшалары, тест |
4 | Жаттығулармен жұмыс | Жалаң және жайылма сөйлемдерді тиянақтау | кубизм, СТО | АКТ, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту | Жалаң және жайылма сөйлемдерді тиянақтау | Өзін өзі бағалау | плакат, маркерлер, стикер |
5 | Толымды және толымсыз сөйлемдер | Толымды және толымсыз сөйлемдерді түсіндіру | Диалогті оқыту, кубизм | АКТ-ны қолдану,
СТО, Көшбасшылық, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер |
Толымды және толымсыз сөйлемдерді түсіндіру | Критериалды бағалау | kk.wikipedia.org kollegi.kz
бағалау парағы, Power Point |
6 | Жаттығулармен жұмыс | Толымды және толымсыз сөйлемдерді тиянақтау | Кубизм, СТО | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО | Толымды және толымсыз сөйлемдерді түсіндіру | формативті бағалау | Insert парақшалары кубиктер, кеспе қағаздар |
7 | Атаулы сөйлем | Атаулы сөйлемді түсіндіру | Кубизм, СТО | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО | Атаулы сөйлемді түсіндіру | формативті бағалау | кубиктер, кеспе қағаздар ,маркерлер, АКТ, стикер |
ІІІ тоқсан І ТАРАУ. Құрмалас сөйлем туралы түсінік. Салалас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Модульдердің кіріктірілуі | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау | Негізгі дереккөздер |
1
|
Ыңғайлас салалас | Ыңғайлас салаласты түсіндіру | Баяндау, диалогті оқыту, топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту | Ыңғайлас салаласты түсінеді | Суммативті және формативті | kk.wikipedia.org kollegi.kz
бағалау парағы, Power Point |
2 | Жаттығулармен жұмыс | Ыңғайлас салаласты тиянақтау | топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау | АКТ-ны қолдану,
СТО, Көшбасшылық,Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер |
Ыңғайлас салаласты біледі | формативті | www.ustudy.kz
кеспе қағаздар постер, маркерлер, АКТ, стикер |
3 | Себеп-салдар салалас | Себеп-салдар салаласты түсіндіру | топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО | Себеп-салдар салаласты түсінеді | формативті бағалау | www.kitaphana.kz
Insertпарақшалары, тест |
4 | Жаттығулармен жұмыс | Себеп-салдар салаласты тиянақтау | диалогті оқыту, топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау | АКТ, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту | Себеп-салдар салаласты үйренеді | суммативті және формативті бағалау | постер, маркерлер, стикер |
5 | Қарсылықты салалас | Қарсылықты салаласты түсіндіру | көшбасшылық, топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау | СТО, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер | Қарсылықты салаласты түсінеді | Суммативті бағалау | постер, маркерлер, стикер |
Түсіндірмелі салалас | Түсіндірмелі салаласты түсіндіру | топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО | Түсіндірмелі салаласты біледі | формативті бағалау | www.ustudy.kz
кеспе қағаздар постер, маркерлер, АКТ, стикер |
|
Жаттығулармен жұмыс | Түсіндірмелі салаласты тиянақтау | топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау | АКТ-ны қолдану,
СТО, Көшбасшылық,Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер |
Түсіндірмелі салаласты үйренеді | Формативті, критериалды | www.ustudy.kz
кеспе қағаздар постер, маркерлер, АКТ, стикер |
|
Талғаулы салалас | Талғаулы салаласты түсіндіру | топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау | АКТ-ны қолдану,
СТО, Көшбасшылық,Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер |
Талғаулы салаласты түсінеді | формативті бағалау | kk.wikipedia.org kollegi.kz
бағалау парағы, Power Point |
|
Кезектес салалас | Кезектес салаласты түсіндіру | топтастыру стратегиясы, жоба жасау және қорғау | СТО, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер | Кезектес салаласты біледі | формативті бағалау | постер, маркерлер, стикер |
ІІІ тоқсан ІІ ТАРАУ. Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Модульдердің кіріктірілуі | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау | Негізгі дереккөздер |
1
|
Шартты бағыныңқы сабақтас | Шартты бағыныңқы сабақтасты түсіндіру | талдау жұмыстары | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту | Шартты бағыныңқы сабақтасты түсінеді | Суммативті және формативті | kk.wikipedia.org kollegi.kz
бағалау парағы, Power Point |
2 | Жаттығулармен жұмыс | Шартты бағыныңқы сабақтасты тиянақтау | диалогті оқыту, Джигсо-2 «Орындаушы», «Бақылаушы», «Сыншы», «Қорғаушы» | АКТ-ны қолдану,
СТО, Көшбасшылық,Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер |
Шартты бағыныңқы сабақтасты біледі | формативті | www.ustudy.kz
кеспе қағаздар постер, маркерлер, АКТ, стикер |
3 | Қарсылықты бағыныңқы сабақтас | Қарсылықты бағыныңқы сабақтасты түсіндіру | талдау жұмыстары | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту ОҮБ және ОБ, СТО | Қарсылықты бағыныңқы сабақтасты түсінеді | формативті бағалау | www.kitaphana.kz
Insertпарақшалары, тест |
4 | Жаттығулармен жұмыс | Қарсылықты бағыныңқы сабақтасты тиянақтау | Джигсо-2 «Орындаушы», «Бақылаушы», «Сыншы», «Қорғаушы» | АКТ, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту | Қарсылықты бағыныңқы сабақтасты үйренеді | суммативті және формативті бағалау | постер, маркерлер, стикер |
5 | Мезгіл бағыныңқы сабақтас | Мезгіл бағыныңқы сабақтасты түсіндіру | талдау жұмыстары | СТО, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер көшбасшылық | Мезгіл бағыныңқы сабақтасты түсінеді | Суммативті бағалау, өзара бағалау | www.kitaphana.kz
Insertпарақшалары, тест |
Жаттығулармен жұмыс | Мезгіл бағыныңқы сабақтасты тиянақтау | диалогті оқыту, Джигсо-2 «Орындаушы», «Бақылаушы», «Сыншы», «Қорғаушы» | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту | Мезгіл бағыныңқы сабақтасты үйренеді | формативті бағалау | постер, маркерлер, стикер | |
Себеп бағыныңқы сабақтас | Себеп бағыныңқы сабақтасты түсіндіру | талдау жұмыстары | АКТ-ны қолдану,
СТО, Көшбасшылық,Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер |
Себеп бағыныңқы сабақтасты біледі | Суммативті және формативті | ||
Жаттығулармен жұмыс | Себеп бағыныңқы сабақтасты тиянақтау | диалогті оқыту, Джигсо-2 «Орындаушы», «Бақылаушы», «Сыншы», «Қорғаушы» | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, СТО | Себеп бағыныңқы сабақтасты біледі | Топтық бағалау,формативті | постер, маркерлер, стикер | |
Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас | Қимыл-сын бағыныңқы сабақтасты түсіндіру | талдау жұмыстары | АКТ, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, ОҮБ және ОБ, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту | Қимыл-сын бағыныңқы сабақтасты біледі | формативті бағалау | kk.wikipedia.org kollegi.kz
|
|
Жаттығулармен жұмыс | Қимыл-сын бағыныңқы сабақтасты тиянақтау | диалогті оқыту, Джигсо-2 «Орындаушы», «Бақылаушы», «Сыншы», «Қорғаушы» | СТО, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер көшбасшылық | Қимыл-сын бағыныңқы сабақтасты үйренеді | суммативті және формативті бағалау | постер, маркерлер, стикер | |
Мақсат бағыныңқы сабақтас | Мақсат бағыныңқы сабақтасты түсіндіру | талдау жұмыстары | СТО, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер көшбасшылық | Мақсат бағыныңқы сабақтасты үйренеді | Суммативті бағалау | www.kitaphana.kz
Insertпарақшалары, тест |
|
Жаттығулармен жұмыс | Мақсат бағыныңқы сабақтасты тиянақтау | диалогті оқыту, Джигсо-2 «Орындаушы», «Бақылаушы», «Сыншы», «Қорғаушы» | СТО, Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер көшбасшылық | Мақсат бағыныңқы сабақтасты біледі | Суммативті және формативті | постер, маркерлер, стикер |
өте тамаша
Иә Қазіргі керек дүние